D´entrada, gràcies ZeroQ per l´ajuda, de debó...no tinc paraules..
I abans que res, torno a insistir per si no havia quedat clar en els posts anteriors que els meus coneixements d´electrónica son nuls,
i els d´informàtica doncs...a nivell d´usuari
...el poc que sé ho he aprés trastejant a casa i consultant a google, per altra banda no em fa por res
, ni un soldador ni qualsevol eina, ni desmuntar-me el pc de dalt a baix i tornar-lo a muntar, o construir-me un freetrack etc... i tot aixó només ho dic perque a partir d´ara es molt possible, gairebé segur i pots pujar-hi de peus que faré preguntes que a molts us podran sonar a primaria
o a molt bàsiques
, pero noi a mi sempré m´han ensenyat que "quan no sàpigues, pregunta". Vaja, que només ho dic perque si veieu que em repeteixo més que l´all o que pregunto coses molt bàsiques em disculpeu.
I després de la xapa, anem al "lio"
l´esquema o guia que m´acabes de fer, m´acaba d´obrir un munt de portes que encara no sabia ni que exisiten, ja que jo fins ara tenia un esquema mental del projecte que simplificant-t´ho molt era:
ARDUINO + PULSADORS + CARCASSA = UFC
evidentment se que no és tant fàcil, i pretenia anar plantejant els dubtes a mida que els anés trobant, peró el teu post m´ajuda molt a no començar la casa per la teulada i per no extendrem molt anem per parts, que va dir el forense…
FASE 1
Adquisició d´una placa Arduino Leonardo, més uns pulsadors i una Protoboard per fer les proves d´enllaçar aquets a una tecla del simulador mitjançant codi directe.
1- He estat mirant la placa, es
aquesta?
2-
Aquesta protoboard serviria?
3- Pulsadors podrien ser
aquests?
I ara més preguntes: per fer aquestes primeres proves i poder conectar els pulsadors amb la placa quin material necessitaria? cablejat com
aquest seria necesari? alguna cosa més que se m´escapi per començar?
I per més endevant tinc algun dubte (mentida, en tinc moltíssims
), que plantejo ara per anar fent-me a la idea, m´ha semblat llegir que en una Arduino Leonard hi podria posar un màxim de 32 pulsadors, es cert? seria aixó la suma de les 20 sortides/entrades digitals i 12 analógiques que m´ha semblat entendre que porta la placa?
I si tot aixó és cert, la següent pregunta que em vé al cap és, si no m´he descomptat, l´UFC del A-10 portaria, incluint el MASTER CAUTION, 35 pulsadors, podria ser aixó una limitació alhora de la construccio del UFC? espero no estar liant massa la troca ja d´entrada.
PD: Si en tota aquesta xapa he dit alguna que altra bestiesa us prego que em disculpeu i també que em corretgiu gràcies.