Sopa de fredolics

Hola gent, veient que aquesta temporada no arreplegarem gran cosa mes que fredolics us passo una recepta per fer-ne (els rovellons i llenegues que he collit no donen més que per a fer el tast). Cal dir que un cop la vaig tastar en un restaurant i em va enamorar... he cercat a Internet i he trobat tres o quatre receptes amb quantitats molt i molt diferents. Finalment avui he realitzar aquesta recepta, això si, amb 1 litre i mig de brou.

Bon profit!

26 Novembre 2011
48
0
6
59
L'Hospitalet de LLobregat
Comandant Madelf, Vosté sí que sap augmentar la moral de la tropa.

Gràcies per la recepta, com a típic habitant de "Can fanga" sóc un negat a la cuina, però m'ha apujat la moral.

Salutacions.

P.D. No sé per quina raó no em funcionen els emoticonys del carall. Això de la informàtica és una gaita.

3 Juny 2011
783
0
0
Silverman said:
P.D. No sé per quina raó no em funcionen els emoticonys del carall. Això de la informàtica és una gaita.
Per posar els emoticons has de pagar. Tots hem pagat al registrar-nos, i així poder usar-los. Demà et passo el compte corrent per MP. Amb uns 30-40€ serà suficient ç;)

salutacions

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
jaumem said:
Silverman said:
Per posar els emoticons has de pagar. Tots hem pagat al registrar-nos, i així poder usar-los. Demà et passo el compte corrent per MP. Amb uns 30-40€ serà suficient ç;)

salutacions

També has de pagar la taxa de royalties barretinaires dels emoticons. També et passo el número de compte! ç:D