Combat dinàmic (Fil principal)

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#42
Viper said:
Pujada la missió actualitzada de l'original 2.8.

Magnetar mira't el tema de l'equipament, perque l'altre dia alguns no apareixíem amb els perfils a l'entrar, no se perque.
OK, demà dijous m'ho miro i de pas actualitzo com configurar el ACE3.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#43
He canviat la forma en que l'ACE3 es configura. El que havia posat abans era més customitzable a través de paràmetres de missió però suposa un increment en l'intercanvi de dades a l'inici de la partida. Com que adaptar la missió de combat dinàmic a la plantilla que estic fent és una tasca bastant complicada i que de moment no ens aportaria res ho he canviat a una forma més estàtica. No és ideal, com he comentat, ja que no permetrà canviar de sistema mèdic sense recompilar la missió per exemple però és més efectiu i segur de moment.

No he pogut però reproduïr el que passava amb els perfils. Poden ser deguts a algun canvi en la nova versió de l'arma 3 ja que van retocar els paràmetres d'inici però a mi me'ls carrega bé inclús en dedicat.

Que no ho pugui reproduir no vol dir que no hi hagi cap problema, simplement que seguiré investigant.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#45
Lo del Zeus d'ahir que no em deixava entrar, em funciona quan morir i torno a sortir.
I que el menú d'opcions de l'ACE3 estigues buit, es problema de la missió sembla, perque amb una altre al dedicat si que sortia. A mes jo tinc el ACE3 configurat d'una manera, i amb la Combat Dinàmic em surt per defecte. Em sembla que hi ha alguna cosa que sobreescriu.
S'ha de fer proves, a veure si es l'estàndard o que.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#46
Lo del Zeus es un error al editor. El tio va canviar el nom des jugadors i mòduls amb zeus, i jo ho vaig canviar també per si aquest nom es cridava en un altre joc, però vaig oblidar de canviar-ho als jugadors, només ho vaig canviar al modul.
En teoria hauria de funcionar be si ho corregeixo.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#47
Doncs no, pensava que era un error a l'editor però quan ho he anat a canviar he vist que estava be, no se el que es.
Lo dels perfils, es un tema dels que entren a l'aigua a l'espera que es crei la base, després no passa. El teletransport de l'aigua a base no deu ser un teletransport, si no una altre cosa, per no agafar l'init.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#48
Magnetar hi ha un error estrany a la missió, ara no agafa les traduccions correctament en dedicat, les agafa a mitges. Per exemple a paràmetres les funcions surten en angles i les opcions en Català, i dintre de la pròpia missió a vegades en Català a vegades en Angles.
He estat mirant si era un tema d'addons o de l'ACE3/AGM i en principi no es, tampoc es un error del ultim canvi meu respecte el mapa del microdagr.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#49
Ho miraré quan torni però en principi tampoc hauria de ser res del que jo he canviat doncs no he tocat absolutament res de la missió en si exceptuant el canvi de la línia d'init. L'autor en teoria utilitza el fitxer .xml en la nova versió i caldrà veure si hi ha algun error a l'hora d'aplicar els nostres canvis a sobre de la versió original de l'autor. Arribo dilluns al vespre, així que no ho podrè acabar fins llavors.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#52
Val ja he aconseguit que només surtin els helicòpters de transport que vulguem, es fàcil, simplement s'ha d'anar al modul i posar les classes.
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ort-module

El que encara no trobo es lo d'eliminar les icones a l'esquerra de pantalla, que es molt molest i m'obliga a retocar totes les captures.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#55
He ficat els nous canvis als perfils, he canviat l'helo armat amb el desarmat del ACE3 pel CSAT i he tornat a ficar el modul 3 del zeus per l'admin que havia desaparegut.
Crec que el problema del RHS amb el Zeus ho he solucionat amb el modul que havia desaparegut. Tot i així fes-li un cop d'ull.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#56
Posaré un resum de coses a solucionar perque no es perdin:

- L'arsenal a la capça de llançament de subministres no funciona.
- Només el lider pot crear base, no funciona que si no hi ha lider sigui un altre.
- No agafa les traduccions correctament en servidor dedicat, les agafa a mitges. A paràmetres les funcions surten en angles i les opcions en Català, i dintre de la pròpia missió a vegades en Català a vegades en Angles.
- Encara fallen els perfils, no sempre apareixes amb el perfil.
- A vegades el lider no pot entrar al zeus el primer cop que entra, ha de sortir al menú de rols, i tornar a entrar.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#57
L'autor a llençat un petit fix i diu que no actualitzarà mes en molt de temps perque ha començat un army boot camp (no especifica si simulador o real).

Codi:
Changelog v 2.8b:
- Added : Zombies are now covered in blood
- Added : Heavy caliber shot to the leg will now make zombies go prone
- Changed : "X is now Zeus" message when a zeus unit respawn is now disabled
- Changed : Replaced UPSMON by UPS, only used for infantry in zone (not in defend tasks)
- Fixed : When teleporting to a delivery point, only the squad leader will teleport recruited AI with him now (same as MHQ teleport)
- Fixed : Multiple waves in defend tasks
- Removed : VCOM AI, with the many vanilla AI change it will become unreliable
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#58
Mirant el seu fil oficial he vist això.
Known Issues :
- Try to have every player use the same language setting, if the host and the player creating the base have a different language it can mix up (english/french)
I he mirat el meu servidor dedicat i el tenia en anglès, ho he canviat a Spanish i ara ja surt be. ZeroQ a tu et passarà el mateix, jo el fitxer de idioma ho tinc a:
D:\Jocs\Valve\Steam\SteamApps\common\Arma 3\TADST\1RA\Users\Viper\Arma3.cfg
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#59
Viper said:
L'autor a llençat un petit fix i diu que no actualitzarà mes en molt de temps perque ha començat un army boot camp (no especifica si simulador o real).

Codi:
Changelog v 2.8b:
- Added : Zombies are now covered in blood
- Added : Heavy caliber shot to the leg will now make zombies go prone
- Changed : "X is now Zeus" message when a zeus unit respawn is now disabled
- Changed : Replaced UPSMON by UPS, only used for infantry in zone (not in defend tasks)
- Fixed : When teleporting to a delivery point, only the squad leader will teleport recruited AI with him now (same as MHQ teleport)
- Fixed : Multiple waves in defend tasks
- Removed : VCOM AI, with the many vanilla AI change it will become unreliable
Jo fa temps que estic pensant en fer una missió com la de combat dinàmic en la que puguem tenir més control i s'adapti potser millor a les necessitats del grup. Seria una tasca no prioritària però totalment plausible de dur a terme. De fet ja tinc una base sobre la que treballar, la plantilla que he estat creant, i diversos scripts de AI. Què en penseu?