Taller de Simulació a Vic el 02/02/2013

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Em sembla que podré anar amb el portàtil al Taller de Simulació, i estic fent probes amb el DCSW, el FC3, l'A-10C i el BS2 i de moment sembla que funciona.

Alguna idea del que voldríeu fer?

Enlairaments i aterratges, apontatges ? ç;)
Combat AA amb misils, amb canó?
Atac a terra?

Ideas ....

Buran

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Parlo per mi, i l'A10C i el BS2 no els controlo ni de lluny, el FC3 puc fer alguna cosa, (sense comptar amb l'F-15C que no l'he volat mai, i me'l miraré a partir d'ara).

Que us sembla si anem exposant idees i en parlem dimecres el dia de missió? així tindrem una setmana per anar creant les missions i provar-les durant la setmana següent?

Com ho voleu fer? per simuladors diferents? DCSWorld, A-10C, BS2, FC3 i CA, (+ P51 Mustang), o com a un tot en conjunt? DCSWorld on hi ha diferents plataformes de vol?

Aneu dient la vostre.

Tampoc queda tant de temps ...

Buran

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
Jo amb el que més em defenso és amb l'A10 i tampoc massa. Pero si només es tracta d'enlairar-se volar, disparar amb el canó i aterrar, cap problema :çsi: .

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Us recordo que jo arribaré tard, cap a les 23:00 mes o menys, encara estic fent el curs i en tinc per unes setmanes.

Creec que es pot fer una missió on hi surten tots els simuladors, on els A-10C i el BS2 fan dos atacs a terra i els FC3 pot donar cobertura aeria, o fins i tot el FC3 pot ser del bàndol contrari, creec que l'important és que la gent vegi la gran varietat de coses que es poden fer, i tenir una missió d'entreno on surten tots els aparells, engeguen motors, fan un circuit petit i aterrin en un altre base, utilitzan tant el HUD com els intruments analògics i després fer una missió senzilleta on hagi atac a terra i caça aeria.

Aquí la meva idea, proposeu vosaltres i ens veiem aquest vespre :çsi:

Fins després.

Buran

Crec que és bona idea. Muntar una missió simple on "auto-arrenquin", s'enlairin, passin per sobre d'alguns obtectius i tornin a aterrar. Bàsicament que puguin veure varies aeronaus volant alhora y el grau de simulació que ofereix el DCS World... y remarcar que el su25t és gratuït!!! ç;)

Intentaré editar una petita missió i la testejem divendres o diumenge... us va bé?

Nois, tinc problemes amb l'edició de la missió. Han canviat quelcom i no sé com funciona i no tinc gaire temps aquests dies per mirar-ho. Concretament, en guardar la missió hem dona SEMPRE que la freqüencia del primer avio (i suposo que la resta) és incorrecta... peró té la 124 MHz... crec que aixó és nou, estic buscant com arreglar-ho. El problema és que si no trobo com arreglar-ho no em deixa guardar!!!

Si algu te una mica de temps, podría intentar fer una missió per al taller? Ho dics per si no tinc temps o no m'hen ensurto amb aquest problema.

Un altre detall que hauriem de parlar... al taller si no m'equivoco tindrem tan sols 5 PC amb el DCS World (Això si en Tofolo el té actualitzat), tots amb el A10c excepte 2 (ZeroQ i Tofolo). Per tant una missioneta de A10c amb un parell de Su25t n'hi ha de sobres... d'altres aparells, com parlabem, crec que no en podrem afegir gaires ja que el FC3 i el BS2 tan sols els té el Wawa, si no vaig errat i potser en Balder el BS2...

I tot això pensant que fem la part de DCS, que jo amb tant poques màquines i tal com anem de temps i personal no ho veig gens gens clar...

Problema solucionat çXD
Us penjo aquí la missió, ja que sembla que avui no hi ha ningú per a testejar-la. Siusplau mireu-la i feu algunes proves, diumenge si tenim temps la volem una mica.

És simplement uns 5 A10c, 3su25T, un parell de Mig29s i de Ka50 (per si les mosques) i un Ground Commander i un JTAC. Com a mínim a l'hora de triar rol es veuràn totes les possibles opcions.
La missió en sí és, amb sistemes en marxa, fer taxi, enlairar-se, volar a WP1, després a WP2 i allà machacar uns BMP i URALs... Tan sols hi he posat una AAA enmig dels enemics. Lògicament els enemics estan situats e una zona "reconeixible" i al Briefing hi han un parell de imatges del mapa, tant general com de la disposició dels enemics.

El que si us agrairía és que algú la modifiques per afergir missatges de ràdio i quelcom per donar-hi una mica més de color...

Us sembla bé?

1.- Explicació de l'avió que volaran.
2.- Instruments bàsics de la cabina.
3.- Iniciar sistemes (en automàtic).
4.- Circuit de taxi i comunicacions.
5.- Enlairament i circuit d'espera.
6.- Navegació a WP1 (maniobres sobre WP1: tonell, pèrdues, ???) i navegar cap a WP2.
7.- Atac bàsic a terra (canó i/o bombes).
8.- Navegació a bàse.
9.- Circuit i aterrar.

Per cert, si algú pot agafar la missió i possar-hi a les unitats les skins d'acadèmia que va fer el Josep... jo les he de re-instal·lar totes!! Si ho feu, torneu a compartir l'arxiu... gràcies!