Divendres 17, partida ArmA 3 "Save private Frodo" a les 23h

Status
No està obert per a més respostes.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Re: Divendres 17, partida ArmA 3 "Save private Frodo" a les

Viper said:
Jo només havia de canviar al vostre canal per parlar amb vosaltres, no em calia una radio nova per fer-ho
Perquè no ho vas fer aleshores? No té cap sentit :çnopas:

Viper said:
Jo no vaig matar a en Frodo, t'has equivocat i molt.
Negatiu. Estava al darrera teu, i et vaig veure exactament com ho feies. No hi ha lloc a dubtes. Suposo que estaves en mode visió tunel disparant a un enemic. Però no et preocupis, tothom la pot liar. :çsi:

Viper said:
Jo no vaig descontrolar el binomis, tu vas manar que avancéssim amb uns binomis teus.
He pogut parlar amb gent de cada un dels binomis. Tinc el punt de vista de cada costat.

Com ja et vaig comentar ahir, et vas precipitar i no tenies el control de cap dels binomis (ni dels de vermell, ni del que et vaig enviar). No sabies on eren, i els vas donar instruccions contradictories. Fins al punt que no sabies ni on eren ni en quin estat de salut estaven, això et va dur a confondre el Diplock amb un enemic (el mateix li va passar a l'Arnau que es pensava que els que tenia davant eren amics, i eren enemics).

Però com ja he dit no passa res. Tots podem tenir un dia distret. Simplement s'ha d'apendre i evitar al pròxim cop! :çcerv:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

SilverArrow said:
Viper said:
Jo només havia de canviar al vostre canal per parlar amb vosaltres, no em calia una radio nova per fer-ho
Perquè no ho vas fer aleshores? No té cap sentit :çnopas:
Perque tu em vas manar que li agafes la radio, no em preguntis perque ho vaig fer si m'ho vas manar tu.

SilverArrow said:
Viper said:
Jo no vaig matar a en Frodo, t'has equivocat i molt.
Negatiu. Estava al darrera teu, i et vaig veure exactament com ho feies. No hi ha lloc a dubtes. Suposo que estaves en mode visió tunel disparant a un enemic. Però no et preocupis, tothom la pot liar. :çsi:
Mira que ets pesat, que jo NO VAIG MATAR-LO. Se perfectament el que tinc davant meu a un metre quan disparo, ni visió tunel ni merdes. Ell estava a les meves 10, a mig metre de mi, i dintre del meu rang visual. Jo disparava a traves de la seva dreta, sense tocar-lo. Llavors vaig donar un pas al davant i a la dreta, quedant en Frodo a la meva esquerra, alineat amb mi, i en perpendicular a la direcció de foc. En aquell moment jo estava recarregant l'arma i sento com algú dispara a la meva esquerra cridant que havia matat a en Frodo. Així que es IMPOSSIBLE que jo dispari a una IA que es troba a 90º de la meva línia de foc, i emmanillat el que fa que no es pugui moure i jo en situació de recarrega, entens? FÍSICAMENT IMPOSSIBLE. El que l'hagi matat, si us plau que ho posi aquí perque s'acabi la ximpleria aquesta de que em vas veure matar a en Frodo, perque ja comença a emprenyar-me. Quan jo mato un company ho dic, com en Diplock que si el vaig matar jo.

SilverArrow said:
Viper said:
Jo no vaig descontrolar el binomis, tu vas manar que avancéssim amb uns binomis teus.
He pogut parlar amb gent de cada un dels binomis. Tinc el punt de vista de cada costat.

Com ja et vaig comentar ahir, et vas precipitar i no tenies el control de cap dels binomis (ni dels de vermell, ni del que et vaig enviar). No sabies on eren, i els vas donar instruccions contradictories. Fins al punt que no sabies ni on eren ni en quin estat de salut estaven, això et va dur a confondre el Diplock amb un enemic (el mateix li va passar a l'Arnau que es pensava que els que tenia davant eren amics, i eren enemics).

Però com ja he dit no passa res. Tots podem tenir un dia distret. Simplement s'ha d'apendre i evitar al pròxim cop! :çcerv:
Mira no penso discutir mes el tema perque com sempre t'inventes les coses que dona gust, tu eres el lider d'esquadra i en Diplock era lider del meu equip, però si la culpa de tot va ser meva, per a tu la burra.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

Viper said:
Mira que ets pesat
Viper said:
Mira no penso discutir mes el tema perque com sempre t'inventes les coses que dona gust, tu eres el lider d'esquadra i en Diplock era lider del meu equip, però si la culpa de tot va ser meva, per a tu la burra.
Viper respira a fons. Que estas perdent els nervis, t'entra una mica de paranoia i faltes al respecte als companys.

Quan estiguis calmat et tornes a llegir els meus missatges. :çsi:

No he dit pas que tots els errors hagin sigut culpa teva. Simplement he dit que ahir estaves distret, res més. Cosa que no és greu ni un crim, ja que precisament el grup és tracta de passar-ho bé i al jugar a la nit tots estem més cansats. Tots hem tingut dies distrets i ho hem reconegut, i el món segueix donant voltes.

De fet al meu analisis / debrief he comentat errors en general de tots, i he dit que s'ha de practicar. Inclús he explicat el perquè i referencies per qui li faci gracia informar-se més.

Però mira, si et permet dormir millor a la nit: "tens tota la raó, sempre!" :çsi:

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo

Sincerament no se qui va matar a en Frodo i es ben igual ja que un minut més tard va caure una granada allà on estava.

Sigui com sigui ahir va ser una missió nefasta plena d'errors de tots nosaltres. Jo no soc militar ni estic d'acord amb actuar sense emprar el sentit comú, si us ordenen fer una acció que us pot comprometre la vostra seguretat com ara agafar una radio en un mig d'un combat penso que l'heu de rebatre demostrant en aquest cas que es suficient amb la radio que portaves. Jutjar les decissions presses durant una missió pot caure en el subjectivis-me i cal evitar això i hem d'intentar aportar fets i intentar fer veure elspunts de millora.

Ahir van fallar les comunicacions i la coordinació als dos equips mostra d'això es que iniciessim l'atac sense tenir ena millor possició a l'equip vermell o bé que no coneixessim la possició de Diplock i per això hi hagués foc amic. La retirada va ser mal gestionada i en general no estàvem cobrint d'un equip de foc a l'altra i això s'observa quan ens agafen desprevinguts els enemics.

Si algú vol comentar alguna cosa més del debriefing proposo reunir-nos demà al TS al vespre per comentar-ho i així tancar la missió de divendres amb aquel fil.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

Es normal que perdi els nervis davant una persona que no només s'inventa les coses, si no que a mes t'acusa de coses que no son certes per molt que li diguis exactament com eren els fets i com era físicament IMPOSSIBLE que passes el que ell diu.
He tingut partides distretes, però la de ahir precisament no era una d'elles. Jo em vaig trobar de morros amb haver de manar un equip perque el meu lider havia caigut en una posició dolenta amb foc enemic a boca de canó i plovent granades per tot arreu. Vaig col·locar el meu equip a cobert, vaig organitzar la defensa i vaig eliminar enemics que sortien de les pedres (un ens va sortir als morros, i el vaig matar jo) mentre havia d'agafar la radio del lider d'equip innecessàriament perque m'ho havia manat el lider d'esquadra (tu). Vaig organitzar el contraatac (manat per tu) situant a tres homes a una casa i altres dos en una altre, creant un perímetre de seguretat. Vam repel·lir un munt d'enemics (jo i en Perdiz ens vam carregar 7 o 8 cadascú en 2 o 3 minuts a la casa de metall). Però degut a l'assalt precipitat manat pel lider d'esquadra a una posició plena d'enemics i plovent granades que donava gust, els enemics ens van envoltar i van acabar pelant el grup de 3. Mentre, jo vaig cobrir a en Perdiz que estava inconscient, el vaig ficar a dintre del búnquer metàl·lic, el vaig curar després d'assegurar la zona i vaig esperar que vinguéssiu quan ja no quedaven enemics per eliminar.
Per tant, pots dir-me que em vaig equivocar al fer-te cas i agafar la radio al meu lider en comptes de valorar la situació degut a la meva millor consciencia del moment i decidir no agafar-la ja que no calia.
Pots dir-me que amb la munió d'enemics que ens van atacar a pocs metres no vaig saber aprofitar l'avançament sense baixes que havia fet, segurament per l'estrès de la situació.
Però dir-me que estava distret, i acusar-me varies vegades de matar en Frodo, quan t'he repetit i detallat que no jo vaig ser, i de fet el primer que t'he dit es que un altre va confessar que el va matar ell al moment, te tela marinera, això si que es muntar-se la pel·lícula. Ahir precisament distracció no hi havia cap, si d'un cas les granades enemigues que ens queien a sobre i ens deixaven mig sords.

I com aquest fil està anant per camins dolents de conflicte, el tanco.

Status
No està obert per a més respostes.