Intento respondre amb més detall a la pregunta d'en Rush i Diplock, sembla que la gent de LeapMotion estan interessats en aquest problema que comenteu (no per simuladors de vol però si per altres aplicacions de realitat virtual) de manera que amb la versió del seu Leapmotion en una versió determinada del SDK van afegir el suport per poder veure la imatge en brut de les dues càmeres però aquest model té un camp de visió limitat a més de ser blanc i negre. Per això estant treballant en un projecte de codi en clau "Dragonfly" permeten que la imatge en brut sigui de més resolució, en color i millorat l'abast visual de manera que es pugui commutar o posar en una part de l'entorn la imatge real. Per si algú es pregunta quina es la diferència entre això i una webcam doncs la diferència es que son dos càmeres en comptes d'una, sense filtre IR de manera que poden capturar la llum infraroja que emet (3 diodes IR) el LeapMotion i amb tota aquesta parafernarlia i una "mica" de software el que es podria fer es no només posicionar en l'espai les nostres mans (com ja fan) si no també el teclat, joystick, taula, de manera que quan ho veiem dintre de la simulació no sigui un salt d'imatge per pasar a una imatge plana 2D en un entorn 3D.
With next-generation “mega-sensors” like this, a Leap Motion device can literally become your eyes into the digital and physical realms – allowing you to seamlessly mix and mash, fade and blend, between virtual environments and the sharpness of the real world.
Deixo el vídeo que surt en el seu blog tot i que antic (i si mal no recordo ja ho va posar en Viper en el seu moment)
[youtube]3ATQG9mnm34[/youtube]
Més info a la web de LeapMotion en aquest
enllaç
PD: Al final m'he decidit a fer una comanda (avui en dia es compra a Amazon.es) d'una unitat per provar totes aquestes cossetes, ja us explicaré a veure que es pot fer perquè sense tenir codi font del DCS no es fàcil integrar-ho. Penso que no seria massa difícil un script que interactua amb l'Arma per interpretar els gestos de les mans i transformar-ho a les ordres del personatge