A veure, una missió amb ALIVE! i ACE3.
Situació: Quan s'activa un trigger, es te de disparar una alarma que també posa en moviment altres grups.
Trigger: On Act: Alarm=True
una unitat amb un waypoint que posa a la condició: Alarm
En vanilla aixó es prou per que la unitat no pasi del waypoint fins que Alarm no sigui veritat. Pero amb ACE +ALIVE, surt el ERROR UNDEFINED VARIABLE "ALARM". y obviament, totes les unitats del escenari que tenen alarm a la condició del waypoint ignoren le condició del waypoint i es posen en marxa.
Potser la pregunta mes senzilla: Com defineixo alarm? i siusplau, feu-me une explicació com si fos una criatura de 4 anys,
Situació: Quan s'activa un trigger, es te de disparar una alarma que també posa en moviment altres grups.
Trigger: On Act: Alarm=True
una unitat amb un waypoint que posa a la condició: Alarm
En vanilla aixó es prou per que la unitat no pasi del waypoint fins que Alarm no sigui veritat. Pero amb ACE +ALIVE, surt el ERROR UNDEFINED VARIABLE "ALARM". y obviament, totes les unitats del escenari que tenen alarm a la condició del waypoint ignoren le condició del waypoint i es posen en marxa.
Potser la pregunta mes senzilla: Com defineixo alarm? i siusplau, feu-me une explicació com si fos una criatura de 4 anys,