Hola nois
Estic treballant en la meva plantilla customitzada per les meves necessitats i m'he trobat en un trangol:
Amb Alive, unicament el soldat que porta la radio pot trucar suports, Aixó està be i es realista.
Pero trobo que el sistema de Alive per permetre un "supply drop" (helicopter o avió que deixi caure una capsa) es molt complex ja que requereix habilitar tota la historia de combat logistics i dotar-lo de recursos.
En canvi, el sistema "vanilla" es super facil de fer anar i funciona de conya.
Problema:
El sistema vanilla funciona sincronitzant el supply provider a un jugador determinat. Pero ara imaginem-nos que aquest paio el pelen, i que el cap de misió vol agafar la radio per continuar tenint suports.... els te tots menys el "supply drop".
El que vull es ficar una linea de codi per vincular el sistema vanilla perque nomes el jugador que porti la radio pugui accedir a ell. Si la radio canvia de mans, la sincronització amb el modul de supply provider ha de canviar de mans a qui tingui la radio.
he estat remenant amb el call BIS_fnc_addSupportLink, pero no m'en surto. Algu em podria donar un cop de ma? i per favor, us ho demano: No se res de programacio, i soc el que els expertes denominen "un negat". Per tant, us ho prego: expliqueu-lo com si jo tingues quatre anys o encara millor, poseu-me un exemple. Gracies.
_backpack = unitBackpack player;
if ((""tf_rt1523g_big_rhs"" == typeof _backpack)) then [player, suppreq, supporter] call BIS_fnc_addSupportLink;
quin tipus de eventhandler controla quan algú es posa una motxila??
Estic treballant en la meva plantilla customitzada per les meves necessitats i m'he trobat en un trangol:
Amb Alive, unicament el soldat que porta la radio pot trucar suports, Aixó està be i es realista.
Pero trobo que el sistema de Alive per permetre un "supply drop" (helicopter o avió que deixi caure una capsa) es molt complex ja que requereix habilitar tota la historia de combat logistics i dotar-lo de recursos.
En canvi, el sistema "vanilla" es super facil de fer anar i funciona de conya.
Problema:
El sistema vanilla funciona sincronitzant el supply provider a un jugador determinat. Pero ara imaginem-nos que aquest paio el pelen, i que el cap de misió vol agafar la radio per continuar tenint suports.... els te tots menys el "supply drop".
El que vull es ficar una linea de codi per vincular el sistema vanilla perque nomes el jugador que porti la radio pugui accedir a ell. Si la radio canvia de mans, la sincronització amb el modul de supply provider ha de canviar de mans a qui tingui la radio.
he estat remenant amb el call BIS_fnc_addSupportLink, pero no m'en surto. Algu em podria donar un cop de ma? i per favor, us ho demano: No se res de programacio, i soc el que els expertes denominen "un negat". Per tant, us ho prego: expliqueu-lo com si jo tingues quatre anys o encara millor, poseu-me un exemple. Gracies.
_backpack = unitBackpack player;
if ((""tf_rt1523g_big_rhs"" == typeof _backpack)) then [player, suppreq, supporter] call BIS_fnc_addSupportLink;
quin tipus de eventhandler controla quan algú es posa una motxila??