Divendres 10 de Febrer a les 22:00 BACKPACK ALLEY

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange

BACKPACK ALLEY
(El corredor dels motxilaires)

REQUISITS

1.- ArmA3 + APEX (si no tens com a mínim aixó, bona nit i tapa't) :çno:
2.- Estàndard CC (complert)
3.- Estàndard CC Mapes (complert)
4.- Estandard opcional:
@CC_AdvancedRappelling
@CC_EM
@CC_HRP
5.- EricJ Taliban Fighters
6.- Altres opcionals clientside permessos:
Dynasound2
Enhanced soundscape

No es permet cap altre clientside que els que es detallin especificament aqui. La detecció de qualsevol altre clientside no autoritzat es podría arribar a considerar com un "cheat" Si em voleu proposar clientsides aprovats per futures misions meves, em feu un privat.

DESCRIPCIÓ

Interceptar reforços talibans que s'infiltren al territori sota el nostre control per reposar les seves pèrdues en combat. :tomsom:

NORMES DE CONVIVENCIA

http://www.cavallersdelcel.cat/forums/v ... =26&t=5086

+ no em toqueu els webs.

SERVIDOR

Algun voluntari per fer de servidor dedicat?? que ho indiqui al post al apuntar-se :çsi:

Au! vinga! aneu-vos apuntant. :çruc:

APUNTATS

-SILVERARROW
-MAGNETAR?
-WELROD
-PAPERBOY
-ATUNERO

Participants
  • SilverArrow (Metge)
  • Magnetar((Comandant)
  • Welrod (Fuseller automàtic)
  • Paperboy (Tedax)
  • Kronus (JTAC)
  • Atunero (Tirador designat)

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
si, sempre li pots demanar a magnetar que et foti un tret al cap i que el metge ni et miri ç:D No se si segons les normes et contabilitzaria com a partida jugada, aixó li tindràs que demanar al staff.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Kronus said:
si, sempre li pots demanar a magnetar que et foti un tret al cap i que el metge ni et miri ç:D No se si segons les normes et contabilitzaria com a partida jugada, aixó li tindràs que demanar al staff.
I aquesta reputació d'on em ve? ç?| ç:D. En quant a partida contabilitzada, dependrà del temps que hi estiguis en proporció a la durada de la partida.

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
Per cert, apart de la d'avui demà anem a la platja i ens ho pasarem molt bé jugant a voley. Aixi que apunteu-vos ç;)

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
Magnetar said:
I aquesta reputació d'on em ve? ç?| ç:D. .
Si li he dit que t'ho demanes a tu es com a deferencia a un membre d'estaff i el degut respecte al previsible comandant de la misio.

Ademes per un acte de pietat com aquest et concedeixen la cinta de Takistan. :çsi: