Uniformes actuals per l'enemic - IMPORTANT

Vols que el CSAT Modification Project estigui a l'estàndard?

• Si

Votes: 7 87.5%
  • No

Votes: 1 12.5%
  • M'és igual

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    8

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
He vist aquest addon per mi interessant, CSAT Modification Project.
http://www.armaholic.com/page.php?id=25615

El que fa es canviar els soldat per defecte dels CSAT, per uns amb uniforme actual dels israelians. No es pas vital, però em sembla que a cap de nosaltres ens agraden els CSAT amb aquelles pintes que semblen formigues. Combatre a un enemic que sembla sortit d'un videojoc de mala qualitat a mi no em motiva gens.

Aquest addon dona al CSAT els uniformes Israelians real i actuals d'aquest exercit. El que vol dir que no tenen guants estranys, ni sistema de ventilació a l'esquena, ni casc de pilot de F-35, etc... He estat fent proves (però encara en vull fer mes), i no sembla donar cap problema, a mes substituïx per defecte els soldats amb l'uniforme de l'addon, el que vol dir que no cal fe res especials a les missions.
A mes, amplia la gama de camuflatges, desèrtic, àrid, bosc, neu, etc...

Aquest addon es purament estètic, i per tant no es pas vital posar-ho, per això volia fer una enquesta per si realment us interessa l'addon, ficar-ho llavors a l'estàndard.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Hmmmm... què passarà quan es jugui amb altres grups? Si sempre es fa servir el mateix uniforme es més fàcil reconèixer qui es qui. Ara mateix quan veus un casc d'abella saps que es CSAT però si es va canviant pot portar a confusió. Només una opinió.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Home es normal canviar d'enemic, a l'ArmA 3 perque sempre fem el mateix, però a l'ArmA 2 un dia lluitàvem contra insurgents, un altre contra russos, i algunes poques vegades hem sigut russos contra americans. Es bo anar canviant d'enemics, si no es fa monòton.