Oculus Rift

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Del vídeo que em vas passar ZeroQ em sembla molt interessant aquest altre. El tio les encerta pràcticament totes, això vol dir que la precisió i la orientació espacial amb el Rift i l'Stem son molt altes ja. Es el primer vídeo que veig, que per apuntar amb un arma no es passen mitja hora per centrar la mira, o fan servir un laser per fer "trampes". Això es el que vull.

[youtube]oWxiURvaJe4[/youtube]

Per cert, apunt interessant el final, on la demo et representa en 3D la base del STEM perque el puguis desar sense treure't el Rift.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Em va agradar força la demo com intetactua i penso que amb l'Arma ha de ser l'ostia. El dubte q tinc veient com dispara es q no apunta, o almenys això em sembla que ho fa més per instint.

Es una paranoia quan veu la base de l'STEM. Un dubte que he llançat a aquesta gent es saber si puc fer per exemple un rifle i possar un stem i enviar informació del periferic mitjsnçant el seu protocol. Més que res per fer-ho més immersiu ja que no em veig disparant un rifle amb una mà.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
Un video aplicat al DCS A10C.

[youtube]4xiV5Y4nhQE[/youtube]

Pinta bé, però em té força preocupat que també parla de marejos, tot i que diu que a ell no l'afecta (min 25) i el considera igual al que ha notat en avions reals i en situacions de maniobra extrema. És un problema que hauran d'enfocar seriosament, tot i que el tio ho veu com una cosa positiva en el sentit que no anirem tots fent tonels de forma gratuita i que es pot entrenar.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Si, es el que comentàvem en ZeroQ i jo l'altre dia. Tot i que els marejos s'haurien d'eliminar, (excepte els produïts de forma natural per situacions que a la vida real també ho provoquen, com fer altes G en un caça), igual que els pilots s'adapten al vol, i cada cop es maregen menys i toleren mes G, nosaltres també som capaços, com fa molta gent que te el DK1 o DK2, d'adaptar-nos als marejos, i per tant ser capaç amb el temps d'ignorar-los. Nomes cal adaptació a base de repetició, com fan pilots d'avions, de F1, etc...
Tot i aixi, està clar que com a producte de masses, la versió comercial hauria de tenir solucionat els marejos (excepte lo esmentat de situacions naturals) o no serà un producte viable 100%.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Els que voleu renovar gràfica en algun moment, i esteu pendents de l'arribada de la versió final de l'Oculus Rift, estareu molt interessats en aquesta noticia.
http://www.realovirtual.com/es/noticias ... ad-virtual

Bàsicament, les noves gràfiques que han d'arribar de Nvidia, estaran preparades per la realitat virtual, amb característiques molt interessants. Aixi que potser us interessa esperar a comprar una gràfica.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Oculus presenta un nou prototip, el Crescent Bay

Oculus presenta a l'Oculus Connect (un esdeveniment d'Oculus) el nou prototip, el Crescent Bay, que segons diuen es el primer prototip capaç de fer-nos sentir "presencia", es a dir, creure que realment estem a un altre mon.
A més, anuncien la seva associació amb Unity que es converteix d'aquesta manera en plataforma oficial de desenvolupament de OculusVR, i el suport de RV estarà inclòs també en la versió gratuïta de Unity.





Les característiques aproximades de Crescent Bay, a falta que les concretin són:

-Major taxa de refresc
-Major FOV
-Major resolució
-Àudio integrat.
-Tecnologia d'àudio RealSpace3D (10 anys en desenvolupament).
-Posicionament absolut de 360 graus, gràcies a un nou joc de leds situats al clatell.

Segon he pogut llegit, els auriculars son opcionals.

Aquí teniu un anàlisis en angles, i pel que es veu, aquest prototip esta deixant a tots bocabadats.
http://www.roadtovr.com/hands-on-oculus ... prototype/
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Una joguina nova per emprar amb l'oculus (que per cert van actualitzar far poc a la versió del SDK 0.4.3). No mal penseu no es una mà per fer-vos galloles més plaenteres si no un prototip d'un dispositiu hàptic que permet emular el tacte. Tot i que el prototipus es molt rudimentari, aparatós i "frankenstein" només es un prototipus i com a idea sembla interessant, a veure si això ho fan amb un tipus guant (tampoc de làtex malpensats)

[youtube]TPW5OKoc7dQ[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Aprofitant l'hora del dinar llegeixo una noticia dels companys de realovirtual. Bohemia Interactive ha afegit suport de l'Oculus Rift pel seu simulador VBS3 que com sabeu es una "versió professional de l'Arma" emprada per exemple per l'armada dels EUA. De fet si recordeu una noticia de fa dos anys l'exercit espanyol va comprar algunes llicencies de VBS2.

Per si teniu més curiositat us paso l'enllaç d'un document de Bohemia presentat al GameTech2014.

Em fa por que ara que ara que tenen suport per l'Oculus Rift DK2 en la seva branca professional no vulguin fer-ho en la gama domèstica d'Arma3. Veurem a veure si hi ha sort hi fan suport oficial (sense requerir wrappers) per l'Oculus Rift.