Magnetar said:
Tot i aixó ets lliure de modificar la configuració de l'ACE3 per la teva missió de forma específica: balística, sistema mèdic, blufor tracking, etc
Emmmm, no exactament
A les missions no hi ha cap problema per incloure coses pròpies que siguin necessàries però que no canviïn dràsticament la realitat amb la que juguem, per exemple si a una missió vols fer que els jugadors siguin russos, pots incloure el RHS rus, o si vols que tothom pugui tenir el MicroDAGR perque es una operació de forces especials, cap problema, etc...
Però el que no podem fer es canviar el sistema medic, ja que això canvia totalment la dinàmica del simulador, no pot ser que un dia curem només amb un tipus bendes, i al següent necessitem diferents tipus, o que el franctirador hagi de disparar amb sistemes de calcul diferents. Tot això forma part del nivell de dificultat, i no es pot tocar. Es pot decidir quin fem servir oficialment i si cal canviar-ho de forma definitiva, però no es pot anar tocant a cada partida, perque pot ser un caos.
El que si es pot, es donar o no donar certes coses, per exemple, el BLUFORCE Tracking es un sistema de seguiment d'unitats amigues, en una partida es podria eliminar o desactivar justificant-ho com que el sistema central ha caigut, o que som forces insurgents que no tenim d'això, però no es pot canviar com funciona.
Tornat al sistema medic, tu pots fer que els jugadors només tinguin un tipus de bena, perque son forces insurgents i es curen amb lo que poden, però el sistema serà el mateix, i hauràs de curar ferides de bala amb venes normals, en comptes de venes compressives que son les bones, per exemple.
No se si m'he explicat be, espero que si