Doncs si, que ja fa molts de temps que nos ens veiem les cares, i jo haig de trencar unes quantes cames La trobada la podem fer per les dues ultimes setmanes de Juliol que estan al caure, es a dir del 20 al 22 o del 27 al 29. L'idea es quedar i fer un dinar o sopar de germanor, però s'han proposat d'altres coses, com llogar una casa i coses d'aquestes, us recomano que ho proposeu aquí i ja veurem que fem.
Per dir quan podreu assistir feu servir aquesta enquesta, marcant els dies que podeu i si podeu dinar, sopar o tot el dia.
http://www.doodle.com/cy2u7rzqpkmzkiqb
ACTUALITZACIÓ
La trobada serà el Dissabte 28 de Juliol, a les 13:30h al restaurant, si us plau confirmeu assistència i quants sou, per poder fer la reserva.
Doncs l'afortunat restaurant que comptara amb la nostre presencia serà Terra d'Escudella, un bar-restaurant-escola de cuina, molt conegut i que ha sortit a la tele també. Ja feia molt de temps que volia anar a aquest lloc, i em sembla una bona oportunitat.
Te menú variat, amb especialitat amb l'escudella òbviament, be de preu, i les referencies son bones.
Farem dinar, una mica de sobretaula, i després el que vulgui cadascú.
Esta a Barcelona capital, al carrer Premià, 20 del barri de Sants.
Per dir quan podreu assistir feu servir aquesta enquesta, marcant els dies que podeu i si podeu dinar, sopar o tot el dia.
http://www.doodle.com/cy2u7rzqpkmzkiqb
ACTUALITZACIÓ
La trobada serà el Dissabte 28 de Juliol, a les 13:30h al restaurant, si us plau confirmeu assistència i quants sou, per poder fer la reserva.
Doncs l'afortunat restaurant que comptara amb la nostre presencia serà Terra d'Escudella, un bar-restaurant-escola de cuina, molt conegut i que ha sortit a la tele també. Ja feia molt de temps que volia anar a aquest lloc, i em sembla una bona oportunitat.
Te menú variat, amb especialitat amb l'escudella òbviament, be de preu, i les referencies son bones.
Farem dinar, una mica de sobretaula, i després el que vulgui cadascú.
Esta a Barcelona capital, al carrer Premià, 20 del barri de Sants.