1) Es junt amb el X-65F de Saitek i en menor mesura el G940 de Logitech, el millor del mercat si.
2) Depèn, la qüestió es trobar la millor oferta, quan va sortir en alguns llocs esbata bastant barat (comparativament amb el que es pensava que valdria).
3) Goalprice es un molt bon lloc per comprar, però he mirat i no el tenen, no se si es que els tenir que arribar o que. Simw i play.com ho tenen i son dos bons llocs per comprar, també pots preguntar a l'Aeroteca de Barcelona, però son una mica carets de vegades.
4) Es un altre producte de TM, ja coneixes els MFD (Multi Function Display) dels avions i helicòpters de combat, doncs el MFD de TM es lo mateix, però sense la pantalla, nomes els botons, diuen que va molt be, però jo opino que si no te pantalla no te cap sentit, hi ha gent que li posa les pantalles comprades a part.
5) Comparativament no t'ho pensis, molt millor el Warthog, es molt superior, l'únic que de moment no m'agrada (a part que no sigui del F-16 si no del A-10), es que el software ja no es el Foxy, si no un altre que per programa en manual tens que aprendre C++ pel que sembla, però pots fer servir el sistema normal que es com qualsevol altre (el manual es nomes per a experts).
6) Jo d'això no n'he sentit res a parlar.