Descompte botiga de Bohemia Interactive

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Bones Emil,

la veritat es que fa molt de temps que no el veig per botigues físiques. Ja et dic que a la Game i l'Fnac no el trobaràs. Si ets de Barcelona al centre hi ha una botiga de jocs de segona mà (on per cert vaig comprar el DCS: Black Shark) on podria ser que el trobessis a Florida Blanca just a davant de Cash Converter.
De totes maneres ja fa alguns anys que quasi no compro a botigues físiques i no he tingut cap problema per pagar online.

D'altra banda et recomanaria que t'instal·lessis l'Arma 2 free per provar-ho. Així pots provar que el joc et pugui funcionar bé en el teu ordinador i que realment t'agradi ja que es un simulador i no un joc Arcade com els que hi ha comercials. La primera vegada que el vaig provar em vaig frustrar un xic tot i que ja havia jugat als Operation Flashpoint.

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
si, realment no te res a veure amb el call of duty o els battlefield. el Arma ja cau en la categoria de simulador. De fet, la productora, Bohemia interactive, fa servir el motor del ARMA per fer simuladors per entrenament militar.