necessito un server per fer un test

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Vaig descobrir el problema de perqué el server va donar errors en alguns escripts, concretament en la nova funció de carregar vehicles amb kits. Tantmateix he arreglat la capsa de munició.

Voldria fer una proba de mitja hora pero necessito un server. Ho podem arreglar? que tal us aniria a Diplock o Zero aquesta nit?
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Hola Kronus,

perdò però aquesta setmana he anat de vòlid. Quan vaig dir ahir volia dir avui divendres. A veure si avui ho podem provar.
 
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#11
obre l'arxiu de la missio "init.sqf" i a la linia 6 canvia "enableSaving [false, false];" per "enableSaving [true, true];" i ja està.


el primer indica activat o desactivat general de les opcions de guardat, el segon serveix per activar el guardat automatic (ni idea de cada quan es produeix si s'activa);

:çsi: :çsi:
 
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#13
Per guardat automatic:

1.Afegir aquesta linia al init.sqf (pel principi)

Codi:
execVM "guardador.sqf";

2. Crear un arxiu "guardador.sqf"

Codi:
//VARIABLES
_concretador = paramsarray select 0;

//ANOMENAR RESULTATS
if (_concretador != 0) then
{
	Sleep 1;
	hint format["GUARDAT CADA %1 MINUTS",(_concretador / 60)];
} else {
	Sleep 1;
	hint "GUARDAT DESACTIVAT";
};

//CRONOMETRE
while {true} do
{
	if (_concretador != 0) then
	{
		Sleep (_concretador - 61);

		hint "GUARDAT AUTOMATIC EN 1MIN";

		Sleep 60;
	
		i = 10;
	
		while {i >= 0} do
		{
			hint format["%1",i];
	
			Sleep 1;
		
			i = i - 1;
		};
	
		saveGame;
	} else {
		if(true) exitWith{};
	Sleep 1;
	};
};

3. Obrir el description.ext i a CLASS PARAMS afegir aquestes linies:

Codi:
//GUARDADOR AUTOMATIC
	class guarda {
		title = "	GUARDADOR AUTOMATIC CADA:";
		values[] = {0,900,1800,2700,3600,7200,60};
		texts[] = {"DESACTIVAT","15 Min","30 Min","45 Min","1 Hora","2 Hores","TEST"};
		default = 3600;
	};
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#14
Vale, el script per guardar la partida ha estat integrat. Ara nomes falta probar-lo

També he aconseguit arreglar el helicopter-taxi . Es tracta de un helicopter que aten ales instruccions dels liders de escuadra i els portará allá a on vulguin anar o els anirá a recollir. Aquest helicopter está escortat per un helicopter de atac. en single funciona be. Cal veure si funciona igual de be en multiplayer.

Algún voluntari per fer les probes?
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#15
Hola Kronus. El tema de guardar partida al server no es tan fàcil quan es un server dedicat. L'altre problema que em trobo es que tothom fa servir servidors dedicats windows i jo ho faig amb linux amb l'agravat que tot el que trobo que permet guardar la partida nomes serveix per windows
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#20
He trobat aixó:

EDIT 2: For the meantime, I've found a successful workaround, building off of helling3r's work here. As he explains, issuing a STOP command to the Arma 2 dedicated server process will effectively hold the server's state, allowing the admin to resume it by issuing a CONT command.

I'm running my dedicated server as a virtual machine through VirtualBox, so after issuing the stop command, I can take a snapshot of the current state and can turn off my server instance. This allows me to resume where I left off at any time, by restoring the system snapshot and issuing a CONT command.

It isn't pretty, but it gets the job done.
https://dev-heaven.net/issues/11290