- 6 Novembre 2014
- 1,902
- 99
- 48
Charlio18 said:
Falto jo!
Vas fer molt bona feina ahir. També haig de fer notar que tant el Greco com el Shadow van tenir una vista molt bona i van ser capaços de detectar enemics i IEDs amagats.
Viper said:
A part del Kronus, al llistat falten alguns mes com a caiguts en combat, ja que van morir altres jugadores. En Kronus va ser l'únic que va tenir la decència de no fer respawn. S'ha comentat molts cops de ser conseqüents amb la mort, de no fer respawn quan mors o esperar a ser uns quants per fer una onada si l'editor de la missió permet això. Però ahir es van veure un quants respawns solitaris. Hem de fer el que decidim a les reunions, si no ho fem no te sentit decidir-ho.
En qualsevol cas, falten els altres KIA al llistat
En qualsevol cas, falten els altres KIA al llistat
En quant als respawns jo com a editor els deixo sempre en consideració del comandant de la missió, crec que és el millor. Per exemple ahir vaig recordar que no hi ha respawn en principi, exceptuant casos excepcionals decidits pel comandant de la missió, que crec que es el que es va decidir a les reunions (està inclus escrit als briefings de les meves missions).
Jo vaig morir dos cops per exemple, el primer quan tot l'equip negre va morir de cop durant l'atac de morters (i vaig demanar permis abans de fer el respawn en ona de tot l'equip negre), i el segon cop va ser degut a un bug del joc (el Magnetar va conduir aprop del meu vehicle, i tot hi jo estar a dins del meu vaig "morir atropellat").
Que jo recordi el Kronus va autoritzar el respawn en solitari del Greco (al principi de la missió), i el Magnetar va autoritzar el del Charlio.