RADIOS ACRE

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Com evitar que ACRE dongui una radio curta genérica a tot bitxo vivent?

tant per Opfor, com blufor, com independents, hi ha una funció que diu (per exemple en la de Opfor)

{
if(side _x == opfor) then {
_x unassignItem "Itemradio";
_x removeItem "itemradio";
};
} foreach (allUnits);

Pero s'ho passa pel forro i tots els vietkongs (i altres faccions) apareixen amb cada paio portant una radio genérica ACRE de curt abast. :çno: Hi ha manera d'evitar-ho?
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Si, el que et passa es que quan intentes accedir a les ràdios vanilla, ja no n'hi ha cap. Queden substituïdes per les de ACRE. Si les vols esborrar, pots fer el següent un cop ACRE2 estigui inicialitzat, pots posar això a init.sqf o al init de la unitat (recorda que waitUntil no funciona en funcions, han de ser scripts).

Codi:
waitUntil {
        [] call acre_api_fnc_isInitialized;
};

// Remove all radios from unit's inventory using ACRE 2 API.
{
    this removeItem _x;
} forEach ([] call acre_api_fnc_getCurrentRadioList);
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#3
Kronus said:
Com evitar que ACRE dongui una radio curta genérica a tot bitxo vivent?
Si, és bastant empipador.

Si no vaig errat, el problema de borrar-los les radios és que la IA de l'Arma 3 necessita la radio per cooperar entre ells a distància.

Quan vaig experimentar amb un bucle similar al que proposa en Magnetar, vaig trobar que waypoints com el GUARD ja no funcionen com s'esperaria i la IA es queda semi-estatica.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
Magnetar said:
Si, el que et passa es que quan intentes accedir a les ràdios vanilla, ja no n'hi ha cap. Queden substituïdes per les de ACRE. Si les vols esborrar, pots fer el següent un cop ACRE2 estigui inicialitzat, pots posar això a init.sqf o al init de la unitat (recorda que waitUntil no funciona en funcions, han de ser scripts).

Codi:
waitUntil {
        [] call acre_api_fnc_isInitialized;
};

// Remove all radios from unit's inventory using ACRE 2 API.
{
    this removeItem _x;
} forEach ([] call acre_api_fnc_getCurrentRadioList);

vale, entenc que sense radios la IA deixa de funcionar com cal, així que deixaré las radios a lloc. (ostres, podríau programar una "radio invisible" virtual que no aparegui en els inventaris dels fiambres ).

Un altre coseta. Al inici de la partida, els que porten una radio curta, els hi apareixen dos radios en el interface d'interacció propia del ACE3. la tenen de deixar a terra, recollirla de nou i aleshores apareix unicament la radio que toca.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
Això últim no ho he pogut reproduir ni tampoc cap persona que he preguntat. Molts cops el problema són els scripts d'equipament: a ACRE cada ràdio és unica dins el joc (té una ID pròpia). L'únic cas que pot donar-se aquest fet (a aquestes hores és l'únic que crec que pot causar-ho), es quan es dóna ràdios a través de l'arsenal de l'editor o a través d'un script d'equipament. Les ràdios d'ACRE s'han de donar des de l'init de la unitat o a sqf, i no s'han de borrar ràdios a menys que estigui tot correctament inicialitzat ([] call acre_api_fnc_isInitialized)