Estic "caigut": Virus virus...

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
has probat amb aixó? Es un pel radical, pero et garantitzen que el virus deixa de donar per el cul.

Ara fora bromes. Ho sento. Se quant emprenya quan et toca una d'aquestes merdes. Espero que ho puguis solventar aviat.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Quina mala pota, doncs esperem que no et faci res greu, que ja sabem com son els virus. Si tens problemes amb el virus, et recomano el fòrum d'aquesta web, www.infospyware.com , pots deixar el teu cas i et fan una assistència mig personalitzada, et van dient quins programes fer servir per l'anàlisi i com actuar pas a pas, son molt eficients per eliminar problemes.

Tranquil, sembla que he aconseguit resoldre-ho!!! çXD o això sembla pq s'acaba de reiniciar sol... ç:x
Heu tornat a actualitzar el Malwarebytes i avui si que l'ha enganxat. Aquesta gent es posa molt les piles i ja m'ha salvat uns tres cops!

Tot i que no tinc informació valuosa (i la que tinc esta triplicada per varis llocs) m'estic plantejant de muntar un sistema que em permeti navegar tranquil·lament per Internet... crec que haurà de passar per la virtualització. Si munto quelcom ja us ho comentaré.

Vinga nois, ens veiem al cel!!!