Cessió de Cap de grup

Nois, després de molt pensar he decidit deixar oficialment el càrrec de cap de grup. Els motius son molts de petits i alguns de grans, principalment la falta de temps que m'impedeix dedicar el que voldria al grup, i l'agonia de veure que no aconsegueixo fer-lo rutllar del tot. Des de setembre que busco vies i solucions però finalment l'evidència sempre m'atrapa... no tinc temps ni energies per a portar a bon port aquest projecte. Així doncs deixo vacant la posició, amb l'esperança que algú ho pugui entomar amb més força tard o d'hora.

Això no implica que desaparegui de la comunitat i molt menys del grup DCS. Continuaré venint als vols i sempre que pugui proposaré missions o acadèmia de Ka50. El DCS m'apassiona, i em continuaré implicant, però simplement no puc entomar el compromís.

Em sap greu "deixar-vos a l'estacada", però crec que estic fent més mal que bé continuant amb un paper que no puc realitzar amb uns mínims dignes. Espero que us feu el càrrec i m'entengueu.

Algú s'anima a agafar el relleu?

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
Ànims company, en aquestes coses sempre hi ha alts i baixos; tant en el temps que es pot dedicar a l'organització com en la resposta de la gent. Ja se sap que els simuladors DCS estan molt i molt bé, però hem de reconèixer que requereixen temps i quan aquest manca és normal deixar-ho congelat provisionalment. Si ara coincideix que tots els membres del staff esteu amb disponibilitat baixa es potser un d'aquells moments d'admetre la limitació temporal i millor replegar-se i fer només coses bàsiques.

Moltes gràcies per les iniciatives que has pres durant tot aquest temps. Gràcies a l'academia del blackshark he estat capaç de volar mitjanament estable amb la màquina infernal ç:D i durant aquests anys m'ho he passat molt bé en moltes ocasions. Espero que en aquesta nova etapa ho puguem seguir fent. :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Moltissimes gràcies per tota feina feta Madelf, de debó que has fet una gran labor dins el grup, has aconseguit, i penso que no només parlo per mi, que més d'un s'interesses per aquest gran simulador, começant pel KA50 i posteriorment fusionant-lo amb el FC2 fins l'aparició del DCSW, has estat al front gestionant i fent missions, implicant al personal a que anés entrant i participant, has estat el motor i el cor del grup.

Desgraciadament el temps és sempre el culpable, ara el DCS requereix de molt de temps i les circunstàncies són les que manen, espero que continuis entrant i aportant la teva energia al grup com sempre, continuaré "incordian-te" ç;) sobre temes tècnics (editor de misiiosn etc..), ja que vull seguir volant al teu costat ... o en contra :çulle:

Gràcies per tot un altre cop i per tot el que has fet .... i el que continuaras fent, un cop el DCS t'atrapa .... ja no et deixa, dono fé :çsi:

Buran

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Gràcies Madelf. No pateixis que això del temps va a temporades. El cas es que tot i així anirem coincidin a les partides segur :çcerv: