Re: Insurgency amb ACE per al dilluns 27
Jo vaig descobrir el mode insurgency entrant de casualitat en un server de parla anglessa un dia que m'apetexia una mica de Arma. El que mes em va xocar es la seriositat i profesionalitat amb la que tothom es prenia el tema. Per altre banda, aquest tipus de combat es molt adrenalitic i requereix si o si, treball en equip i ben coordinat.
Els que vaig veure jo, tenen el escenari "insurgency" retocat per tenir les bases fixes en llocs mes ayunllats i cada pais unicament pot agafar les armes i vehicles que li pertoquen. A la hora de agafar vehicles, si son "anglessos", unicament porten "jackals" i els americans Humvee. amb el armament passa igual, pero el server esta montat de forma que la caixa de munició nomes et deixa veure la munició del teu bandol.
Per el que respecta al escenari de combat urbá unes regles básiques.
Cadascu cobreix una zona. Si despres de atravesar el carrer veus que els teus companys encara tenen una zona no coberta, la cobreixes tu. No et distreus de la teva zona. Segueix les ordres.
Els fusells de franctirador i el armament pessat son mes un problema que una avantatja en un combat urbà. Es preferible portar armament lleuger semiautomatic. Ademes es tenen de poder portar prous elements com per complir la missió: Les carregues explosives per fer volar els caches, els antitancs per netejar la resistencia de BMP i BTR's , i al menys un parell de stingers per si apareix el temut Hind.
Els ferits es treuen del perill abans de tractar.los : si el metge els tracta allà a on han caigut, el propi metge te tots els numeros de que qui ha abatut al seu company, el toqui també a ell.
Mantenir-se en moviment cap a els objectius. A insurgency, els rebels s'acosten a la soroll dels trets. Si et quedes fixe en un punt amb una cobertura pobre per el motiu que sigui (ferits, etc) si no ets capaç de posar-te en moviment depressa, t'acabaran ofegant i sobrepassant. Es com a Black hawk down. Un nomes pot parar-se en una posició de la que sigui molt facil defendre's.
Una tarda, en un petit grup de 3, vam infiltrar-nos, sense disparar gaire, i sempre en moviment vam aconseguir volar dos caches. No va ser facil i en una ocasió vam estar tots tres tocats... menys mal que el metge li va posar la epinefrina al altre abans de perdre el coneixement, si no estem llestos! :mrgreen: pero seguint les indicacions i anant amb cura , les idees clares, i decissió es pot fer.
No es dificil. Requereix usar el cap i no atabalar-se. ...Els talibans no aniran en lloc. No hi han presses.
En fi:
Jo també tinc ganes de tornar a compartir una insurgency amb vosaltres.