Buran said:
llàstima que l'Acre encara el tenim que polir, ja que em vaig quedar afònic en un moment de la partida de tant repetir que tenia l'enemic a tir i en Balder que no em sentia, o es feia el sord
.
Aixó va ser problema de les radios. Les radios normals que venen amb el joc tenen un abast molt limitat. Per aixó, en tots els servers amb ACRE, el primer que es far es fotre-les en mar i agafar la AN/PRC 148 VHF que permeten un abast molt mes llarg i amb millor qualitat. Llàstima que el server no les tingués.
Balder said:
Pel que fa a la disciplina durant la missió jo només tinc una queixa: al avançar sobre l'últim poble se suposa que en kronus i en zeroq ens cubrien com a frantirador i observador des d'una posició privilegiada i de cop apareixen "triomfalment" amb el vehicle fins al bell mig de la zona "perillosa". Això és deixadesa de funcions i arriscar la vida pròpia i dels companys i blablabla i, per que el pollastre ja està mort, que si no us monto un ídem que us envio a netejar letrines durant dues missions. :mrgreen:
Mea Culpa. pero es va fer des-de el convenciment de que no hi havien mes dolents a la vista. Ni amb vision termal ni normal. L'unic risc provenia dels edificis, i el canó del jackal es molt mes adient per trinxar edificis que un fusell de franctirador, com ho es un parell mes de mans que puguin netejar edificis.
De tota manera, reconeixo que va ser una falta completa i absoluta de disciplina. Com ens van explicar al quartell de instrucció quan feia la mili, " La disciplina se demuestra cuando se obedece una orden que se sabe totalmente equivocada"
La propera vegada em quedaré a lloc. :mrgreen:
Diplock said:
Jo també m'ho vaig passar molt bé, a més ara ja començo a saber com funciona tot una mica que la primera partida no sabia ni amb quin boto es miraven les caixes
En aquest joc hi ha cotxes suïcides o persones suïcides? ho dic perquè jo també vaig estar temptat de massacrar la camioneta aquella que venia cap a nosaltres.
El procediment correcte per parar un vehicle "civil" al ARMA2, es tirar a les rodes. El vehicle es para i els ocupants surten corrent o es queden al costat del cotxe disparant. Es en el moment en el que surten en el que un es te de fixar si van armats o desarmats per passar a la acció.
Per acabar, una bogería que he vist per internet...
Es podría traduir com el "autobus de la ira!"
[youtube]kZc0mwTbgwI[/youtube]
No som els unics que reiem molt!