@This is War 1.0

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Salut cavallers!

Com ja sabeu, fa poc que estic jugant a l'arma i en comparació amb vosaltres, que sou uns artistes del ACE, a mi se'm fa dificil, falten hores de vol, com diria algú de per aquí. També trobo que l'Arma 2 a pèl...li falten detalls que he vist que amb certs addons, s'arreglen o es milloren. Aixi doncs, m'he dedicat uns dies a buscar addons que m'agradessin, fossin compatibles i li donguessin una toc una mica més personal. Tots son clientside, aixi que no hi ha d'haver cap problema per entrar en servidors amb aquest addon.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-= MODS INSERITS =-

1 - "ScopeFx" (Canvi de mires i nou sistema per a veure les bales del carregador amb la tecla "P")

2 - "J.S.R.S. Soundmod" (Pack de Sons)

3 - "WarFX : Blastcore" (Pack de Visuals)

4 - "Two LightS Beam" (Dos llums als vehicles)

5 - "Smookie Animation" (Pack d'Animacions, enrecordeu-vos de seleccionar la tecla "TURBO", per a poder realitzar les animacions)

6 - "ShackTac Fireteam HUD" (HUD d'ajuda per a saber on estan situats els companys)

7 - "InstantViewDistance" (Amb la roda del ratolí, en qualsevol moment de la partida, podreu canviar la distancia de visió i la
calitat del terreny)

8 - "80 Custom Faces" (A "PILOTOS", podreu canviar la vostra cara de borinot, per la de un tio amb clase)

9 - "AZC GPS Replacement Mod" (Hi ha per escollir entre 4 o 5 models de GPS, us deixo l'enllaç per a que els veieu, i si n'hi ha
cap que us agradi més doncs, el canvieu i si no sabeu com fer-ho digueu-m'ho i us ajudo, es senzill)

http://www.armaholic.com/page.php?id=16093

10 - "Broadcast Reloading" (Ara veus als teus companys recarregar)

11 - "Tao Folding Map" (Nou Mapa Tactic, aixi mai perdeu de vista l'entorn de combat)

Tecles: SHIFT + M = Obrir Mapa
SHIFT + ADALT = Centrar Mapa
SHIFT + DRE o ESQ = Moure el Mapa

12 - "Digital Compass" (Compàs Digital, al menu de pausa el podreu activar i el voreu a d'alt a l'esquerra)

13 - "Vapor Trails" (Esteles de vapor als avions)

14 - "GDT Mod Satchel" (Ara podrem col·locar carregues explosives als vehicles i inclús llençar-les uns metres)

15 - "ShackTac Bunnyhop" (Nou moviment per a saltar obstacles)

16 - "GDT Mod Compass" (Nou diseny de brúixola, es pot canviar entre blanc o negre)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si esteu acostumats al ACE, això es de broma, està clar, però pels que no, per als nous, o si algú hi està interessat, us deixo l'enllaç de descàrrega.

https://www.dropbox.com/sh/9qmtn2nuact4 ... 7hN?v=0swn

Si algú fa servir cap altre addon que sigui interessant o si creieu que faig servir cap d'equivocat, deixeu-me un missatge amb el link o el nom de l'addon.

Doncs crec que això és tot! Salut companys! :çcerv:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
1 - "ScopeFx" (Canvi de mires i nou sistema per a veure les bales del carregador amb la tecla "P")

2 - "J.S.R.S. Soundmod" (Pack de Sons)

3 - "WarFX : Blastcore" (Pack de Visuals)

6 - "ShackTac Fireteam HUD" (HUD d'ajuda per a saber on estan situats els companys)

7 - "InstantViewDistance" (Amb la roda del ratolí, en qualsevol moment de la partida, podreu canviar la distancia de visió i la
calitat del terreny)

11 - "Tao Folding Map" (Nou Mapa Tactic, aixi mai perdeu de vista l'entorn de combat)
He provat aquests que he posat i estan molt be.

1 - "ScopeFix" L'efecte es genial i no dona cap problema, a mes com diu en Paper poder comprovar el carregador amb la P va genial.

2. El JSRS Soundmod m'encanta, el so general es molt millor, i les armes moles mes i s'assemblen mes a les reals en la meva opinió. Tot i que les bales volant i els impactes crec que no son els correctes.

3. El WarFX: Blastcore demana una mica mes de maquina, no molt, i els efectes son interessants, però com no tots m'agraden no ho faig servir.

11 - El "Tao Folding Map" pensava que el faria mes servir, però degut a una limitació que te no, es un concepte genial, i esta molt be, sobretot pensat per vehicles, jo recomano provar-ho.

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Viper said:
He provat aquests que he posat i estan molt be.

2. El JSRS Soundmod m'encanta, el so general es molt millor, i les armes moles mes i s'assemblen mes a les reals en la meva opinió. Tot i que les bales volant i els impactes crec que no son els correctes.

3. El WarFX: Blastcore demana una mica mes de maquina, no molt, i els efectes son interessants, però com no tots m'agraden no ho faig servir.

11 - El "Tao Folding Map" pensava que el faria mes servir, però degut a una limitació que te no, es un concepte genial, i esta molt be, sobretot pensat per vehicles, jo recomano provar-ho.
2. El so a dintre de les cases i en primera persona...em va deixar... :çamor:

3. M'encanta l'efecte del fum...fots uns núvols de colors que, al tanto! i les explosions son de pel.licula!

4. Fes-me cinc cèntims d'aquesta limitació Viper! A veure que es?

pd...per cert..ja sóc CAPGRÒS!! XD

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
paperboy said:
4. Fes-me cinc cèntims d'aquesta limitació Viper! A veure que es?
El mapa no es mou amb tu, com amb el GPS, i tampoc pots moure'l tu manualment, de manera que moltes vegades nomes veus mitja zona d'operacions, lo qual va fatal i has d'acabar recurrent al GPS o al mapa normal, si no fos per aquesta limitació, aniria de puta mare.