Opinió: Home Sweet Home / Retaliation

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Ara que ja heu jugat la partida, i per tal de millorar les missions, m'agradaria que féssiu crítica de la missió: què us ha agradat i també el que no us ha agradat tant.

Fins la propera!

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
A mi la missió en general m'ha agradat. Era força intensa però asequible (amb suports). De fet crec que tot i ser pocs vam fer molt bona feina.

M'ha agradat que sigui en un mapa nou.

El que més m'ha agradat de tot és l'ús de l'ALIVE, pels suports és realment el millor sistema que he vist, amb diferència.

Personalment, i en un món perfecte, crec que una altre selecció de suports potser hagues facilitat la feina i evitat l'explosió que va matar a part dels hostatges (que dedueixo va ser un coet del Super Cobra). El Super Cobra feia foc indiscriminat als enemics que trobava.

Si haguessim tingut artilleria de precisió o CAS de precisió (AKA bombes o projectils guiats amb laser) potser haguessim pogut neutralitzar els complexes enemics de forma més eficient. Hauria sigut de l'estil de fer reconeixament de cada complex, i si hi ha enemics enviar l'ira dels Deus, aixi fins a arribar al complex on hi havien els hostatges.

- - -

El més elegant, que suposo que és el que és faria a la vida real, hagués sigut un assalt a l'estil Gothic Serpent (Black Hawk Down):

Assalt aeri amb Little Birds que deixen un element d'assalt al complex enemic desprès d'haver neutralitzat als guardes des de l'aire amb tiradors en heli.

L'element d'assalt neutralitza els enemics a l'interior del complex i assegura als hostatges.

Al final un element terrestre (amb MRAPs) que a tota merda passaria pel poble i extreuria els hostatges i l'element d'assalt.

Una operació aixi podria durar de 10 a 30 minuts.

Però això està fora de les nostres capacitats numeriques haha Per la Op. Gothic Serpent a la vida real van enviar 160 homes, 19 aeronaus i 12 vehicles terrestres.

- - -

D'altre banda hem d'investigar el tema hostatges que desapareixen quan els alliberes. O simplement traslladar-los com a IA capturada.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
SilverArrow said:
El que més m'ha agradat de tot és l'ús de l'ALIVE, pels suports és realment el millor sistema que he vist, amb diferència.
Jo el posaria a l'estandard només per habilitar els suports. Si algú vol fer servir les altres funcions de ALiVE, com campaments, IEDs aleatoris en una regió, civils amb explosius, etc, doncs perfecte ;)

SilverArrow said:
Personalment, i en un món perfecte, crec que una altre selecció de suports potser hagues facilitat la feina i evitat l'explosió que va matar a part dels hostatges (que dedueixo va ser un coet del Super Cobra). El Super Cobra feia foc indiscriminat als enemics que trobava.

Si haguessim tingut artilleria de precisió o CAS de precisió (AKA bombes o projectils guiats amb laser) potser haguessim pogut neutralitzar els complexes enemics de forma més eficient. Hauria sigut de l'estil de fer reconeixament de cada complex, i si hi ha enemics enviar l'ira dels Deus, aixi fins a arribar al complex on hi havien els hostatges.
Vaig seleccionar com a CAS el RHS_AH1Z_GS. Miraré de canviar-ho per la pròxima missió i posar un littlebird (si no he entès malament el que suggereixes). I en quant a projectils guiats, se que amb ALiVE es pot fer amb l'artilleria però no estic gens segur de com aniria amb CAS. Ho hem de provar.

SilverArrow said:
D'altre banda hem d'investigar el tema hostatges que desapareixen quan els alliberes. O simplement traslladar-los com a IA capturada.
Totalment d'acord. Quan vaig provar la missió originariament era pre 1.56 i funcionava perfectament. S'ha de mirar!

Gràcies per la teva opinió! :çsi: :çsi: :çsi:

25 Març 2016
144
0
16
Llàstima que em va petar el arma3, i no puc opinar en primera persona, però pel que diuen els companys, segur que era molt bona! Felicitats! :çsi: :çsi: :çsi: :çfeli:

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
Em va agradar molt la missió, pero particularment despres de que es fes de dia, ja que abans, per la mira de franctirador nomes es podia veure un forat negre que rivalitzaba en color amb el forat negre que diuen que hi ha al centre de la via lactea. :çno:

Realment crec que per missions d'aquest tipus, tindríem que tenir la opció de equipar-nos, si be no tothom, almenys els que porten armes especials o de support amb mires (una o varies) per les diferents condicions que trobarem durant el combat i que permetin usar el arma efectivament durant aquestes condicions variables.

O us penseu que als tius que van anar a trincar a Osama els hi van escatimar sobre el equip que volíen dur?? ç:D