Wings of War: The Dawn of World War II

Hola gent!
fa poc va ser el meu aniversari i aquest cap de setmana em van "regalar" una escapa de compres a Gigamesh, Gigamesh Games, Kaburi, etc. A la fi van caure dos llibres i dos jocs de taula, un d'ells el "Wings of War: The Dawn of World War II".

Després de llegir el reglament veig que, tot i no acostar-se al IL2, intenta simular força bé el tema de les dogfights. Tenim Tailing, danys estructurals per males maniobres, ferides als pilots, averies al motor, fum, foc, immelmans, S trencades, alçades, picats, trepades, etc... i un sistema "senzill" + regles avançades que incorporen tot el que us comentava. També disposa d'escenaris amb diferents missions, etc.

La pega, com sempre, és que és bastant "friki" en el sentit que o t'agrada molt el tema d'avions o crec que es pot fer feixuc. Si algú de vosaltres te ganes de provar-lo i pot quedar per Manresa podem quedar en algun baretu i fer unes proves serioses al joc, a part d'una xerradeta! :çcerv:

Algú de vosaltres l'ha jugat?

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Bones Madelf!

Jo tinc el WoW Miniatures de la IWW, una expansió i un parell de bombarders.
Al de la IIWW no hi he jugat, però m'imagino que serà semblant a l'altre quant a funcionament, excepte pel tema de les maniobres (és més complex el que tens tu ç;) )

Doncs res, també el poso a disposició dels cavallers del cel.

Salut

El cap de setmana passat vaig "obligar" a jugar a un parell d'amics amb reglaments bàsics excepte el tema dels danys.. va ser molt divertit! El joc és molt fluid i la quantitat de regles opcionals fa que, per un costat sigui molt ràpid començar a jugar i per l'altre puguis dur el joc pràcticament al nivell de la simulació (danys, maniobres, alçades, llançament de bombes, habilitats dels pilots, combustible, munició....)

A veure si enganyo algú més per a jugar...