Dimecres 22 de nov. 22.00h - Zombie Files I "BrainDead"

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
#21
Primer de tot donar-vos les gràcies per venir a la partida de zombis, no m'esperava fer una missió per 10 persones ni molt menys! Sóc molt fan dels zombis i poder jugar amb tanta gent, és l'ostia!!

La missió es plantejava fàcil, seguir ruta de la costa fins a Balota, un dels motiu d'anar per costa, és per què és el 30% del mapa que esta fet, lo qual vol dir que l'altre 70% és un Chernarus normal i corrent, i per jugar aquí no us faig baixar un mapa nou. L'altre motiu,era que seria més fàcil trobar un vehicle i poder anar més ràpid fins a Balota. Dit això, i tot el que va passar, em va semblar una molt bona partida i vull felicitar a en SilverArrow, ja que us va mantenir en vida més temps del que pensava que viuríem.
El tema Instadeath, està tret, però els zombis no estan per òsties i si te la foten...a vegades caus, com em va passar a mi, em vaig creuar amb en roca1996, mea culpa!! Vaig rebre els seus trets i els cops del zombi, resultat...Instadeath. A partir d'allà vaig intentar tornar a entrar de Zeus, per a poder "controlar" la partida, però em va resultar impossible i em vaig limitar a fer d'espectador, quina meravella!! M'ho vaig passar teta, poder a la pròxima, només faré de Zeus amb una bona bossa de crispetes!! Em sap greu que us trobéssiu aquell vehicle artillar, ho teníeu fet!!
S'han parlat de molts punts, els quals alguns ja semblen, modus operandi de Cavallers del Cel...són problemes que amb pràctica és solucionen, saturació de malla, ordres no enteses, no sentides i/o equivocades, formacions estranyes, gent parlant pels colzes en situacions no aptes, etc... també hi havia algú que després d'una hora de missió, encara no sabia qui era el metge i havia perdut molta sang, havia gastat tots els medicaments que portava i no ho havia comunicat al Líder, o si ho havia fet, no s'ha fet sentir. No serveix de res un soldat ferit i que va perdent sang. Si un no sap com curar-se, es posa un torniquet i avisa el metge i/o al Líder, si és necessari fa servir la ràdio. Igual passa amb el pes, si creus que sobren coses, avises a la gent de que deixes això, poder algú ho vol o ho necessita. Si el Líder et diu, agafa moxilla, NO li pots dir, "es que no en vull portar"...Agafes la més grossa que trobis! Una ordre és una ordre. Però són coses que amb més partides ho vas agafant.
Sobre les llums, era partida tarda/nit, era inevitable no posar-ne per a que la gent fes de "gusiluz", a mi 'agrada, però te més contres que pros...haha.
El tema nutricional, vaig comentar que no era decisiu en la partida d'ahir, però no va faltar gaire per a que haguéssiu de menjar i beure.
Vull demanar disculpes per haver escrit al xat durant la partida, però si no heu jugat a Ravage, hi ha coses que no les sabeu i faciliten la partida.

Poder hi ha alguna cosa que no us va semblar bé, o la canviaríeu, etc...estic obert a qualsevol suggerència per a millorar la plantilla! Salut companys!
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#22
roca1996 said:
"Coses d'en Roca" :')

1- Van haver-hi ordres contradictories. M'enrecordo quan vam tindre el primer contacte amb hostils, els vam abatir, y el lider va dir que anessin 2 a comprovar cadavers, i uns altres 2 (entre ells jo) ens quedesim a cubrir. Llavors el altre lider de cop em diu que vaigi amb ell.
2- Despres d'acribillar-nos a la granja, quan ja vem mantenir el control de la situació, em van fer agafar una motxilla, quan vaig dir esplicitament NO em fa falta. El anteriors missions, també a pasat que he demanat si es imprescindible portar aixo, i em van dir que si.
5- NI MOLT MENYS! Aixo es el lider, despres de un tiroteig directe, o cada X temps que jo crec que s'ha de fer un control de grup per sapiguer que tothom esta be. Tens tota la raó, el metge no a de venir als ferits, els ferits han d'anar a ell.
6 i 7- S'ha de pivotar, pivotar, i pivotar. Hem de evitar les zones on hi han infectats. (Al principi sobretot que veiam mes o menys be). SI aixo equival a perdre 5 minuts mes i desviarnos 100m de la zona hostil, es fa.
8- Et donaria la raó, si sigues una guerra "normal". Pero la posibilitat de que un enemic dispari a un grup de 10 homes, des del turó es petita. I per ser de nit, mes escasa encara. I quan saps que et pot atacar un zombie, es redueix a décimes. Els veterans de DayZ, digueume quan eu disparat, a un grup de 10 homes ben equipats, des de un turó i de nit. Es que ni que aneu 3 o 4 es aconsellable.

I referent al comentari del Kronus, ni molt menys penso que la microgestio es dolenta, tot el contrari. Sempre penso que delegar es el millor.
1- No se quin líder t'ho va dir això, pero el teu lider era jo i a mi en cap moment em van ordenar de mes amunt regirar cadàvers. Per altra banda si et deia constantment que no es separessis de mi, es perque no volia que et dispersessis, ho acostumo a fer amb els que porteu poc temps, i no implica que sigui una ordre contradictòria.

2- Tampoc se qui et va dir d'agafar una motxilla ni perque, però m'ho podies haver comentat.

5- Ja he dit que no feia SITREP per radio per no sobre-carregar mes encara la malla (si haguesim tingut assignats canals diferents si), pero no vol dir que no us tingués controlats en tot moment i comprovant que estaveu aprop meu.

6, 7 i 8- Afegiré una cosa, el simple fet d'anar pel bosc, ja era esquivar els zombis. I tu mateix et contradius al dir que era millor anar per la costa tota l'estona, quan de bon principi varem haver d'enfrontar-nos frontalment a una gran horda de zombis precisament per voler anar per la costa. I per acabar, anar a camp obert mai es una bona idea, no hi ha una guerra "normal" o "anormal" on puguis anar tan panxo a camp obert, hi ha gent armada que et vol matar i aquest es el perill.

Sigui quina sigui la situació, i tenint en compte la quantitat de bandits armats que hi havia per tot arreu, anar a camp obert seguint la costa i havent de creuar per collons ports i pobles infestats de zombis i bandits, doncs que vols que et digui :çnopas:

La IA de l'ArmA no raona si es perillós o no obrir foc contra un grup de 10 homes, simplement diu "ei aqui hi ha teca, pew pew".

ç:D
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#23
Bona tarda companys,

Veig que estem tornant a posar de moda els RDA. Això és molt positiu. Així que el primer serà agrair el temps que hi heu dedicat.

Abans d’entrar en matèria comentar que em va agradar molt la missió, tot i què es va fer força llarga. Vam acabar sobre les 2 i escaig (hora d'aquí). Habitualment per missions d'infanteria es recomanable que la distància a recorrer fins a l'objectiu sigui un o dos kms -habitualment anem a 1 o 2 km per hora-. Ahir n'era una dotzena.

S'ha parlat de molts temes així que respondré aquells que crec més importants.

Heu comentat que per missions amb zombis cal emprar tàctiques i estratègies diferents. I definitivament la meva forma d’encarar la missió ahir era molt diferent a com ho faig en missions habituals. Es va basar en els següents pilars:

Estalviar recursos.

La munició és un bé preuat i escàs en aquest tipus de missions. En aquest sentit es va ordenar no disparar a cap zombie si aquest no és a distància molt curta (vaig arribar a dir, 5 metres de vosaltres). La prioritat va ser evitar-los sempre que fos possible.

També es va ordenar prioritzar fer foc semi-automàtic i evitar tirar bales perquè sí. Tot i que el nostre grup no està acostumat a fer servir munició limitada. De fet en missions anteriors m’he arribat a trobar més de 15 carregadors STANAG en la motxilla d’alguns membres

Vam començar amb una quantitat limitada de carregadors, per això vam haver d’anar buscant la munició que trobéssim en edificis i enemics.

Quan es va indicar a algun membre que recollís una motxilla va ser perquè: 1. El pes de la motxilla és negligible. 2. A l’Arma 3 és la forma més eficient de transferir equipament entre homes. I en aquesta missió transferir armament i munició era un factor important.

Cal tenir en compte que ahir al principi només portàvem com a equip munició, aliments i begudes. La munició era necessària. I els aliments i begudes podien ser-ho, doncs podien afectar el nostre rendiment tot i que se’ns va dir que teòricament podríem aguantar una hora i escaig sense haver de nodrir-nos -la missió va durar casi 3 hores-.

SITREPs i recomptes.

Els recomptes es fan a nivell d’equip / element i desprès s’indiquen al comandant de la missió. A l’equip negre vaig ordenar-ne uns quants, tant de morts, ferits com de munició.

Des de l’equip vermell se’m va informar en tot moment de les baixes, i quan vermell va demanar munició es va donar. Per tant no veig que hi hagués cap problema en aquest sentit.

Cal tenir en compte que al anar en formació compacte, molts cops no cal fer un recompte explícit, sinó que el líder ho pot fer mentalment.

Formació compacte.

En missions on hi ha poca visibilitat, l’enemic és molt superior en nombre -vaja que és a tot arreu-, cal sobretot evitar que et detectin. Això és més exagerat si l’enemic pot fer “aggro” en massa (vaja, se’t tira a sobre físicament). La meva decisió va ser mantenir una agrupació compacte sempre que fos possible, a diferència del combat contra humans on cal mantenir distàncies per evitar trets i granades.

Mantenir-se en una “pilota” és perquè si es separa un equip o binomis s’incrementa molt la possibilitat que el detectin. A més en un lloc amb visibilitat molt reduïda (alguns membres no veien ni a 1 metre) fa que enviar un binomi a distància de l’equip principal pugui:

- Fer perdre el binomi de vista i quedar-se penjats / aïllats -dos homes amb visibilitat precària no són suficients per cobrir una zona plena d’enemics-.
- Al tenir més elements mòbils hi ha més possibilitat d’atreure zombies.
- Les distàncies dificultaven la comunicació. Cal recordar que teníem ràdios curtes que tenen un abast molt limitat (ahir de fet a vegades teníem problemes per parlar a 20 metres).

-----------------------------------
Altres punts a destacar:

Problemes de formacions

Ahir l’equip vermell va tenir forces problemes per mantenir la cohesió de formació i les distàncies entre homes. Recordo: és imperatiu que tothom avisi si la persona que va al davant s’avança -doncs no portem retrovisors-. Això és especialment exagerat si hi ha ferits coixos (com va passar ahir).

Comunicacions

Aquest va ser un tema delicat ahir. Al no ser una missió de combat, sinó d’escapada sigil·losa es va indicar que es parles en veu baixa. D’altre banda teníem disponibles només aparells 343 que són de distància molt curta.

Tenir una sola malla per 9-20 homes és òptim i és el que es fa servir en la realitat en les unitats més ben connectades -vaja les d’operacions especials (cal pensar que en un escamot d’infanteria regular, només hi ha 4 ràdios per cada 40 homes)-.

Habitualment al grup acostumem a tenir una subdivisió per elements o equips de foc. En el cas d’ahir, tenint en compte que per la visibilitat molt reduïda i la naturalesa dels enemics -zombis- la comunicació de contactes havia de ser immediata per això es va fer servir una sola malla.

Cal tenir en compte que les ràdios s’han de fer servir només per comunicacions importants, les ordres tàctiques dins d’un equip es donaran preferentment per veu.

Quan a possibles ordres canviants i contraordres, això és el pa de cada dia en les missions militars. L’estat del camp de batalla va canviant constantment per tant els líders han d’anar adaptant-se al que vagi sorgint i anar modificant el pla i les tàctiques a les necessitats del moment. Com diria el bon amic Bruce Lee: “Be water my friend”.

Entrant al cas especific, com a comandant no vaig ordenar en cap moment suspendre cap assalt. De fet els únics assalts que vaig ordenar van ser als edificis on hi havia gent armada disparant-nos.

Finalment no sé si va ser per problemes tècnics o què, però moltes ordres eren ignorades. Jo personalment les havia de repetir inclús per veu diferents cops, recordo haver d’anar a 1 metre d'un membre i repetir per veu 6 vegades una instrucció.

Il·luminació

La missió va començar al capvespre, i com vaig indicar per ràdio al principi ens trobàvem a Nizhnoye i per tant vam prioritzar anar al polígon industrial proper al sud perquè allà estimava hi haurien forces vehicles (especialment camions).

No vaig donar l’ordre d’assaltar el complex, perquè se’m va indicar que estava ple de zombis i cap vehicle en visual. A més en aquell moment van aparèixer homes armats al darrera, a qui vam prioritzar abatre per tal d’obtenir el seu armament i munició -doncs un dels nostres homes no tenia ni fusell-. I aleshores ja era fosc.

L’ús de llanternes i llums químiques va ser deguda a que alguns dels membres reportaven visibilitat molt reduïda o fins i tot nul·la. A part la majoria dels enemics de la missió eren zombies, que teòricament eviten la llum (tot i que depèn de quin relat seguim).

Funció del líder

Cal recordar que la funció dels líders d’equip és posicionar els seus homes en tot moment de forma efectiva (camps de foc, formacions i cobertures), tenir cura del seu estat (psicològic, d’equipament/munició, mèdic, etc.) i informar al superior jeràrquic del que va passant en el seu sector i unitat.

El líder no és un rol de combat, és un rol de suport. Per tant només, ha de fer us de l’arma en cas estrictament necessari -habitualment autodefensa-. Sempre s’ha de posicionar allà on pugui controlar millor el seus homes -hauria de tenir-los casi sempre en visual, i sempre amb enllaç de comunicacions-.

Quan un element de foc està dispers o funciona de forma ineficient la obligació del comandant és anar allà i posar ordre. Encara que això pugui suposar micro-managing.

Funció del metge

El metge ha d’encarregar-se de monitoritzar la salut de l’equip -vaja, ha d’encarregar-se d’anar analitzant que tothom estigui en bon estat de salut-, ha de supervisar els primers auxilis conduits per altres membres i finalment aconsellar i recomanar al comandant sobre temes mèdics i punts de reunió / recol·lecció de ferits -incloent MEDEVAC-.

L’opció de tenir un líder d’equip de foc que faci de metge és quelcom que s’ha provat eficient en moltes missions. Només cal algú que tingui experiència. Com va ser el cas d’ahir. En cas de necessitat el líder pot assignar un responsable que s’ocupi de l’equip de foc mentre ell va a curar a algú.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#24
Per cert rellegint les entrades se m'ha passat una cosa important:

Atunero said:
Pes inútil: simplement si creus que portes coses inútils ets lliure de tirar-ho, ningú et dirà res. Almenys que no tiris munició o medicines esclar. No se quina motxilla et varen fer carregar, no recordo res d'això.si:
Això no és així. Al grup no hi ha llibertat d'equipament -o de treure equipament- si no s'indica al contrari.

Com diu a les normes de convivència:

"6. Es respectaran les normes, equipament i formacions de cada missió tal com estan definides per l'editor de la mateixa."

Només es pot desfer-se d'equip si el líder ho autoritza (o si l'editor ho ha posat explicitament com a opció lliure). Doncs tot i que puguin no ser útils per la persona poden ser útils per el grup, o fins i tot necessaris per acomplir els objectius. Això és una valoració que només pot fer el líder.

Això també funciona quan s'ha d'agafar equipament durant la missió.

"12. No està permès prendre un vehicle, arma o equipament no relacionat amb el rol seleccionat sense permís del comandant de la missió."

Ahir per exemple com a comandant no només vaig donar permis, sinó que vaig donar també l'ordre d'agafar armament i munició de terra.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#25
Silver, si em permets un comentari, al meu entendre respectar l'equipació per defecte no significa que no puguis modificar algunes coses pel teu compte, de fet ho fem molt sovint: Virtual arsenal o caixes d'equipament, i no sempre el líder vigila el que s'agafa o es deixa d'agafar. Tu mateix has dit que a vegades t'has trobat amb gent que porta 15 carregadors.

Jo per exemple a les meves missions també acostumo a posar un equipament predefinit, pero també unes caixes perque la gent pugui modificar-lo sempre amb unes limitacions esclar, pero definides per l'editor. Perque a vegades els editors tenim la mania de posar moltes coses que creiem que podrien servir, pero a l'hora de la veritat ens passem de rosca.

No se com anaveu els altres, pero jo ahir al obrir el meu inventari, vaig detectar algunes coses de les quals podia prescindir, que no inútils. No vaig tirar res, però si algú creia dur massa pes, no veig perque no tirar-ho sempre que no siguin coses realment necessaries, tenint en compte que haviem de caminar/correr una gran distància. Estic d'acord però que abans de fer-ho i més en el cas de jugadors relativament nous requereixin del permís del líder, però no crec que tothom.

Jo mateix en una de les ultimes missions de Vietnam, despres del tiroteig bestia i tenint en compte que haviem de fugir, vaig començar a tirar pots de fum que em sobraven, una pistola sense munició, perque era obvi i de fet no et vaig demanar permis, simplement ho vaig dir en veu alta i em vas donar la raó. Entenc que si algú es enginyer i tira la seva caixa d'eines perque pesa molt es totalment sancionable, pero hi ha casos i casos.

PD: I referent al tema mèdic. Que la responsabilitat del metge sigui la de mantenir el bon estat de la tropa no vol dir que si un company li carden un tret s'hagi de callar i esperar a que el metge pel seu compte i per art de deu se n'adoni.

Ahir em va passar que vaig trobar gent que reportava que estava ferida despres de 5 minuts desangrant-se. D'altres que no eren capaços ni d'aplicar-se un torniquet per almenys paliar el sagnat. Cal entendre que el metge no es pot exposar, i ahir ho vaig haver de fer pel fet que era metge-lider. Cal entendre que el metge no es la mama, i que tots hem de tenir prou consciencia situacional per saber quan estem ferits i cal que ens miri.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#26
Atunero said:
Silver, si em permets un comentari, al meu entendre respectar l'equipació per defecte no significa que no puguis modificar algunes coses pel teu compte, de fet ho fem molt sovint: Virtual arsenal o caixes d'equipament, i no sempre el líder vigila el que s'agafa o es deixa d'agafar. Tu mateix has dit que a vegades t'has trobat amb gent que porta 15 carregadors.
Aclaro. Respectar l'equipació per defecte em refereixo en casos com ahir, on l'editor va dir que l'equipació que teniem era la que portavem a sobre.

Obviament si l'editor posa caixes d'equipament o un arsenal virtual a base, doncs se sobreenten que dintre del sentit comú tothom es pot equipar amb els objectes que té disponibles si no hi ha cap directriu específica -sempre dintre del seu rol i recordant les seves funcions-.

Per exemple a les meves missions acostumo a permetre un cert nivell de personalització -habitualment està lligat a les opcions reals de cada unitat que recreo-. Però això no vol dir que per exemple un membre d'un ODA Enginyer amb MOS 18C pugui tirar a mitja missió el detector de mines sense permis (com va passar el dissabte passat).

En el cas dels membres veterans hi ha certa permisivitat perquè ja saben que poden tirar o què no. Però la norma per defecte és aquesta que he copiat abans.

Atunero said:
PD: I referent al tema mèdic. Que la responsabilitat del metge sigui la de mantenir el bon estat de la tropa no vol dir que si un company li carden un tret s'hagi de callar i esperar a que el metge pel seu compte i per art de deu se n'adoni.
Correcte. Totalment d'acord. Cada membre ferit ha d'avisar primer al líder del seu equip i aquest ho fará desprès al metge.

Tot i què és un part del protocol habitual que el metge fagi un xequeig de tothom un cop estem en un punt de reunió, especialment desprès d'un combat. De la mateixa manera que el metge també ha de recordar tema taps, com posar torniquets, etc.

Com a últim apunt, realment tant el metge com el líder d'equip sí que són com mares (tenir cura de tothom, repetir tot en cada moment, fer tasques administratives, assegurar que tothom ho enten tot, etc.). I han d'anar insistint en certes coses. De la mateixa manera que el comandant o els oficials habitualment els toca fer del rol tradicional de pare (prendre decisions executives).

De fet, a la vida real, cada unitat té com a mínim una persona amb aquest rol -de mare-. Per exemple cada escamot té un suboficial amb experiència que s'ocupa d'assessorar l'oficial comandant i recordar a tothom el que han de fer, com equipar-se, com portar l'uniforme, etc. En el cas dels Marines és el Platoon Sergeant. En el cas d'un ODA de forces especials és el Sergent d'Operacions (18Z).

A la vida real els metges (i liders d'equip també), són tant pesats que et miren fins i tot si tens el torniquet ben posat, o si tens les medicines exactes. Soldat per soldat. I també et fan treure les botes i mirar-te si tens ampolles als peus en les pauses d'una marxa, etc.
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#27
Jo sempre acostumo a agafar de les caixes més carregadors del compte ( no se si 15 o 35 o els que siguin ) de l'arma que m'ha assignat l'editor tot i ser conscient que no els gastaré. No se si aixó es correcte o incorrecte però també és cert que en varies ocasions he acabat passant carregadors a altres perque s'han fos el seu. Tindré més consciència en aquest aspecte a partir d'ara. :çsalut:
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#28
Depen de la missió Ashdrick. El principal problema d'agafar molts carregadors es el pes. Normalment si ets fuseller amb 6 STANAG, un parell de frags, un parell de flash i un parell de fums, vas mes que sobrat.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#29
Ashdrick said:
Jo sempre acostumo a agafar de les caixes més carregadors del compte ( no se si 15 o 35 o els que siguin ) de l'arma que m'ha assignat l'editor tot i ser conscient que no els gastaré. No se si aixó es correcte o incorrecte però també és cert que en varies ocasions he acabat passant carregadors a altres perque s'han fos el seu. Tindré més consciència en aquest aspecte a partir d'ara. :çsalut:
Doncs depen de cada missió. Has de pensar que la munició pesa molt i que com més pes menys agilitat i més lent aniràs.

Per defecte, els soldats no haurien de portar un pes excessiu. Per una missió d'infiltració fins a 22 kg és correcte. Per una de combat fins a 25-27 kg. I per missions amb vehicles doncs pots arribar a 35 kg. Més d'aquest pes hauria de ser només per marxes en zones pacifiques.

Com a norma general:

Missions d'infiltració / llarg recorregut però on s'esperi poc combat. Aleshores és recomentat portar un carregador a l'arma i de 4 a 6 extres.

Missions de combat: Si s'espera combat ja has de portar mínim 1 al rifle i 6 a 9 extres. Això et permetrà tenir potència de foc però sense esgotar-te. Si la distància fins a l'objectiu és curta i realment necessites extra pots arribar a portar 11-12 extres.

Missions amb vehicles: Si el vehicle és el principal mitjà de transport i els soldats nomès han de sortir per fer assalts, pots carregar un extra de 12 tranquilament.

L'excepció de la norma és aquells rols que requereixin portar equipament molt pesat com metges, fusellers automàtics, RTOs, grenaders, ametralladors i AT. Habitualment s'intentarà que portin un pes repertit. Però sempre s'hauria d'evitar superar els 30 kg.

Us poso un exemple de referència d'un sergent esp. d'armes dintre d'un ODA a Iraq (inclou medicines i pijades):
https://loadoutroom.com/704/jack-murphy ... t-loadout/

I aquí el mateix paio però amb configuració de tirador d'èlit:
https://loadoutroom.com/700/jack-murphy ... r-loadout/
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#30
No em llegiré tots els totxos que heu possat, ja que ho ha fet en Silverarrow doncs el que digui ell ja em val (estic cansat avui per llegir :D) Només faré un apunt.

roca1996 said:
8- Et donaria la raó, si sigues una guerra "normal". Pero la posibilitat de que un enemic dispari a un grup de 10 homes, des del turó es petita. I per ser de nit, mes escasa encara. I quan saps que et pot atacar un zombie, es redueix a décimes. Els veterans de DayZ, digueume quan eu disparat, a un grup de 10 homes ben equipats, des de un turó i de nit. Es que ni que aneu 3 o 4 es aconsellable.
Això funciona contra humans, no contra IA. Si vosaltres sou 100 i la IA son 2, la IA t'atacarà, és així de ximple. Sempre hem dit de rolejar, i aplicar les coses com a la realitat, però alguns cops cal ser pràctics ç;)
 
19 Octubre 2017
62
0
6
28
Calafell
#31
Viper said:
Això funciona contra humans, no contra IA. Si vosaltres sou 100 i la IA son 2, la IA t'atacarà, és així de ximple. Sempre hem dit de rolejar, i aplicar les coses com a la realitat, però alguns cops cal ser pràctics ç;)
Per aixo, si disparen, millor :') aixi els tenim localitzat. En un turó, de nit, es dificil que no els localitzem fàcil i els abatim.