CIARGA - Memorial Sta Margarida i els monjos

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Hola a tots, el dissabte ens van comentar que s'havia ignaugurat el CIARGA http://www.memorial.smmonjos.cat/recuperacion_cat.html i resulta que aquest dissabte 24 és gratuït ja que són les Jornades Aeries del Patrimoni, obert de 10 a 14h.

Copiat de la web "A més, el quart diumenge de cada mes. Visita amb guia als espais de l'aviació dels Monjos. Cal disposar de vehicle particular.
Inici a les 11 del matí, al Castell de Penyafort. Durada aproximada de la ruta: 2 h 30 m
Recorregut explicat pels espais recuperats del període de la Guerra Civil. Es visita la presó del Castell, el refugi del Serral, i el Centre d’Interpretació de l’Aviació republicana i la Guerra Aèria."

Algú interessat ? ç?|

Buran

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
Fuf! A més dels rellotges de 30 hores també necessito calendaris amb setmanes de 10 dies... ç:D

Interessat jo si però no se si podré. Crec que tenim visita a casa. Si em puc escapar i va algú més m'apunto.

23 Juny 2010
23
0
0
Bones, després de segles sense passar-me per aquí (inexcusable, ho sé), us vaig trobar casualment el passat dia 19 al Pac Obert, fet que vaig aprofitar per saludar en persona a Viper, per fí ens coneixem després de tant de temps veient-nos online! :) Als demés no he tingut el plaer, però bé, salutacions a tots :)

Us vaig veure una comunitat molt activa, tots junts amb les vostres camisetes (i no menys important, les vostres parelles sense cares d'agobio pasasant-sho pipa, d'això mheu d'explicar quin és el truc! ;)). Tot això es veu des de fora i us aplaudeixo perque seguiu endavant.

El fet és que em vaig proposar passar-me més pel vostre foro; l'altre dia vaig estar llegint de dalt a baix a veure si podia aportar alguna cosa, i això dels Monjos és un dels temes que us anava a comentar, vist que tenim interessos comuns dins de l'aviació, La Guerra Civil també és un dels meus aspectes predilectes. Il2 i sobretot el CoD, junt amb l'acrobàcia, el vol en formació i l'aviació lleugera, els altres.

Potser us interessarà saber que entre d'altres coses, en aquell museu hi ha una cabina de Polikarpov I-15 funcional connectada al Il-2; disponible per a provar al públic.

També que es poden demanar visites com a grup.

Allí també hi podreu veure un vídeo, tot i que millor us el penjo, que està a Youtube, i un cop allà dediqueu més temps a altres elements :)

[youtube]_XAI_3TedZw[/youtube]

I aquest només és un museu més de la GCE, recentment també es va inaugurar a La Sènia un altre museu similar, que també està obert al públic per a visites:
http://www.campaviaciolasenia.cat/

En fí, salutacions, i, espero trobar temps per continuar passant per aquí...

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
Salutacions Tuckie. :çsalut:

Anima't a vola amb nosaltres, home! Es necessiten pilots experimentats per a compensar els errors que fem novells ç:D (parlo per mi, eh?)

Tuckie said:
Potser us interessarà saber que entre d'altres coses, en aquell museu hi ha una cabina de Polikarpov I-15 funcional connectada al Il-2; disponible per a provar al públic.
:çamor: :çamor: :çamor:

Un vídeo impressionant, felicitats.

23 Juny 2010
23
0
0
Salutacions Balder :)

I tant si volarem junts algun dia... només que jo ja m'he passat al Cliffs of Dover, que amb el Ultrapack 3 em van fer la gran barrabassada (matar el PAT Mod), per tant no he actualitzat des del Ultrapack 2.01 i al CoD encara hi vola poca gent, suposo que és un temps d'impàs...

Aquestes missions de la GCE que feu pinten molt bé, quan aparegui el Mosca per al CoD es poden volar coses moplt interessants... :)

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Hola Tuckie!

Que bé que et deixis caure per aquí!!

Això que comentes del UP3 tens tota la raó, és un delicte federal que hagin tret el PAT_MOD, tot i que esperem que en la versió definitiva del UP3 facin alguna cosa al respecte!
El que té de bo aquest ultrapack és que incorpora més opcions per recrear missions de la guerra civil, així que seria un plaer poder comptar amb tu entre nosaltres algun dia d'aquests :çsi:

Salutacions i gràcies pels teus vídeos, han estat i són una gran font d'inspiració! :çruc: :çruc:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Doncs si per fi ens vam conèixer en persona, una grata xerrada, el vídeo-documental aquest ja ho vaig veure al seu dia i esta genial, una molt bona feina de producció. Doncs res ja saps que ens tens per aquí, a veure si fots uns vols amb nosaltres i ens portes a fer un tomb en avioneta, jo et pago el dinar ç;)

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
Viper said:
Doncs si per fi ens vam conèixer en persona, una grata xerrada, el vídeo-documental aquest ja ho vaig veure al seu dia i esta genial, una molt bona feina de producció. Doncs res ja saps que ens tens per aquí, a veure si fots uns vols amb nosaltres i ens portes a fer un tomb en avioneta, jo et pago el dinar ç;)
Si en lloc del dinar, li pagues el combustible... segur que tens mes possibilitats. ç:D

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Viper said:
Doncs si per fi ens vam conèixer en persona, una grata xerrada, el vídeo-documental aquest ja ho vaig veure al seu dia i esta genial, una molt bona feina de producció. Doncs res ja saps que ens tens per aquí, a veure si fots uns vols amb nosaltres i ens portes a fer un tomb en avioneta, jo et pago el dinar
Viper said:
jo et pago
Viper said:

23 Juny 2010
23
0
0
Viper said:
Fet! De moment en vol horitzontal només, quan tingui la suelta de la CAP10 (que trigará ;)), la oferta es fa extensiva a fer acrobàcia... a menys G's que les del Dragon Khan ;)