benvingut
El arma3 no es més que el arma 2 amb millors gràfics i mes opcions. (quan estigui acabat), Arma 2 va sortir al 2009 i va trigar molt de temps en ser el que es avui. Fins que no van sortir tots els pegats oficials i la comunitat va treure els mods CBA ( Community Base Addons) i el ACE2 (Advanced Combat environment) el Arma2 no va començar a tenir cara i ulls.
Al Arma3 li falten anys per arribar a aquest nivell. I encara no ha sortit, ni tant sols la beta, únicament un alpha.
i ademés amb forces "bugs".
Bo i que jo ja estic treballant en missions per el arma3, la veritat es que encara jugarem força temps al Arma2.
Si permets el consell de un gat vell, es que si vols començar ja amb nosaltres, consideris adquirir també el arma2. Ja veuràs com no t'arrepentiràs. Ara mateix, la colecció complerta de Arma2 (Arma2, Operation Arrowhead, Combined Operations, Army of the Czech Republic, British Armed Forces i Private Military Company) està en oferta a 29.99.
http://store.steampowered.com/sub/25815/
Aixó no vol dir que no fem missions al arma3, pero com he dit abans encara li falta molt. Tot just es un "showcase" amb opcions molt i molt limitades, i de ben segur que una vegada passada la novetat dels grafics millors del arma3, tornarem al mon ple de possibilitats i potencials actuals del Arma2 i estic segur de que durant els propers messos segur que continuarem exprement el arma2 a tope.
Així que la meva suggerencia es que també et facis amb el arma 2, et baixis el six updater i instal.lis els mods CBA i ACE2 per deixarlo a tope. Així pots començar amb nosaltres i anar integrant-te en el nostre grup. participant a les activitats regulars, aprenent i practicant amb nosaltres. No et preocupis, ja arribarà la hora del Arma3, pero cal tenir paciencia.