El pas posterior a volar el Falcon

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#6
Estic d' acord amb el Kronus, es un sistema massa car per fer les teves, i encara gracies que es a pistó, que si es a reacció encara encareix mes el producte, per que al final, nomes tinguis trenta segons d' esbargo i faci katacrak.

Surt de les meves limitacions presupostaries.

No obstant i també sortint de les meves possibilitats , al 69 i ha cabines que son una passada que es complementen totalment amb el open falcon.

Tot plegat massa car per gaudir uns minuts :çno:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#7
Un exemple

Aquest B-52 a reacció, en el seu moment va acaparar la atenció del mon del radiocontrol al ser el aparell mes gros que hi havia.

Una auténtica peça d'art, d'un tamany i un cost res menyspreables. (per no dir les hores de treball del equip d'entusiastes que el van fer realiltat)

[youtube]fbITzCI2AU0[/youtube]

Pero, es clar, tot s'acaba. Al cap d'uns messos va passar aixó.

[youtube]gPGFaXqzitc[/youtube]

Creieu que el que li va passar al B-52 va ser quelcom disuassori? doncs no! Avui encara hi han mes candidats sobredimensionats per convertir-se en ferralla per un mal gir de canell :twisted:

[youtube]k3GiFo1aXiQ[/youtube]

[youtube]KmKdA6L_MWk[/youtube]

[youtube]zUyR0eezwns[/youtube]

[youtube]I6b0JX6tfy4[/youtube]

jijijii :twisted: :twisted: :roll: :twisted: :roll: ç:D