Permeteu-me que desenterri aquest fil.
Kronus said:
per cert. Avui de rebot he vist en un altre forum que el problema de perque el tracknoir no va del tot fi es per les FPS que donen les cámeres. la majoria de càmeres, encara que diguin que donen mes, en realitat nomes donen uns 30-40 FPS... pero atenció.... si es fa servir una camara de playstation 2 o playstation 3, que donen 120 FPS reals, el tracknoir va finissim.
Així que.... ja ho sabeu!
Doncs acabo de fer un muntatge amb una eye de PS3 que vaig trobar per 12€ a Ebay i us confirmo que va molt fi amb el tracknoir. No he tingut la sort de provar un TrackIR, amb lo que no puc comparar, però tenint en compte l'estalvi que suposa, de moment em quedaré amb el dubte.
Ara per ara la única restricció que tinc és que haig de jugar a les fosques, donat que utilitzo leds corrents pel "point model", i si hi ha qualsevol altre font de llum, el tracknoir genera falsos positius. Es podria millorar amb uns leds infrarojos però llavors tocaria eliminar el filtre d'infrarojos que porta la càmera i, pel model que jo tinc, es veu que és molt complicat.
Pel que fa al point model, una xapussa total, l'he muntat amb una tapa de tupper, 1 carregador de mòbil, 3 leds, diversos tubs de plàstic i molta cinta de carrosser.