Nois, després de molt pensar he decidit deixar oficialment el càrrec de cap de grup. Els motius son molts de petits i alguns de grans, principalment la falta de temps que m'impedeix dedicar el que voldria al grup, i l'agonia de veure que no aconsegueixo fer-lo rutllar del tot. Des de setembre que busco vies i solucions però finalment l'evidència sempre m'atrapa... no tinc temps ni energies per a portar a bon port aquest projecte. Així doncs deixo vacant la posició, amb l'esperança que algú ho pugui entomar amb més força tard o d'hora.
Això no implica que desaparegui de la comunitat i molt menys del grup DCS. Continuaré venint als vols i sempre que pugui proposaré missions o acadèmia de Ka50. El DCS m'apassiona, i em continuaré implicant, però simplement no puc entomar el compromís.
Em sap greu "deixar-vos a l'estacada", però crec que estic fent més mal que bé continuant amb un paper que no puc realitzar amb uns mínims dignes. Espero que us feu el càrrec i m'entengueu.
Algú s'anima a agafar el relleu?
Això no implica que desaparegui de la comunitat i molt menys del grup DCS. Continuaré venint als vols i sempre que pugui proposaré missions o acadèmia de Ka50. El DCS m'apassiona, i em continuaré implicant, però simplement no puc entomar el compromís.
Em sap greu "deixar-vos a l'estacada", però crec que estic fent més mal que bé continuant amb un paper que no puc realitzar amb uns mínims dignes. Espero que us feu el càrrec i m'entengueu.
Algú s'anima a agafar el relleu?