Nou CBA 2.0

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Han tret pegat del CBA, i com ja ens coneixem, abans de ficar-ho a l'estàndard millor provar-ho, per veure si dona alguna problema. Aixi que els que pugueu, baixeu el CBA en una carpeta diferent de la nostre, i proveu l'estàndard amb aquest versió del CBA (recordeu desactivar l'altre).
http://www.armaholic.com/page.php?id=18767

Per cert es veu que el nou CBA incorpora el JR (Joint Rails) dintre, el que voldria dir que l'addon de JR no caldria, això s'ha de provar també.
Per si algú s'ho pregunta, el JR el que fa es que puguis fer servir qualsevol mira amb qualsevol arma (que faci servir JR clar).
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#4
S'ha tornat a actualitzar. Arregla funcions de AI així que s'ha d'actualitzar a l'estàndard el més aviat possible.

FIXED: AI functions broken due to getGroup error (#178) - Dorbedo
CHANGED: Improvement for "script_macros_mission.hpp" (#180) - Dorbedo
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
Comencem la ronda d'actualitzacions amb el nou flamant CBA v2.3.0 que es pot descarregar des del Github.

A destacar és el nou sistema de XEH (ExtendedEventHandlers) que permet a mods que no tinguin incorporat el CBA, com el British Rigdback, beneficiar-se d'ell sense haver de fer-ho manualment. Això hauria d'incrementar la compatibilitat amb ACE 3 (recordeu que amb el BLX no es podia interaccionar amb els companys quan estavem tots dins el vehicle, cosa que feia que el metge no es pogués curar).
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#7
Re: Nou CBA 3.0

Han actualitzat el CBA a la versió 3.0. Aquesta versió del CBA requereix tenir l'expansió APEX per tal de ser compatible. Aquesta versió incorpora compatibilitat entre les noves unitats i els XEH (Extended Event Handlers), afegeix el Joint Rails per les noves armes i un parell de coses més.

Si no es vol actualitzar, la versió 2.5 és la que s'haurà de fer servir. Això presenta, per tant, un dilema. Es força la comunitat a tenir APEX?
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Bo I que el meu primer instinct es una implementació ràpida del nou CBA, el millor es fer la pregunta de quants a la comunitat NO tenen APEX. D'aquesta forma sabem quin podría ser l'impacte I qui quedaría afectat...I podem prendre una decision amb coneixement de causa I sabent qui quedaria for a si l'implementessim.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#9
Re: Nou CBA 3.0

Magnetar said:
Han actualitzat el CBA a la versió 3.0. Aquesta versió del CBA requereix tenir l'expansió APEX per tal de ser compatible. Aquesta versió incorpora compatibilitat entre les noves unitats i els XEH (Extended Event Handlers), afegeix el Joint Rails per les noves armes i un parell de coses més.

Si no es vol actualitzar, la versió 2.5 és la que s'haurà de fer servir. Això presenta, per tant, un dilema. Es força la comunitat a tenir APEX?
No entenc perquè no ho poden posar com un arxiu opcional que s'activi si tens Apex.

Haviem comentat que hi hauria un petit periode de transició fins a passar a APEX obligat, per tant potser per ara, durant unes setmanes potser val la pena mantenir el normal, i desprès posarem el que demana l'APEX.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Han tret nou pegat, hi han alguns canvis importants, els que editeu hi ha cap problema amb els nous canvis?

Changelog:
v3.4.0.170627
*** WARNING ***
ALL CUSTOM ADDON KEYBINDS WILL BE RESET TO DEFAULT IN ORDER TO PROVIDE YOU WITH THE LONG AWAITED MOUSE and MULTI KEYBIND SUPPORT FEATURES.
This version improves the keybinding system and adds support for multiple keybinds per action as well as the ability to bind mouse buttons. The debug console can be expanded to watch expressions and variables on any connected machine. There is now the possibility to name groups in the lobby.
Your old keybindings will NOT carry over to this new version, because of the changed save format. You will have to rebind all addon keybindings.
CHANGE LOG SUMMARY:
ADDED: Ability to bind mouse buttons (#83, #638, #651, #652) commy2
ADDED: Music functionality (#598, #672) fishykins
ADDED: Debug Console Watch fields for remote machines (#658, #659, #664) PabstMirror
ADDED: Ability to name groups in the lobby (#667) commy2
ADDED: player events for group and leader changes (#703) jokoho48
IMPROVED: Keybinding component (#249, #647, #653, #654, #656, #657, #673, #674, #677, #678, #679, #680, #688, #692, #694, #701) commy2, PabstMirror
IMPROVED: CBA_fnc_directCall (#665, #689, #690) commy2, PabstMirror
IMPROVED: Performance of CBA_fnc_players (#668) SilentSpike
IMPROVED: Updated Joint Rails for 1.70 (#669, #698) robalo
IMPROVED: Statemachine component (#671, #675, #676) PabstMirror, Dorbedo
IMPROVED: CBA_fnc_removeWeaponCargo can be used with to remove just the weapon from a container, not the attachments (#706, #707) jonpas
FIXED: Wrong file when loading settings from userconfig (#666) jonpas
FIXED: CBA_fnc_taskPatrol with 2D Position (#670) commy2
FIXED: XEH preInit has to re-run in 1.70 when changing the mission (#684, #685) PabstMirror
REMOVED: An unused file. (#683) commy2

Change log for CBA v3.4