Divendres 17, partida ArmA 3 "Save private Frodo" a les 23h

Status
No està obert per a més respostes.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
Tropes rebels amenacen la pau a l'illa d'Altis, la situació posa en perill els civils mentre els països aliats miren cap a un altre costat degut a interessos econòmics. Degut a la delicada situació política, el nostre país nomes ha pogut establir una petita Base d'operacions avançades (FOB en anglès), el Campament Cavallers, que amb la seva limitada disponibilitat de recursos haurà de mirar de mantenir la pau com pugui en la seva zona d'operacions.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.

FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada
- S'estima que els rebels tenen pocs vehicles blindats pesats.
- No es preveu antiaèria.

MISSIÓ

Ens han informat que el company Frodo ha sigut capturat per les forces enemigues rebels mentre es desplaçava en cotxe cap a una bacanal amb menjar i drogues. El tenen retingut en un recinte coster al Nord Oest de l'illa. La vostre missió es rescatar-lo perque ens convidi a alguna de les seves festes de desfase total.

EXECUCIÓ

La missió es farà de nit per donar-nos avantatge, ja que serà una inserció rapida, recordeu que estareu en territori hostil. Teniu tres possibles vies, dues aèries (recomanades) i una per mar. La via marítima M1 es tractaria d'una inserció amb zodíac per la badia. Es perillosa i deixa poc marge de maniobra, tot i que es viable, deixant-vos al costat del recinte. Les altres dues vies son aèries, a LZ1 o LZ2.
L'equip de tiradors es pot situar a T1 o T2. A T2 teniu una casa amb un mur baix que ofereix una visual decent amb una mica de protecció i una fàcil retirada. A T2 teniu una visual perfecte de l'AO, amb una distancia d'uns aproximadament 800m, es una posició ideal sempre que no us detectin.

Aquestes son precisament unes fotos fetes des del punt T1. Aquí veiem en Frodo fora del que creiem la seva cela (al fons de color verd).

I una panoràmica del recinte, s'ha vist bastant presencia enemiga, uns 30 enemics potser, i patrulles al voltant. Es creu que no tenen ulleres de visió nocturna ni equip pesat, tampoc s'han vist vehicles armats a la zona.

Agafeu ulleres de visió nocturna AN/PVS 15, mires CQB tipus M552 o similars, làsers+llanterna, granades cegadores.
Es recomana repassar del capítol MOUT del EBC les pagines de la 165 a la 180.

Recordeu que es una missió de rescat, la tasca no es eliminar tots els enemics de la zona, si no rescatar el presoner.
L'extracció es farà per aire als punts LZ1 o LZ2.

Tasques
- Rescatar en Frodo.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- El portaavions Mare Nostrum proporcionarà el suport proper.
- L'evacuació medica serà a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- Les missions CAS seran a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ESQUADRA ALFA 1 - Canal alternatiu 5 - Freqüència 41

SIERRA 1-1 - Element de pilots- Canal 4 - Freqüència 204/41
- Pilot: IA/Viper
- Copilot: IA

ALFA 1-1 - Element de tiradors- Canal 1 - Freqüència 201
- Tirador lider: Lliure
- Tirador: Lliure

ALFA 1-2 - Element de suport - Canal 2 - Freqüència 202
- Lider d'esquadra i patrulla: Lliure
- Tirador: Lliure
- Metge: Lliure
- Granader: Lliure

ALFA 1-3 - Element d'assalt - Canal 3 - Freqüència 203
- Lider d'equip: Lliure
- Fuseller: Lliure
- Fuseller: Lliure
- Granader: Lliure

APUNTATS

- Viper
- Eduard
- Silverarrow
- Moska ?
- Magnetar ?
- Arnau
- ZeroQ
- Diplock ?

Han participat
- Viper
- Eduard
- Silverarrow
- Moska
- Arnau
- ZeroQ
- Diplock
- Perdiz

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Re: Divendres 17, partida ArmA 3 "Save private Frodo" a les

Senyors estaré en missió de reconeixement per la zona objectiu de manera que si el meu sargent m'ho permet (la dona [emoji14]) em desplaçaré a la zona d'operacions.
En cas afirmatiu aniré amb equipació de tirador però si es requereix intentaré anar a l'armeria en cas de necessitar-me per una equipació diferent.

Anthas

Nou usuari
21 Juny 2015
28
0
0
Re: Divendres 17, partida ArmA 3

ZeroQ said:
Senyors estaré en missió de reconeixement per la zona objectiu de manera que si el meu sargent m'ho permet (la dona [emoji14]) em desplaçaré a la zona d'operacions.
En cas afirmatiu aniré amb equipació de tirador però si es requereix intentaré anar a l'armeria en cas de necessitar-me per una equipació diferent.
Doncs em sap greu dir que a mi, el meu "sargent", m'ha recordat que ja teniem un sopar aquesta nit i que com me'l salti em fotran al calabozo... jajajaja

En resum, que avui al final no puc...

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

Gran desastre. Cacau màxim. Hem perdut l'iniciativa.

1. Error molt greu de comunicacions a l'equip vermell que ha conduït a fer assalts desordenats a cases aleatories i morts per foc amic :çno:

2. Error de cobertura i mantenir distancies que ha fet que les grenades ferissin a molts. :çno:

3. Error de punteria durant l'extració, que ha conduït a la mort del hostatge. :çno:

Hem de praticar molt més els assalts conjunts i CQB.

També hem de practicar molt els procediments quant el lider d'un equip cau.

Una llastima molt gran que no tinguessim video de la partida, crec que haguessim pogut aprendre molt del revisionat.

S'ha de tenir en compte també que hi havia 2 persones noves que no han fet l'EBC, que els mancaven alguns coneixaments tècnics (per exemple quan el metge cura, el seu binomi ha de cobrir, no curar).

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

4. Error de foc innecessari. Els enemics estaven col·locats de tal manera, que no calia abatre el del moll ni els de la torre, només els dos primers de la casa de pedra de l'esquerra (i si es feia be ni això). D'aquesta manera es podia extreure en Frodo sense aixecar l'alarma. Us ho he dit al principi, recordeu que es una missió de rescat, no una missió d'assalt del recinte.
5. Error al manar agafar la radio 152 d'un lider d'equip ferit. Si el teu lider d'equip només està ferit, no li agafeu la radio, us podeu comunicar amb la vostre 7800 amb els altres equips i amb lider, no cal perdre aquest temps i cobertura agafant-li. A mes això va crear un altre problema ahir, en Diplock en ser revifat per Moska, es va trobar que no tenia radio, ja que li havíem agafat, en conseqüència no va poder comunicar correctament el seu avanç i per això va haver l'incident de foc amic.

Quedar clar que cal crear un protocol d'actuació per al Metge i tots en general. Estem acostumats al sistema antic, on totes les ferides eren iguals, i per tant li donem importància a totes, quan no es així. Amb el sistema nou, hi han ferides que requereix cura immediata i n'hi han que no. No pot ser que per una rascada lleu ens aturem a curar-nos o demanem al metge, es només una ferida lleu, com les que et feies de petit jugant a pilota al parc.
S'han de prioritzar les cures segons la gravetat de la ferida i segons la situació. A vegades inclús amb ferides greus, la cura s'ha de fer esperar si estem en una situació de combat critica (com passava ahir). A veure si em puc currar un protocol d'actuació amb la poca informació del sistema medic que tenim ara.

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18

estic d'acord amb el viper, el fet de despertar-me i no tenir cap radio em va transformar en inutilet ja que no sabia què és el que estava passant, vaig avançar cap al complex enemic però em van ferir i llavors mentre em cobria radera un mur per mirar de curar-me algun amic em va pelar ç:D
L'aproximació que vam anar fent crec que va estar bé així com el lloc escollit per començar l'assalt, el problema com diu en viper és que no hauriem hagut de disparar arriscant-nos a alertar a tothom. Un cop la base alertada se'm va ordenar un avanç ràpid que no trobo malament ja que veient el que va passar l'ultim dia amb enemics infinits lo millor és anar ràpid però vam tenir la mala sort que una granada que van tirar em va petar a la cara sinó potser hauriem pogut seguir avançant tot i estar alertats ç:D

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

Viper said:
4. Error de foc innecessari.
De fet, el més important en qualsevol operació, especialment les de rescat és la seguretat (especialment de l'hostatge/rescatat). Per tant eliminar aquests 3 enemics no nomès era necessari, però imperatiu ja que estaven en rang visual de les cases on possiblement hi havia l'hostatge (si pretenem simular una operació militar clar, si volem simular una peli en plan James Bond o un joc tipus Call of Duty no cal).

Viper said:
5. Error al manar agafar la radio 152 d'un lider d'equip ferit.
Si pretenem simular una operació militar és imperatiu que hi hagi un lider amb totes les factultats en tot moment organitzant l'equip. Si un lider està incapacitat, cal que algú automaticament el reemplaci fins que estigui en perfecte estat de salut (això vol dir fent ús de la seva radio). Com sempre si volem simular una operació militar, si volem reproduir una peli en plan James Bond o un joc tipus Call of Duty no cal.

Si voleu un bon exemple de com afrontar escenaris amb hostatges reals podeu veure la peli Act of Valor, on la majoria d'actors són SEAL reals, i la majoria d'escenes d'acció són gravacions d'entrenaments reals. Els moviments són força de manual (com a peli, lamentable però, els SEAL com a "actors" són pessims, i com a guionistes pitjors).

- - -

De fet Viper, no ho volia comentar però ahir no va ser el teu dia. ç:D

Vas descontrolar els binomis enviant-los a diferents edificis, vas matar al Diplock en foc amic a menys d'un metre i vas matar al Frodo/hostatge (estava jo col.locat darrera teu i vaig veure com li enxufaves 5 bales a punta de canó, no hi havia possibilitat de que fos cap altre)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

Com ja et vaig dir, agafar la radio a en Diplock no era pas imperatiu. Jo només havia de canviar al vostre canal per parlar amb vosaltres, no em calia una radio nova per fer-ho, i tenint en compte que ens estaven disparant i llançant granades a boca de canó, posar-se a agafar la radio a un lider qui ni tan sols es mort i que no cal perque amb la teva pròpia ja pots comunicar-te es innecessari i fins i tot imprudent. La nostre situació requeria combat, no requeria agafar una ràdio que no em calia per res.

Jo no vaig matar a en Frodo, t'has equivocat i molt. Al Frodo el va matar un dels companys que estava a la meva esquerra, que li va fotre uns quants trets, jo estava alineat amb en Frodo a la seva dreta quan va morir aquest, per tant era COMPLETAMENT impossible que el mates jo. A mes la persona que el va matar ho va notificar que va ser ell.

Jo no vaig descontrolar el binomis, tu vas manar que avancéssim amb uns binomis teus. Jo, seguint les teves ordres vaig manar avançar, els hi vaig dir als teus per esquerra i jo i en Perdiz per la dreta. No vam acabar al mateix edifici? no, però estavem en paral·lel, per tant era encara millor, perque no ens tornes a passar lo de l'altre dia, que entren els enemics a la nostre zona. Tenint dos binomis en dos edificis paral·lels tenim mes zona controlada i ens podem controlar millor entre nosaltres. Sobretot tenint en compte que plovien granades enemigues a tort i a dret, i ficar tot en 3 metres quadrats no era bona idea.

Em sembla que ahir la teva posició et va jugar una mala passada i no vas tenir bona visual del combat.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Status
No està obert per a més respostes.