Descompte simulador 737

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Avui m'ha arribat oferta de les típiques planes de descomptes, però, relacionat amb el món de l'aviació. Es tracta d'un descompte per volar en la cabina del simulador d'un 737 a l'aerodrom d'Igualada. Un hora de simlulador al preu de 59€. M'ha semblat bona idea compartir-ho amb vosaltres.

No m'agrda fer propaganda directa de ningú o sigui que podeu trobar el descompte que comento buscan al Google "descuento simulador 737" (la quarta entrada en el meu cas).

ZeroQ

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
hummm, mira, jo recordaría temps de quant em passava hores i hores amb el 737 de PMDG. i de la MOLTA pasta que em vaig deixar al simulador 737 de la Aeroteca fent animalades variades.

Si algú hi va, m'apunto. fem un parell de hores, amb dos vols de una hora cadescú, i en cada vol ens intercambiem les posicions de pilot i copilot. :D

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Al final no ho vaig agafar. Tinc a la dona espantada pobrica si li dic que em vaig a fer un hora de vol al simulador potser encara es pensarà que en vull fer un per casa (jejeje ganes no em falten si tingué espai). Per ara no tinc intenció de anar-hi però m'ha semblat interessat la proposta.

ZeroQ