Dissabte 11 de juny a les 22:00 - Pel juny cada dia un puny

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

REQUISITS

ArmA3 + Estàndard CC

DESCRIPCIÓ

Amb cadenes, tirus, ruskies, blindats i tota la pesca.

Més informació al briefing a dins de la missió.

SERVIDOR

EDITOR

SilverArrow

Apuntats:

- SilverArrow
- Atunero
- Viper
- Kronus
- Paperboy

Assitència

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Re: Dissabte 11 de juny a les 22:00 - Pel juny cada dia un p

NOTA

Aquesta setmana no tindré temps per preparar una partida, per tant proposo la que Pel Maig Cada Dia Un Raig que no vam poder acabar amb algunes modificacions.

Ho dic perquè molts vau comentar que us agradaria tornar-la a jugar.

Aquest cop prometo no posar el respawn a 18 metres d'alçada (el posaré a 50, aixi moriu més ràpid i no ús queixeu ç:D ).

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

Missió un pel caòtica, però amb final feliç.

Assistència
- SilverArrow
- Kronus
- Paperboy
- Moska
- Viper
- Bobby Moore
- Greco
- Guillem Llucià

Foto-reportatge

Preparant el M113 a base

Comprovant unes ruines

Avançant per la carretera

Efectes desprès de neutralitzar un punt de comandament del VDV rús

El Moska comandant a les tropes

Prenent posicions de tirador des de dalt del M113

Netejant la planta solar mentres observant amb l'UAV

Assalt al campament Spetsnaz on hi havia el tinent retingut (enemic sortint pels aires al estil Michael Bay)

Moment del rescat

Foto de familia al final dins del M113 amb el Tinent Parks

25 Març 2016
144
0
16

Moska i Silver observant l'entorn.

Moska descansant de tanta feina.

El Greco montant el dron.

Petit accident dels companys

Per mala sort aquesta vagada no he pogut gravar la partida, ni fer directes.

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange

la primera topada amb la esquadra d'infanteria enemiga al poc de sortir de base ens va costar un bradley, pero va ser un bon "wake up call" que no es va a tornar a repetir durant la resta de la missió. En Paperboy va estar excel.lent al seu paper d'artiller del bradley i els diferents conductors van complir com profesionals. En definitiva una bona missió. LLastima que siguem tant pocs, ja que aquesta missió era per fer-la amb una esquadra d'infanteria complerta treballant en coordinació amb el bradley. El fet d'haver de deixar el vehicle inmobilitzat amb l'artiller com unic tripulant li treu - pel meu punt de vista - inmersió.

Ja que el Bradley estaba equipat amb TOW ens podíem haver arriscat a enfrontar-nos a algun tanc enemic (en "indiferent" eh! sense pasar-se ni exagerar!) . Els vehicles blindats de transport de tropes enemigues van mostrar poca capacitat de reacció i a diferencia de la primera vegada que vam jugar aquesta partida i a on van destrossar un dels M-113, aquesta vegada únicament van servir de blancs estàtics i no recordo que tornessin foc efectiu.

L'infanteria amb antitancs ja va ser un altre historia i mes d'un cop, en Paper va despatxar a un enemic quan ja tenia la llençadora alçada i apuntant-nos. Ens va anar al menys en un parell de casos de segons que no ens envíen un regalet. pero com he dit, despres de la primera topada, la tripulació estava molt desperta i motivada.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

M'agradaria comentar dues cosetes, primera sembla que el tema guerra convencional no el portem gens bé (d'altre banda normal, ja que no hem fet gaires partides d'aquest estil) ç:D

Però estic molt orgullós de vosaltres, perquè tot i que ahir la missió va ser un pel caòtica, no va haver-hi CAP mort accidental per atropellament. :çsi:

Molt bona feina! (i bones captures els que les heu públicat)

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona

Molt bona partida! Molt millor que l'altre vegada. Al començament ens van escalfar de valent, però com diu en Kronus, ens vam motivar i sortia foc del Bradley per tot arreu. M'ho vaig passar teta fent d'artiller...vaig perdre els papers en algun moment despatxant enemics i vehicles, casi em carrego al soldat que havíem d'anar a buscar, però per la resta, una partida molt bona i totalment rejugable. Aquesta la podríem fer a Tanoa. (tinc ganes d'explotar coses allà) :çboix: :çsi:

Aquesta semana he fet un muntatge curt, espero que us agradi. I si algú vol que puji la missio sencera que ho digui i ja farem alguna cosa. Salut!!

[youtube]pGpXC8-cgKQ[/youtube]