Repositori de testeig

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Com alguns ja sabeu, m'he unit al desenvolupament del mod ACRE 2 des de fa uns mesos... :çboix: En Viper, molt bonament, m'ha deixat incloure un repositori de testeig amb dues versions de ACRE 2, que es pot afegir a l'arma3sync seguint les instruccions al post de l'estàndard.. L'adreça d'autoconfiguració és la següent:

http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/ArmA/repositori_a3sync/4_testeig/.a3s/autoconfig

A partir d'ara NO S'HA DE COPIAR CAP FITXER AL TS ENCARA QUE HO DIGUI EL ARMA3SYNC. El plugin del ACRE2 ES COPIARÀ AUTOMÀTICAMENT AL LLENÇAR L'ARMA 3

  • cc_acre2: és la versió estable del mod.
  • cc_acre2-dev: és la versió que tenim en desenvolupament. Aquesta versió inclou també varies millores al rendiment i s'han arreglat alguns bugs.
  • cc_acre2-exp: és la versió personal meva. En ella hi ha les últimes adicions al món d'ACRE.
  • cc_backpackOnChest: mod que permet posar la motxilla al davant per fer paracaigudisme.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#2
Re: Nou repositori de testeig

Acre power! :çsi: Ho podem provar aviat.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
Comentaris sobre ACRE

Kronus said:
sincerament espero que vagi millor que les últimes vegades, perque fins ara era com... :çno:
Potser si que era un bug però estic segur al 99% de que era un problema d'ús de les ràdios. Les ràdios a ACRE2 estan configurades, com les reals, per treballar en el camp elèctric distant (electrical far field). Això vol dir que transmeten en el camp elèctric proper (near field) causa que la senyal sigui molt dolenta. Aquesta separació de proper a lluny és més o menys dues vegades la lambda de l'ona: lambda = velocitat de la llum (m/s)/frequencia. Per ràdios que operin a 50 MHz aquesta lambda és de 6 m, el que significa que no rebràs casi res a menys de 12 m sempre i quan no hi hagi res que fagi rebotar la senyal.

També cal dir que aqui hi ha la influència de la potència de la senyal. Molts em direu: jo jugant a airsoft... Pregunteu-vos primer quina potència tenia la ràdio, el seu avast net (sense interferències) i com estan dissenyades per treballar: camp proper o llunyà. Penseu que si una ràdio és molt potent, aquesta és capaç d'enviar/rebre senyals que rebotin/hagin rebotat a la ionosfera.

El segon punt important és l'antena. En ACRE2 l'antena es simula sempre paral·lela a la posició del cos. A menys que es desactivi, les antenes a ACRE2 no són omnidireccionals i per tant no envien/reben la senyal amb la mateixa "força" en totes les direccions simultàniament. L'antena transmet/(reb molt millor per la part frontal, així que estar estirats redueix molt la qualitat de la transmissió.

El tercer és la interferència. Dues ràdios suficientment properes transmeten a la vegada pot arribar a causar que una tercera ràdio a) senti una mescla de les dues transmissions, b) només senti una de les transmissions, c) no en senti cap. Recordeu que a més a més, les ràdios a ACRE2 són half-dúplex el que significa que si algú està fent transmissió continua pel TS pot causar problemes.

Espero que això aclareixi el perquè les comunicacions a ACRE2 sembla que fallin. Pot ser un bug? Si, i ho investigaré, però estic segur que és més degut a un mal ús per part nostra.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Re: Nou repositori de testeig

:çnopas:
Vaig estar dos anys treballant amb transmisors en dodecametriques, FM, VHF i UHF, No se quants walkie-talkies de tots tipus han passat per les meves mans I et puc assegurar que cap funciona com el ACRE que he vist fins ara.

la teoria es una cosa i la practica un altre. Teoricament un VHF funciona en la linia visual, pero a la practica tu pots parlar d'una punta de barcelona a l'altre sense tenir linia visual perque de fet, les ones reboten als edificis. I el mateix passa amb mitja altra dotzenes d'exemples a on radios que teoricament no tindrien que funcionar, funcionen perfectament. Inclus, si estas massa a la vora, perque el receptor no capta la senyal que emets si no el rebot produit per parets, muntanyes, edificis, roques o arbres.

Lúnic cas que conec de transmissions properes no realitzades es produeix en emisors amb potencia de estació base, i aixó queda fora del abast de un walkie.

De moment, el TFAR es mes realista que el ACRE en qualitat de transmissió. Ademés, tres partides jugades en ACRE i en dos, la meva radio deixa de funcionar intermitentment a mitja partida. :çnopas:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#7
Re: Nou repositori de testeig

S'ha actualitzat el ACRE2 (versió dev) a la 2.3.0.940.

  • [Major] Desync handling/radio garbage collection overhaul - The system should no longer garbage collect radios on desynced players. The gear desync test and hint setting have been removed.
  • [NEW] API function for overriding the signal model - http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... processing
  • Added more logging for map loading - This is to help us catch the bug where players load in but can't hear other players or any radios. If this does occur we'd be interested in collecting acre.log.
  • [Optimizations] Various cleanup and optimisations throughout
  • [Optimizations Some networked events switched from global send to just sending to server.
  • [Translations] Added Spanish translations
  • [Fix] Bug introduced in 935 - Several API functions not working properly
  • [Fix] The plugin auto-copier now uses more locations in certain cases. Hopefully this now addresses all cases
  • [Fix] bug introduced in 935 - Steam auto-copy failing in some cases
  • [Fix] Critical bug introduced in 935 (essential functions not being compiled on the server).
  • [Fix] Auto-copy wouldn't account for a particular case
  • [Fix] CBA settings compatibility with placed modules on a mission.
  • [Fix] Auto team speak copy messages are more useful.
  • [Fix] RPT logging of API difficulty settings now shows correct values
  • Unused acre_sys_trans.pbo removed
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#8
ACRE2 actualitzat (repositori de testeig)

S'ha actualitzat la versió estable del ACRE a 2.4.0 .942. A partir d'ara NO S'HA DE COPIAR CAP FITXER AL TS ENCARA QUE HO DIGUI EL ARMA3SYNC. El plugin del ACRE2 ES COPIARÀ AUTOMÀTICAMENT AL LLENÇAR L'ARMA 3. L'anunci el podeu trobar als forums de BI, mentre que els canvis d'aquesta versió els podeu trobar al github de ACRE 2.

El més important és:

  • CBA settings: permet configurar el ACRE 2 sense posar cap mòdul a l'editor i canviar els paràmetres de dificultat durant la partida (únicament l'administrador).
  • L'habilitat de poder controlar el volum, per client, dels espectadors.
  • Nova funció per sobreescriure el model de senyal (això és més interessant per mods externs com RHS, BWMod, FFAA,...)
  • Suport per TeamSpeak 3.1: El plug-in del ACRE2 es copiarà automàticament al llençar el Arma 3.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
Re: Radios compartides a ACRE2 (Repositori de Testeig)

He afegit una nova versió del ACRE: #CC_acre2-exp

Aquesta és una versió que no es considerada RC a la que he afegit la possibilitat de fer servir ràdios d'altres companys o ràdios que estiguin a l'inventari de vehicles. Per més informació, podeu veure el que fa al github (en anglès)
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#10
Re: Nou repositori de testeig. ACRE2-dev actualitzat

S'ha actualitzat el dev-build a la versió 2.4.0.943.

  • [Added] Korean translation was added.
  • [Fix] ACRE radio self interaction (ACE3) will now be hidden if no radios are available.
  • [Fix] Previously the setCustomSignalFunc function would error when attempting to reset to the default behaviour in scheduled environment.
  • [Fix] A race condition where players could sometimes not being able to hear transmissions and direct speech but could communicate through direct speech.
  • [Fix] Antenna Direction calculation where the rotation speed of the antenna was twice the rotation speed of the unit.
  • [Fix] Prevent acre.log from being created since it was never used.
  • [Improvement] Tweaked the order of left, centre and right spatial configurations in self-interaction. "Set to Left Ear" will now be on the left in radial configuration (or below in list configuration) while "Set to Right Ear" will be on the right (or at the top).
  • [Optimisation] General clean-up and optimisations through all the code.
  • [Optimisation] Pass functions 'by reference' to BI event handlers.
  • [Updated] Czech translation updated for ACRE settings.
  • [Updated] Documentation improvements.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#11
Re: Nou repositori de testeig

La branca experimental també s'ha actualitzat. Fa servir com a base la branca dev-build però amb les següents funcionalitats:

  • Telèfon d'infanteria (vehicles vanilla)
  • Ràdios externes: es poden utilitzar les ràdios de les altres unitats sempre i quan aquestes ho permetin.
  • Racks als vehicles (vehicles vanilla)

Els vehicles de RHS no estan suportats de moment a causa dels configs propis que utilitza el mod.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#12
Re: Nou repositori de testeig

S'ha actualitzat tan el @CC_acre2-dev com el @CC_acre2-exp a la versió 2.4.0.945. Els canvis inclouen, respecte a la 944:

944 -> 945 (2.4.1 RC1)
  • [Fix] Performance issue with fast hashes and CBA Namespaces - Now using custom namespace that logs an "invalid draw style" error in RPT, however it does not lower performance and is actually better for the amount of namespaces fast hashes require.
  • [Improvement] Prefix fast hash global variables.
  • [Optimisation] Don't compile 117F and 152 menus on preStart (possibly fixes rare display issues).
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#15
Hem actualitzat el ACRE2, dev-buiild a la 2.4.1.948. Aquesta versió inclou les meves col·laboracions fins ara com són el telèfon d'infanteria, in sistema d'intercom totalment redefinit des de zero que inclou tan intercom de tripulació com de passatgers i la possibilitat d'utilitzar ràdios externes. També inclou la ràdio alemana SEM 70 i l'habilitat de canviar de canal de TS automàticament. La qualitat de la simulació de les antenes també ha millorat en termes de resolució:

```944/947 -> 948
- [New] SEM 70 radio
- [New] Infantry Phone (experimental)
- [New] External Radios (experimental)
- [New] Passenger Intercom (experimental)
- [New] TeamSpeak automatic channel switching
- [New] Radio Supply Crate
- [New] SEM 52 SL Antenna
- [New] Polish translations
- [Improvement] Crew Intercom overhaul (API config changes!)
- [Improvement] Ported all antenna data to generation by 4nec2
- [Optimization] Cleanup of sys_io
```
*API Changes:*
- Intercom config has vastly changed (backwards compatibility kept for basic intercom functions, that were present before this build, compatibility will be removed in 2.7.0)
- Future dev-builds may contain more changes based on feedback!
*New User Documentation:*
- External Radios: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/external-radios
- Vehicle Intercoms: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/ ... e-intercom
- Infantry Phone: http://acre2.idi-systems.com/wiki/user/ ... -telephone
- TeamsSpeak Move: https://github.com/IDI-Systems/acre2/pull/225 (proper documentation to come in future)
*New API/Framework Documentation:*
- Adding New Antenna (using 4nec2): http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... ew-antenna
- Vehicle Crew Intercom: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... w-intercom
- Vehicle Passenger Intercom: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... r-intercom
- Infantry Phone: http://acre2.idi-systems.com/wiki/frame ... -telephone

*Experimental features need a lot of feedback from both users and modders! They are functional but may change until final 2.5.0 release!*
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#16
Magnetar said:
S'ha afegit a petició d'en Kronus el mod BackpackOnChest, que permet posar la motxilla al davant per tal de poder portar paracaigudes.
çXD çXD çXD çXD :çsi: :çsi: :çsi: :çsi: :çseny: :çruc:

Que consti en acta que en Viper el va descobrir primer i jo vaig ser tan animalot de dir-li que no era necesari.

Viper: Tu teníes raó. Es un mod bó i útil.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#17
S'ha actualitzat el CC_acre2-exp.

A més a més de les novetats incloses en la versió 2.4.0.948, aquesta versió especial inclou racks als vehicles, que han millorat respecte l'antiga versió.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#18
Bé, m'he pres una última llibertat. Us informo de que hi ha una nova versió del ACRE2 que corregeix un dels problemes introduïts per BI en x64. Degut a que es fa un ús molt extens de les llibreries externes, molt més que TFAR, donava problemes degut als canvis a x64.

Us deixo amb el changelog:
ADDED:
  • [New] Japanese translations
  • [New] Russian translations
  • [New] Polish translations

IMPROVED:
  • [Improvement] Float compliance in antenna C++ code
  • [Optimisation] Cleanup of sys_io
  • [Optimisation] Cleanup of sys_prc77

FIXED:
  • [Fix] Access violation crash in antenna gain map on x64
  • [Fix] Reserved variable script error
També he actualitzat la versió CC_acre2-exp. Aquesta versió inclou moltes millores respecte a l'anterior versió exp:

  • Integració de intercom i racks: A través del sistema de intercom, les radios dels vehicles es poden utilitzar. A més a més, permet configurar si una rack es pot utilitzar per només transmetre, rebre o ambdós (per defecte). La configuració de les ràdios dels vehicles és persistent. SI configures una ràdio per només rebre com a conductor i surts del vehicle i un altre entra en el teu lloc, tindrà la mateixa configuració de la ràdio del vehicle. El mateix passa si es substitueix la ràdio a la rack. Això es configura a través de la interacció pròpia de ACE3.
  • Les ràdios racks només es poden configurar (obrir la interfaç) des de certes posicions: conductor, comandant i artiller en el cas de tancs i APCs, conductor i passatger en el cas de MRAPS, i pilot i copilot en el cas d'avions i helicòpters. Qualsevol posició d'aquestes en les que es pugui obrir l'escotilla i es surti amb el cos a fora, deshabilitarà també el poder configurar la ràdio del vehicle, però es podrà seguir utilitzant ja que forma part del sistema d'intercom.
  • Millores varies al sistema d'intercom de tripulació i passatgers.
  • Varies persones poden fer servir la ràdio vehicular. No obstant, si dos jugadors transmeten simultàniament, només un d'ells podrà fer-ho de forma exitosa.
  • Les ràdios externes només les pot configurar qui les té a l'inventari. Qui les utilitza ja no les podrà fer servir.
Fins aquí les contribucions pròpies. No obstant, un company ha afegit la SEM90, la rack per la SEM70, amb GUI propia.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#19
Re: ACE3 Medical Rewrite al Repositori de Testeig

Després de demanar permís a en Viper, he pujat al repositori de testeig el ACE3 amb el nou sistema mèdic.

No feu partides serioses amb aquesta versió, simplement que ho tingueu mà. Aquesta versió no és oficial, però és la que utilitzen els desenvolupadors de ACE3 i algunes comunitats per provar-lo. Si teniu suggerències o veieu que alguna cosa no acaba de funcionar comente-ho.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#20
Re: ACE3 Medical Rewrite al Repositori de Testeig

Magnetar said:
Després de demanar permís a en Viper, he pujat al repositori de testeig el ACE3 amb el nou sistema mèdic.
Moltes gràcies! Serà molt útil per provar-lo. :çsi: