Identificació d'avions, Possible concurs.

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#24
Tofolo said:
Vultee P-66 Vanguard?
correcte, un Vultee P-66 Vanguard

Oldcrow, T'has quedat molt, pero que molt a la vora desde el principi pero al igual que en el cas del B-17, acceptem la denominció final del model operatiu i no la del prototip (B-299), En aquest cas pasa igual. La denominació final del avió va ser P-66. P48 era la denominació de prototip . El Vanguard va ser disenyat per Vultee per usar eines comuns i parts de altres productes Vultee. La versió que va evolucionar en un caça era el "prototip 48" (P48). Va volar per primera vegada en septembre de 1939 pero es va veure que es tenía que redisenyar tot el sistema de radiador. La nova versió es va coneixer com "prototip 48X" (P48X) i va volar al febrer de 1940. Aquesta versió també presentaba altres millores i al 1940 Suecia va posar una comanda per 166. El govern americà va vetar la venta i els 129 que ja estaven fabricats van anar a parar a Xina sota el tractat de prestec i lloguer. La resta van ser adquirits per les forces aeries americanes sota la denominació oficial P-66 Vanguard. El últim Vanguard es va lliurar al abril del 1942. Unicament es van fer servir com avions de entrenament.
 
#25
Kronus said:
Efectivament, está fabricat per Vultee, pero no es un P-48
:prot: :prot: :prot: Ok, el model definitiu és el P66, però l´avió que surt a la foto, és el P48, o no? :prot: :prot: :prot:



Aquest nº de matrícula ho diu ben clar, i en auest link http://www.worthpoint.com/worthopedia/p ... -159648232 al costat de la foto, ho diu ben clar:

Vultee Model P-48 Prototype (NX21755)

Vull el meu premi de $3.000.000$ jaaaaa ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

PD: i un pernil de regal :mrgreen:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#26
tens rao,

la foto es la del prototip.

ho sento, la imatge venia identificada com P-66

Has guanyat la nina shoshona! (ho sento, tofolo, la propera vegada :oops: )

Tindré de buscar fotos a on no es vegi la matricula :twisted:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#34
argh! Oldcrow! T'has adelantat per dos minuts!!!!


DeHavilland 88 Comet 'Black Magic' matricula G-ACSP tripulat per Jim Mollison i Amy Johnson. Participa amb el numero 63 a la gran carrera MacRobertson (de RAF Mildenhall a East Anglia, Anglaterra, fins al circuit de carreres de Flemington (adequat com aerodrom per la ocasió) , a Melbourne, Australia.

Despres de enlairar-se de Karachi, Mollison es va perdre i va aterrar a Jubulpur. No hi havia combustible de alt octanatge així que es va arriscar a omplir els tancs amb petroli de automoció. Els motors se li van gripar mentres anava cap a Allahabad.

Realment, veure la matrícula fa maravelles :mrgreen: