Dissabte 13 a les 22:00 - Blitz

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC + RHS AFRF

I. SITUACIÓ

Informació aviat... ç;)

FORCES AMIGUES

FRCAT
- 1er EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Guerrilla local

II. MISSIÓ

Informació aviat... ç;)

III. EXECUCIÓ

A determinar.

IV. ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
A determinar

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

V. COMANDAMENT/SENYAL

S.O.P de Cavallers del Cel (Standard Operating Procedures)

SERVIDOR

EDITOR

Apuntats:

- SilverArrow
- Magnetar
- Shadowfurtive ?
- Viper
- Greco ?
- Kronus
- Moska

Participants:

- SilverArrow
- Magnetar
- Shadowfurtive
- Viper
- Greco
- Kronus

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
jo també m'ho vaig passar d'allò més bé. Lamento haver-vos sotmès al meu estil de lideratge, que comparat amb el d'en viper pot ser bastant descuidat i barroer.

Alguns dels objectius van ser una mica de anticlímax (potser haver destinat una petita esquadra de quatre individus per guardar els objectius hauria estat bé). :twisted:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Kronus said:
Alguns dels objectius van ser una mica de anticlímax (potser haver destinat una petita esquadra de quatre individus per guardar els objectius hauria estat bé). :twisted:
De fet tots els objectius estaven guardats al principi, però el mod de la IA va "creure convenient" llançar tots els enemics al F.O.B inicial (on teoricament no hi hauria d'haver hagut cap combat).

Amb el Zeus vaig anar rectificant i posant més unitats; però cap al final és va bugejar i no em permetia posar-ne més, per això hi havia un parell d'objectius deserts :çno:

Quan sorti l'Eden intentaré fer algun truc per evitar situacions aixi.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Cal recordar que el ASR AI A3 dota a la IA de comportaments mes realistes. La seva distancia de detecció es mes gran, i s'avisen entre elles d'enemics. Per tant si un sol soldat veu un enemic, aquest acaba avisant a altres unitats al voltant de la presencia enemiga.