Problemes ACRE

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Degut als problemes continuats que tenim amb el ACRE2, us informo que les properes misions les faré amb TFAR. No es tant realista com el ACRE2 pero com a minim sabem segur que no tenim que reiniciar la partida tantes vegades i perdre tant de temps per problemes amb el ACRE2.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#3
Avui he preguntat a amics en altres grups i comunitats que fan servir l’ACRE 2 -algunes amb més de 100 membres- i no han experimentat cap problema. Per tant haurem d’investigar perquè a Cavallers hi ha incidències.

Així en un ràpid brainstorming només se’m acut que estigui relacionat amb:

- Interacció amb altres plug-in que membres puguin tenir al Teamspeak. Només hi hauria d’haver ACRE2, ClientQuery, Control i Gamepad and Joystick Hotkey Support.
- Versió incorrecta del Teamspeak. A dia d’avui la comunitat fa servir la versió 3.1.4.
- Versió incorrecta del ACRE 2. La comunitat fa servir: 2.4.2.954

Comproveu que tots tingueu la versió correcta de Teamspeak i ACRE 2, i cap plug-in més activat.

Si ho teniu tot correcte i seguiu experimentant incidències, si us plau escriviu aquí en aquesta entrada tota la informació relacionada. És important que mencioneu:

- Altres aplicacions de software obertes com ara software de gravació i similars.
- Quin volum de veu tenieu dins de l'ACRE.
- A quina distància i direcció hi havia amb qui parlaveu.
- Quin mapa i tipus d'orografia a la zona on vau experimentar el problema.
 

Oriol

Nou usuari
4 Desembre 2016
45
0
0
#4
Jo veig que del ts tinc la última versió 3.1.6 del 18/8/2017
SilerArrow dius: Versió incorrecta del ACRE 2. La comunitat fa servir: 2.4.2.954
No he entés quina és la versió correcte de l'Acre2 i jo tinc de l'Acre2 la versió 2.4.2.954
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#5
Oriol said:
Jo veig que del ts tinc la última versió 3.1.6 del 18/8/2017
Per això deus tenir problemes, tens una versió incorrecte.
 

Oriol

Nou usuari
4 Desembre 2016
45
0
0
#7
Així que faig, desisntal·lo el Task Force Arma 3 radio que en aquests moments el tinc en disabled? i si algú sap com instal·lar la versió anterior de la que tinc ja ho direu.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#8
Tots tenim la 3.1.6, pero els problemes venen de lluny, de molt abans que actualitzessin la versió del TS.

De totes maneres no es tracta d'un problema focalitzat, simplement a vegades va i a vegades no va, a vegades els va a uns i a vegades a uns altres, i sense que fem cap canvi en la configuració o permissos. Es simplement aleatori, a vegades va i a vegades no. I no podem estar pendents de que tothom compleixi tots aquests requisits.
 

Oriol

Nou usuari
4 Desembre 2016
45
0
0
#9
Jo sóc del parer de fer servir els Task Force que sabem que no dona pel sac i encara que potser no sigui tan "real" que voleu que us digui, si volem tanta realitat ens comprem uns quants M16 i quedem a Collserola per a fotren's uns trets entre nosaltres hahahahahaha
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
Oriol said:
La comunitat fa servir: 2.4.2.954
... i jo tinc de l'Acre2 la versió 2.4.2.954

@silverarrow

Has llegit be el post de Oriol? Es la mateixa versió

Exactament la mateixa versió que teníem tots. Distancia 2 - 3 mts entre individuals, a la base, despres just de iniciar, de viva veu, sense radios pel mig, i quan no li anava a un, o dos, resetejavem i aleshores, eren uns altres els que teníen el problema i no els hi anava. vam resetejar fins a la sacietat, arribant al punt de tots tancar el Arma, el Armasunc, el Steam i el TS i tornar a arrencar-ho tot, i els problemes persistien. sense cap lògica, sempre hi havia algú (no sempre el mateix) a qui no se'l podia escoltar o que se'l escoltava distorsionadissim, o que no podia escoltar als demés.

No estem aqui per fer de beta testers i gastar mes d'una hora en resetejar i fer invents per veure si un plug-in funciona com tindria. venim per jugar i passar una bona estona.

A hores d'ara, la versió del TFAR que farem servir demà no es com la versió antiga del @CC_TFAR,que fem servir al repositori, per començar, no es full duplex,( que era la pedra de toc que justificava fer servir el ACRE en vers el TFAR), suporta 64bits, porta sistema de interfoni intern pels vehicles i moltes altres millores, incloent-hi alertar enemics amb veu, (pero aixó últim es encara WIP i no está del tot afinat pero es questió de setmanes.) pero pel demés, se que no dona problemes de cap tipus.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#11
Kronus said:
@silverarrow

Has llegit be el post de Oriol? Es la mateixa versió.
No, l'Oriol ha dit que fa servir la versió 3.1.6 del Teamspeak. És una versió erronea que se sap dona problemes amb l'ACRE. L'Atunero també ha dit tenir la versió incorrecta del TS.

Com he dit abans: la comunitat CC fa servir la versió 3.1.4.

SilverArrow said:
Així en un ràpid brainstorming només se’m acut que estigui relacionat amb:

- Interacció amb altres plug-in que membres puguin tenir al Teamspeak. Només hi hauria d’haver ACRE2, ClientQuery, Control i Gamepad and Joystick Hotkey Support.
- Versió incorrecta del Teamspeak. A dia d’avui la comunitat fa servir la versió 3.1.4.
- Versió incorrecta del ACRE 2. La comunitat fa servir: 2.4.2.954.
- - - - -

Kronus said:
No estem aqui per fer de beta testers i gastar mes d'una hora en resetejar i fer invents per veure si un plug-in funciona com tindria. venim per jugar i passar una bona estona.
Totalment d'acord. Però la versió que fem servir d'ACRE no és experimental ni test, és la correcte i funciona bé en moltes comunitats que el fan servir, com he comentat abans.

A Cavallers sóm l'excepció, per això hem de descobrir quina configuració o setting ocasiona problemes i solucionar-ho. Per així poder tornar a simular i passar una bona estona.

Si el que ha comentat l'Atunero es prova cert, doncs ja tenim la causa del problema: que molta gent ha actualitzat el Teamspeak en contra les indicacions de l'Staff. Des de Staff s'ha comentat diversos cops que no s'ha d'actualitzar res fins que ho diguem. Precisament perquè se sap que les noves versions de Teamspeak o d'addons poden ocasionar problemes.

Per tant ara falta confirmar si tots els que teniu problemes feu servir la versió 3.1.6 i caldra veure com solucionar-ho.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#12
Provaré de fer downgrade del TS a veure si millora. De totes maneres es perillós fer servir plugins no actualitzats des de fa mesos ja que qualsevol jugador nou que entri es normal que tingui sempre l'última versió del TS...
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#13
Kronus, endavant amb TFAR: fa servir codi ACRE 2. Ens ha agafat moltes de les coses.

Respecte als problemes que esteu tening: no sé a quin tipus de problemes us referiu. Si són problemes de que no us connecta ho trobo estrany ja que no n'he patit amb cap altre grup... Si són dels que un sent "a vegades" les transmissions i a vegades no, doncs es que hi ha un problema de comunicacions. Les ràdios que hi ha modelades són de model Line of Sight, per tant, si no teniu linea visual la qualitat es deteriora molt ràpidament ja que la senyal ha de tenir molt més recorregut.

També influeix la direcció en la que parleu a menys que activeu l'opció antena omnidireccional: les antenes per defecte no emeten/reben un camp magnètic uniforme. Per tant, parlar d'esquenes té penalització, però no tant com parlar estirat i pendent avall amb un que està uns metres darrere teu estirat i mirant en direcció oposada amb una 343...

Les ràdios no són gens fiables, l'únic que estem acostumats a tenir repetidors per tot arreu (i si, els repetidors automàticament amplifiquen freqüències públiques). I torno a posar l'exemple del wifi: la 343 i i el wifi de casa tenen la mateixa freqüència (2,4GHz) i potència similar (500mW i 400mW respectivament). A quina distància us arriba el wifi? La 343 arriba en condicions òptimes (pla i molt poca humitat) a 800m.

Us asseguro que el codi que hi ha a ACRE2 és molt fidel dintre de les possibilitats del joc.
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#14
Jo també faig servir la v.3.1.6 de TS. He de dir que, personalment, fins ahir, no havia tingut cap problema amb l'ACRE i el TS. He fet unes quantes partides amb aquesta versió i fins ara anava be. He fet un downgrade a la 3.1.4.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#16
Les comunicacions en si no fallen per culpa de ACRE. El que falla es la forma en que s'utilitzen les ràdios. Només vaig recomanar fer això en partides a Tanoa, ja que no podem processar el terreny: el PBO està encriptat.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#17
Dimecres 25 i divendres 27 d'octubre

Que ha passat? El dimecres vam fer una partida improvitzada, per passar l'estona. Varem pujar a dos UAZ, i estavem equipats amb radios 152, que va passar? Dins del vehicle en questió, utilitzar la radio no servia de res. Jo parlava per radio i em sentien "per veu" no "per radio" al vehicle que estava just darrere meu. El mapa que varem utilitzar va ser Tanoa.

Divendres vam jugar la missió "Golden Redux". Utilitzavem radio llarga (no recordo quina). Quan Davidaf i jo pujavem al cobra, la radio no emitia, però si baixavem del helicopter en questió, la radio permitia rebre i enviar comunicacions perfectament amb l'equip de terra (storm 1) que estava situat a diversos kilòmetres de la nostra posició (que estavem en un portaavions). Aquest problema es presenta després de l'última actualització del RHS
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#18
Ho vaig avisar al staff, que degut a l'actualització es van trencar les antenes als vehicles. Ho tenim arreglat a la dev-build que està pública però se'm va comunicar que preferieu seguir utilitzant l'estable.

De totes formes m'he permès la llibertat d'actualitzar el següent:

  • CC_acre2-dev (repositori de testeig): es l'actual dev-build de ACRE2, on hi ha les millores en les antenes i en el canvi de canal automàtic del ACRE2. A més a més hi ha el nou sistema d'intercom i les racks.
  • CC_acre2_exp (repositori de testeig): és el mateix que la dev-build però amb millores adicionals al rendiment en els àmbits del nou sistema d'intercom i les noves racks.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
Kronus said:
Mister Viper

Ja triga en actualitzar els arxius del repositori de testeig.

Gràcies per avançat de part d'uns quants!
El repositori de testeig mai va ser tasca meva, es va ficar a petició d'altres per fer proves, jo mai el vaig fer servir. Si algú vol ficar qualsevol addon en aquest repositori per provar, només ho ha de demanar a l'staff.
Per una altre banda, en Magnetar pel que veig ja ha ficat les versions (no finals) millorades en aquest repositori.