Totalment d'acord en penalitzar, però a partir de la pròxima partida...trobo que durant la partida hi ha moments per fer el sapastre, no cal acabar sempre així. Ara mateix no buscaria ni què, ni qui, ni com...Posaria unes normes bàsiques de comportament DINS d'una partida...el motius:
- Festes explosives al finalitzar missió
- Agafar vehicles i tornar amb la teva esquadra un cop fet respawn, SENSE PERMÍS.
- Marxar amb un vehicle, sense esperar la teva esquadra al principi de mssió, SENSE PERMÏS.
- Volum de veu massa alt i queixes continuades, SI NO T'AGRADA LA MISSIÓ...NO JUGUIS...molt clar!
- Saturació dels canals de ràdio per preguntar qualsevol cosa.
- Mantenir la jerarquia i obeir ordres...si el teu superior et diu AQU i JA, es AQUI, JA i punt.
- etc...etc...etc....
Com més simulació poguem recrear, millor! Salut senyors!!
pd...El Bloc M112 es meu...unicament el vaig deixar a terra, no em va donar temps de res més...va explotar tot!
- Festes explosives al finalitzar missió
- Agafar vehicles i tornar amb la teva esquadra un cop fet respawn, SENSE PERMÍS.
- Marxar amb un vehicle, sense esperar la teva esquadra al principi de mssió, SENSE PERMÏS.
- Volum de veu massa alt i queixes continuades, SI NO T'AGRADA LA MISSIÓ...NO JUGUIS...molt clar!
- Saturació dels canals de ràdio per preguntar qualsevol cosa.
- Mantenir la jerarquia i obeir ordres...si el teu superior et diu AQU i JA, es AQUI, JA i punt.
- etc...etc...etc....
Com més simulació poguem recrear, millor! Salut senyors!!
pd...El Bloc M112 es meu...unicament el vaig deixar a terra, no em va donar temps de res més...va explotar tot!