Un somni fet realitat

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Ahir va ser el dia...per fi vaig poder fer realitat un dels meus somnis...
Volar amb la Bücker 131 Jungmann, el que fou l'entrenador bàsic de la immensa majoria de pilots alemanys abans i durant la Segona Guerra Mundial.
Les sensacions són indescriptibles: el vent a la cara, el soroll del motor, l'olor dels fums, les pessigolles a l'estómac...increïble

Us deixo algunes fotos per aquí, doncs m'agradaria compartir amb vosaltres, companys i camarades de vol, aquesta il·lusió que tots compartim. Espero que us puguin transmetre una part (per petita que sigui) de les sensacions sentides.

El sol escalfa la plataforma R2 de l'Aeroport de Sabadell, i els nervis comencen a aflorar. El dia no pot ser millor

Aquest motoret, un Tigre G-IV de 125 cv, serà el responsable d'alçar-nos al pilot i a mi.

En el vol d'avui serem dues Bückers: la EC-FTZ i la nostra, la EC-FUU. El "passatger" donant el ready mentre el pilot (darrera) comprova instruments.

Notifiquem per ràdio la posició "davant de l'hangar 6 i mig", que alberga d'altres avions com el Chaika, la Flamingo i la J-3 en primer pla.

Les dues Bückers roden cap a capçalera...

I per fi, la FTZ rep permís per enlairar-se...endavant!!!

Enfilem el vol...la sensació de felicitat és abrumadora. Agafem el circuit a esquerres i marxem en direcció Mollet-Castellar.

Mirem cap endarrera i...oh!! Una Cessnna 172 se'ns uneix!

Intentem el contacte per ràdio però no coincidim. De totes maneres la Cessna, pilotada per un company de la Fundació, ens acompanyarà durant tot el vol.

I aquí un servidor, amb cara de circumstància per l'intens Sol, el vent i les peripècies per apretar el disparador de la càmera...(no ens enganyem...vaig néixer així... ç:D )

I, finalment, la "pose" de rigor de dos dels quatre paquets que vam volar ahir...encara que no es vegi gaire, a la granota i ha el brodat dels Cavallers (com ha de ser!)

Fins aquí el foto-reportatge (no vaig fer més fotos doncs tenia les mans ocupades...hehehe).
Les fotos estan fetes amb un mòbil, així que disculpeu si la ressolució/enfoc/qualitat/enquadrat no és perfecte.

[youtube]bJZ94K9e2N0[/youtube]

Salut!!! :çseny:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Molt bé company :çsi: , m'alegro molt per tu, segur que és una experiència d'aquelles que no oblidaràs mai en la teva vida, se't quedarà gravada a foc a l'ànima i disfrutala tot el que puguis, emborratxat de les emocions que tens i pensa que alguns et tenim una enveja sana :çamor: .

Gràcies per compartir-ho.

Buran

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Ostres ara que ho dius sembla l'Assasin's Creed en versió moderna :p

Fora de conyes quina enveja gaudir d'aquest espectacle :çsi:

ZeroQ

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
"norabona" tofolo. L'unic que em preocupa es quan has dit aixó de que tenies les mans ocupades, i m'ha vingut al cap la missió de Tarento i en Wawa dient-me que el meu artiller s'estaba tocant... :çboix: ja ho aclarirás... ç:D