A mi la missió en general m'ha agradat. Era força intensa però asequible (amb suports). De fet crec que tot i ser pocs vam fer molt bona feina.
M'ha agradat que sigui en un mapa nou.
El que més m'ha agradat de tot és l'ús de l'ALIVE, pels suports és realment el millor sistema que he vist, amb diferència.
Personalment, i en un món perfecte, crec que una altre selecció de suports potser hagues facilitat la feina i evitat l'explosió que va matar a part dels hostatges (que dedueixo va ser un coet del Super Cobra). El Super Cobra feia foc indiscriminat als enemics que trobava.
Si haguessim tingut artilleria de precisió o CAS de precisió (AKA bombes o projectils guiats amb laser) potser haguessim pogut neutralitzar els complexes enemics de forma més eficient. Hauria sigut de l'estil de fer reconeixament de cada complex, i si hi ha enemics enviar l'ira dels Deus, aixi fins a arribar al complex on hi havien els hostatges.
- - -
El més elegant, que suposo que és el que és faria a la vida real, hagués sigut un assalt a l'estil Gothic Serpent (Black Hawk Down):
Assalt aeri amb Little Birds que deixen un element d'assalt al complex enemic desprès d'haver neutralitzat als guardes des de l'aire amb tiradors en heli.
L'element d'assalt neutralitza els enemics a l'interior del complex i assegura als hostatges.
Al final un element terrestre (amb MRAPs) que a tota merda passaria pel poble i extreuria els hostatges i l'element d'assalt.
Una operació aixi podria durar de 10 a 30 minuts.
Però això està fora de les nostres capacitats numeriques haha Per la Op. Gothic Serpent a la vida real van enviar 160 homes, 19 aeronaus i 12 vehicles terrestres.
- - -
D'altre banda hem d'investigar el tema hostatges que desapareixen quan els alliberes. O simplement traslladar-los com a IA capturada.