Hola nois!! Primer de tot demanar disculpes per haver estat desconectat del grup, però no he pogut estar per tot, la poca estona que he tingut, l'he dedicat a "millorar" un servidor que em llogat del Day Z, a dia d'avui hem conseguit afegir-li:
- Intro al entrar
- Canvi de pantalla d'inici
- Gossos acompanyants
- Heli-lift (els helicopters poden transportar cotxes i camions)
- Llum a tots el fanals a partir de les 19h fins les 7h
- Llums a dintre de cases amb possibles falles electriques
- Més de 50 armes i objectes nous
- Més de 30 vehicles nous
- Hem doblat el numero de Slots a les motxilles
- IA (Bandits, Survivors i Militars) ataquen als zombis i als jugadors depenent de la seva "humanitat", entre ells també s'ataquen
- Més de 50 Skins nous per la IA
- Terratrèmols
- Self-BloodBag (et pots fer tranfusions de sang tu mateix)
- Si dorms a la teva tenda de campanya, també recuperes vida
- Hem triplicat el nombre d'animals
- Extracció de peces dels vehicles per a posterior reparament
- Auto refuel (al acostarte a una benzinera, pots recarregar benzina sense baixar del cotxe)
- Vehicle Climb (pots pujar a la part de darrera i del davant dels cotxes i poden viatjar dos persones en bicicleta (em dona errors de tant en tant))
i poc a poc li volem anar afegint més coses com:
- Boira baixa
- Poder treure la roba als morts
- Knockout (poder deixar inconscient a l'enemic si portes Crowbar (barra de ferro) o Arma Principal)
- ACRE
- Filtre de color
- i ara mateix no recordo més, però ja us anire informant
Si hi ha algú interessat en jugar, que m'ho digui, per qué li haig de passar un parell d'arxius...estaria bé, poder fer una quedada un dia i poder jugar el màxim de gent possible a veure que passa amb el servidor i com funciona tot...com a molt hem jugat 4 persones a la vegada i ha sigut divertidissim!
No fem servir Battleye, degut a que ens dona problemes amb segons quins scripts, ademés com que som tots coneguts, no esperem que ningu faci servir "hacks" ni coses similars...
No es per què sigui fet o millorat per nosaltres, però és un dels servidors on m'ho passo millor a dia d'avui. Salut companys!!