Us deixo la intro d'un joc de l'any de la quica, crec recordar que aquest video inicial era l'únic que valia la pena del joc...
No és ben bé heavy, però sona bé i les imatges per aquells temps eren "apostoflants"
[youtube]_SJWUFI3I1A[/youtube]
Escoltats tots haig de reconeixer que a mi aquesta mena de soroll em supera de llarg. I aixo que les balades mes boniques les han fet grups heavy.
L'altre dia, que en Kronus va posar el video d'aquells dos peluts tocant les quatre estacions amb la guitarra electrica vaig flipar per un tub. Uns professionals de collons.
Jo el mes heavy que soporto son els nois de Supertramp
Hosties , no fotis amb els Ramsteim's (que per cert es una base de la OTAN), tinc a un amic, que entre el seu aspecte de presidiari, els seus tatuatjes i l seva musica fa por, encara que quan acava la musica, es transforma i es una persona com tots
amb respecte als Rammstein (amb dues "M" ) em sembla que exageres
[youtube]wAF2DotSuuw[/youtube]
el sis excursionistes son els components del grup i el que cau es el vocalista.
Fan un tipus de musica que es coneix com a "metall industrial". un so potent amb un ritme mesmeritzador, pero tenen un registre molt ample. Es caracteritzen perque els seus temes tenen sempre un doble sentit.
A mi m'agraden
Si algú mes vol fer una mica el curiós, aqui està la llista del millor que tenen. Ja sabeu com va: Shift+ click al enllaç per obrir una finestra nova i no perdre la pàgina.
Brutal Rammstein!
Tot l'àlbum de Mutter és increïble (feuer frei, rein raus...)
i els apocalyptica són una passada, simplement genials.
personalment m'agrada molt la de cohkka: http://www.youtube.com/watch?v=CM103tGyHo8
Bruce Dickinson obre una companyia de manteniment d'avions a Gales. El mític cantant d'Iron Maiden no tan sols és un entusiasta de l'aviació (Aces High, Tailgunner, Flight of Icarus, ...) sinó que ara ha montat el seu propi negoci aeronàutic creant centenars de llocs de treball, després de la fallida de l'aerolínia 'Iron Maiden', de la qual n'era un dels capitans (recordem que Dickinson porta més de 20 anys en actiu com a pilot)
Doncs au, us deixo una versió d'aces high, cantada per una rossa que no deixarà indiferent a ningú (les imatges són del videoclip original dels Maiden, no n'he trobat cap que sortissin els Arch enemy "live")
[youtube]8RbYbzadzCU[/youtube]
I aquí la rossa (i la resta de la banda)