- 6 Novembre 2014
- 1,902
- 99
- 48
Re: Divendres 17, partida ArmA 3 "Save private Frodo" a les
Perquè no ho vas fer aleshores? No té cap sentit
Negatiu. Estava al darrera teu, i et vaig veure exactament com ho feies. No hi ha lloc a dubtes. Suposo que estaves en mode visió tunel disparant a un enemic. Però no et preocupis, tothom la pot liar.
He pogut parlar amb gent de cada un dels binomis. Tinc el punt de vista de cada costat.
Com ja et vaig comentar ahir, et vas precipitar i no tenies el control de cap dels binomis (ni dels de vermell, ni del que et vaig enviar). No sabies on eren, i els vas donar instruccions contradictories. Fins al punt que no sabies ni on eren ni en quin estat de salut estaven, això et va dur a confondre el Diplock amb un enemic (el mateix li va passar a l'Arnau que es pensava que els que tenia davant eren amics, i eren enemics).
Però com ja he dit no passa res. Tots podem tenir un dia distret. Simplement s'ha d'apendre i evitar al pròxim cop!
Viper said:
Jo només havia de canviar al vostre canal per parlar amb vosaltres, no em calia una radio nova per fer-ho
Viper said:
Jo no vaig matar a en Frodo, t'has equivocat i molt.
Viper said:
Jo no vaig descontrolar el binomis, tu vas manar que avancéssim amb uns binomis teus.
Com ja et vaig comentar ahir, et vas precipitar i no tenies el control de cap dels binomis (ni dels de vermell, ni del que et vaig enviar). No sabies on eren, i els vas donar instruccions contradictories. Fins al punt que no sabies ni on eren ni en quin estat de salut estaven, això et va dur a confondre el Diplock amb un enemic (el mateix li va passar a l'Arnau que es pensava que els que tenia davant eren amics, i eren enemics).
Però com ja he dit no passa res. Tots podem tenir un dia distret. Simplement s'ha d'apendre i evitar al pròxim cop!