Nois, després de molt pensar he decidit deixar oficialment el càrrec de cap de grup. Els motius son molts de petits i alguns de grans, principalment la falta de temps que m'impedeix dedicar el que voldria al grup, i l'agonia de veure que no aconsegueixo fer-lo rutllar del tot. Des de setembre que busco vies i solucions però finalment l'evidència sempre m'atrapa... no tinc temps ni energies per a portar a bon port aquest projecte. Així doncs deixo vacant la posició, amb l'esperança que algú ho pugui entomar amb més força tard o d'hora.
Això no implica que desaparegui de la comunitat i molt menys del grup DCS. Continuaré venint als vols i sempre que pugui proposaré missions o acadèmia de Ka50. El DCS m'apassiona, i em continuaré implicant, però simplement no puc entomar el compromís.
Em sap greu "deixar-vos a l'estacada", però crec que estic fent més mal que bé continuant amb un paper que no puc realitzar amb uns mínims dignes. Espero que us feu el càrrec i m'entengueu.
Algú s'anima a agafar el relleu?
Això no implica que desaparegui de la comunitat i molt menys del grup DCS. Continuaré venint als vols i sempre que pugui proposaré missions o acadèmia de Ka50. El DCS m'apassiona, i em continuaré implicant, però simplement no puc entomar el compromís.
Em sap greu "deixar-vos a l'estacada", però crec que estic fent més mal que bé continuant amb un paper que no puc realitzar amb uns mínims dignes. Espero que us feu el càrrec i m'entengueu.
Algú s'anima a agafar el relleu?
i durant aquests anys m'ho he passat molt bé en moltes ocasions. Espero que en aquesta nova etapa ho puguem seguir fent. 
sobre temes tècnics (editor de misiiosn etc..), ja que vull seguir volant al teu costat ... o en contra