Potser es fan servir com a taxis, però nosaltres no érem taxistes. Es com quedar-te sense munició, sortir un enemic a pocs metres, veure un ganivet de cuina, i no agafar-lo per eliminar l'enemic perque es fa servir per la cuina. Ens hem d'equipar d'acord amb la missió, i estar clar que ahir ens calien varis carregadors de M2 que no vam tenir. També dir una cosa, si no tenim mes munició no en tenim, som Marines nois, hem de fer el que puguem amb el que tinguem allà on estiguem. Potser no tindrem M2, però seguim tenint un vehicle mínimament blindat i que ens permet desplaçar-nos ràpidament.
El que no pot ser, en la meva opinió, es que anem demanant vehicles nous durant la missió perque el pilot de l'intermitent dret s'ha trencat. Que els vehicles valen diners. Els vehicles extres, s'haurien de fer servir només per temes tècnics, tipus degut a un "lagazo" el nostre vehicle a esclatat, o el mort que ha desconnectat dintre del vehicle no permet que ningú pugui pujar i fer-ho servir (això ha passat en el passat). Però si ens quedem sense vehicles, ens fotem i continuem.
Per una altre banda, portem massa vehicles, 1 o 2 persones per vehicle, es absurd, i crea problemes. Els vehicles son per transportar un equip, no un parell de persones. Ahir passava que trigàvem molt perque si ferien a un, com era l'únic ocupant d'un vehicle, s'havien de fer malabars per no perdre el vehicle. Això no passa si es va amb un vehicle tots, com a molt dos.
Finalment la fi de la missió va ser penosa morint tots per accident...
Ejem ejem, en Bobby i jo vam sobreviure i vam tornar a base sans i estalvis
Sobre la marxa enrere, no passa res per fer-ho d'esquenes, ja que la part frontal sempre porta mes blindatge que la posterior, tenint en compte dues coses.
1- Avisar primer, i sobretot donar temps a que els altres facin marxa enrere, si ho fas de sobte, et menjaràs el de darrera, com va passar.
2- No fer marxa enrere a tota castanya.
I un cop en una posició de mes seguretat, ja sigui per la cobertura del terreny, edificis, o distancies, llavors es pot fer mitja volta.
Cal a dir que quan em vaig posar de conductor cap al final de la missió, vaig veure que el M113 te un comportament estrany en la conducció, que es el que va propiciar l'atropellament del Diplock. El M113, quan està aturat i li dones gas, el tiu en comptes d'anar cap el davant, va cap enrere, es una mica estrany, no se si ho fa sempre, però molt sovint si. No ho sabíem i vam pagar la novatada
Un apunt important dels metges. Si sou ferits, abans de cridar metge, mireu-vos un segon com esteu, a vegades no esteu realment ferits o son ferides molt lleus, que no te sentit cridar al metge, ho dic perque ahir va passar. Si tens una ferida de bala menor crida al metge, si tens una rascada menor, no cridis a ningú, som marines no concursants d'OT.