Be, ahir em va arribar el
x52pro, 145€ a amazon.
Tampoc m'hi entretindre massa ja que hi han 200 reviews, tan sols donare un resum del meu parer.
La instalació de drivers de la web ja em va començar donant problemes. Total que ara el tinc a mitges diria, el reconeix tots el botons pero la implementació de perfils no funciona, en fi.
La qualitat del producte en general és bona tirant a baix, pel meu gust vaja. Però t'hi has de fixar, a primer cop d'ull penses quin pepino! Pero si et poses a mirar acabats hi ha alguna cantada i molt de plàstic.
El layout dels botons, l'ergonomia i el tacte de tant la palanca de gasos com l'stick són impecables, el MDF no te massa utilitat a no ser que volis Microsoft FS.
El que em te la mosca al nas i m'ha portat a fer la bogeria d'agafar el g940 paral·lelament és el joc lliure que te el trasto quan tens l'stick centrat.
Veure video
https://www.dropbox.com/sh/fygvkns9qfle ... x52pro.mov
Inclús he enviat un mail a support de MadCatz al regne unit...i el paio va i m'explica que són les zones mortes del controlador i que el HOTAS està be.
M'he hagut d'aguantar per no dir-li que amb aquest joc lliure que te l'stick no fa falta configurar cap zona morta al simulador.
Jo crec, ho hauria de ser així, que el més MÍNIM desplaçament de l'stick, hauria de repercutir a un input digital, què després ja filtraràs configurant les zones mortes.
Evidentment s'hi pot volar i té un tacte que m'agrada molt, la resistència de la palanca és suau i de moviments precisos (un cop fora del centre, evidenment). Cal anotar que com més allunyats del centre més força s'ha de fer per desplaçar l'stick.
Això és tot de moment!