GENERAR MISSIONS NO HAVIA SIGUT MAI TAN FÀCIL
Com a cap de grup d'editors us presento la nova eina per editar missions. Generar missions ja no requereix conneixements de programació ni la creació de scripts per fer les tasques més senzilles! La plantilla permet:
A continuació us deixo amb els passos a seguir per tal de crear una missió enllaunada. ANIMEU-VOS a generar missions, és senzill, i per qualsevol dubte ja sabeu on trobar-me!
PASSOS A SEGUIR:
Com a cap de grup d'editors us presento la nova eina per editar missions. Generar missions ja no requereix conneixements de programació ni la creació de scripts per fer les tasques més senzilles! La plantilla permet:
- Configuració automàtica de ACE 3 d'acord amb l'estàndard del grup sense necessitat de reconfigurar-lo cada cop a l'editor.
- Configuració automàtica de ASR AI.
- Integració amb DAC, un addon/script de generació de patrulles totalment aleatori.
- Integració smb T8 Units. Un altre addon de generació de patrulles menys dinàmic que el DAC però totalment compatible amb ell.
- Configuració de les freqüències de ràdio depenent de l'esquadra I equip de foc, ja sigui amb ACRE2 o TFAR.
- Configuració de l'equipació per cada un dels possibles rols dins d'una esquadra d'infanteria.
- Configuració del mode espectador, plantilla per brífings I pantalla d'introduccio.
- Configuració automàtica del Zeus per l'administrador de la partida.
A continuació us deixo amb els passos a seguir per tal de crear una missió enllaunada. ANIMEU-VOS a generar missions, és senzill, i per qualsevol dubte ja sabeu on trobar-me!
PASSOS A SEGUIR:
- Descarregar la plantilla del Github dels Cavallers del Cel https://github.com/CavallersDelCel/1RA_Plantilla_Missio
- Crear una carpeta a NomUsuari/Documents/Arma 3/MPMissions seguint el següent esquema: 1RA_co@xx-yy_Nom_de_la_Missio.Nom_del_Mapa. Per exemple:
1RA_co@08-12_OpFantasma.Altis per indicar que es tracta d'una missió cooperativa per 8 a 12 jugadors a l'illa d'Altis.
1RA_co@08-12_Jagdtag.Stratis per indicar que es tracta d'una missió cooperativa per 8 a 12 jugadors a l'illa de Stratis. - Copiar els continguts de la plantilla EXCEPTUANT mission.sqm a aquesta carpeta.
- Obrir la missió a l'editor d'arma 3 I posar les unitats al mapa. Afegir a cada unitat jugable la següent línia al INIT:
Codi:[“NOM_ESQUADRA”, “EQUIP_DE_FOC”, “ROL”, this] call bmt_fnc_configUnit;
NOM_ESQUADRA pot ser: Alpha, Bravo o Charlie.
EQUIP DE FOC pot ser: 1, 2 o 3.
ROL són els diferents rols disponibles: sl (Líder d'esquadra), tl (líder d'equip), rfr (fuseller) que depenen de la facció. Per un llistat complet mireu el fitxer missionConfig/configEquipment/functions/fn_configEquipment_rhs_usaf.sqf. - Guardar la missió.
- Editar els diferents fitxers a la carpeta missionConfig
1. bmt_missionConfig.hpp: Especificar el nombre mínim/màxim de jugadors, autor, nom de la missió I breu descripció de la missió.
2. bmt_missionDebriefing.hpp: Definir els possibles finals de la missió, èxit o fracàs, seguint els exemples.
3. briefing/scripts/bmt_briefing_*sqf: Definir els brífings dels jugadors depenent de la seva facció: RHS Marines, RHS USA, CSAT... Aquesta informació es podrà reutilitzar al post del fòrum dels Cavallers.
4. briefing/scripts/bmt_briefing_admin.sqf: Informació per l'administrador de la partida: breu descripció de la missió I mods necessàris.
5. Afegir els differents finals si aquests depenen de triggers o situacions excepcionals al fitxer missionConfig/endMission/functions/fn_finalitzarMissio.sqf
6. Opcional: Customitzar l'equipació de cada rol a missionConfig/configEquipment/funtions/fn_configEquipment*sqf
7. Comprovar que tot funcioni. - Desactivar el mode debug al fitxer description.ext
- Publicar la missió al fòrum