T'agradaria editar missions? El grup et necessita!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

El grup d'editors necessita la vostre ajuda. En Magnetar està sol a grup, i les seves son les úniques missions editades de zero que tenim, ell sol no dona abast per suplir-nos de missions per cada setmana, així que hem d'anar tirant amb partides de la Combat Dinàmic entre missió i missió editada. Segur que entre vosaltres hi ha algú amb cert interès per editar partides senzilles, missions sense massa complexitat i amb la vostre pròpia creativitat. Segur que teniu idees per les partides i que millor que vosaltres mateixos per fer-les realitat.

Donens un cop de ma i animat a provar l'edició de l'arma. Amb la sortida del nou editor 3D de l'Arma 3, l'Eden, tot serà mes fàcil i ràpid, prova-ho!

L'amic Magnetar va fer un fil on explica com fer servir la seva plantilla si ho voleu. Amb la plantilla es molt fàcil aplicar el nostre estàndard a la missió.
viewtopic.php?f=93&t=4424

Però no et preocupis, si ho veus massa complicat, pots començar editant partides sense plantilles ni mods, així tot serà mes fàcil, i quan tinguis mes experiència, podràs ficar-te mes en l'edició.

També teniu un fil permanent amb molta documentació sobre com editar missions, programes d'ajuda i scripts.
http://www.cavallersdelcel.cat/forums/v ... =93&t=3387

I recordeu que tenim un fil permanent on acceptem els vostres suggeriments als editors sobre missions. Si teniu una idea de missió que us agradaria veure, però no voleu editar vosaltres, expliqueu-la al grup d'editors i ells la faran realitat.
viewtopic.php?f=93&t=4312

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Un vídeo on es mostren les característiques bàsiques del nou editor 3D. Es nota molt les millores que tindrem, com tasques abans molt mes complicades com ficar o treure una unitat d'un vehicle, ara es molt mes fàcil i visual.

[youtube]fHXJ8GfTdfw[/youtube]

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
La veritat és que el nou editor 3D és un avanç molt gran. He estat provant varies coses i tot es pot fer molt més ràpid: objectes estàtics per donar ambient, que abans es tardava hores en posar correctament, ara es fa en qüestió de minuts. Configurar el clima i l`hora també, ja que ho pots veure en temps real i no ens oblidem de l'integració del virtual arsenal a l'editor directament: ja no cal posar manualment mitjançant scripts l'equipació de cada unitat! Ah i també inclou, per FI, la opció de DESFER!!!! çXD

La meva valoració: 9.75 sobre 10. El 0.25 és que no m'agrada la forma de sincronitzar objectes: ara per cada objecte que s`ha de sincronitzar cal fer botó dret sobre l'objecte i sincronitzar, quan abans hi havia un mode específic per fer-ho.

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Viper said:
Aquí es veu com el nou editor també permet addons, aquest per exemple es molt interessant, ja que ens dona una referencia visual dels objectes, el que fa mes fàcil saber que volem posar.

[youtube]qEDzMbqLTXs[/youtube]

Quina passada! Podria algú passar-li el telefon d´aquesta gent als de Eagle Dynamics ç;)

Venen ganes de posar-se a editar missions d´Arma i tot...... ç:D al video es veu tot molt fàcil.... :çruc:

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Kopant said:
Viper said:
Aquí es veu com el nou editor també permet addons, aquest per exemple es molt interessant, ja que ens dona una referencia visual dels objectes, el que fa mes fàcil saber que volem posar.

[youtube]qEDzMbqLTXs[/youtube]

Quina passada! Podria algú passar-li el telefon d´aquesta gent als de Eagle Dynamics ç;)

Venen ganes de posar-se a editar missions d´Arma i tot...... ç:D al video es veu tot molt fàcil.... :çruc:
Kopant, benvingut seràs si em dones un cop de mà a canvi d'un cop de mà amb el DCS :D:D:D:D

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
En aquest fil he posat una reflexió diferent que penso que pot ser interessant per tothom qui vulgui crear missions / campanyes per l'Arma ç;)

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
ZeroQ said:
En aquest fil he posat una reflexió diferent que penso que pot ser interessant per tothom qui vulgui crear missions / campanyes per l'Arma ç;)
Molt bon post ZeroQ! Només mencionar/recordar que des del grup d'editors proveïm tota aquella part més farragosa: els scripts de forma que qui crei la partida s'hagi de preocupar ben poc d'ells. Aquests scripts es poden trobar al github dels cavallers. Així que nois, ànims! Munteu escenàris que nosaltres posem els scripts...

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Des de quan el Magnetar està sol? ç?|

Som uns quants que treballem tant a diferents nivells per les missions. L'Arnau per exemple va fer una missió molt curiosa a Stratis, que vam jugar de forma oficial. I el sr. Moska en té una de força avançada (la vaig estar testejant jo fa poc).

El que passa és que amb l'editor 2D et tires anys per fer les coses més bàsiques. Amb el 3D canviara i molt, jo el porto testejant des que va sortir la tardor passada i és tant ràpid com fer missions de Zeus si saps el que fas. Per això m'he esperat jo per publicar les meves.

Magnetar said:
La meva valoració: 9.75 sobre 10. El 0.25 és que no m'agrada la forma de sincronitzar objectes: ara per cada objecte que s`ha de sincronitzar cal fer botó dret sobre l'objecte i sincronitzar, quan abans hi havia un mode específic per fer-ho.
En la meva opinió el sistema del 3D de sincronització és molt més ràpid i precis. A la llarga quan t'hi acostumes t'estalvia feina. A part que per fi ara ets tu qui decideixes com sincronitzar, aixi com fer grups, en comptes d'haver de desfer el que el vanilla et feia per defecte.

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Viper said:
SilverArrow said:
Des de quan el Magnetar està sol? ç?|
Marketing ç;)
Ups, no he dit res doncs ç:D

- - -

Per cert! Tothom que ha fet servir el Zeus a partir d'ara podrà fer servir el nou editor, són molt molt semblants en interficie.

Si algú té ganes de fer coses xules i té algun dubte que ho escrigui!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Viper said:
Viper said:
Per poder veure els nous fitxers SQM del editor nou.
http://www.grupoarmados.info/foro/viewt ... 04#p107604
Em responc a mi mateix. He vist provant el EDEN que hi han unes caselles per desmarcar i que no binaritzi el fitxer. No ho he provat, però entenc que serà això el que fa que no estigui "codificat".
Si viper. això és el que passa. Ja he actualitzat la plantilla a la versió v1.2 per la nova versió de Arma 3 (1.56). Per qualsevol dubte pregunteu...

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Doncs jo m'apunto a això d'editar missions. Fins ara feia cosetes molt básiques amb l'Arma 3, a veure si amb el nou editor me'n surto més fàcil.

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
44
Warcelona
Hola companys!! fa uns dies que vaig entrant al TS i no trobo ningú...sobre quina hora soleu estar o editar...a veure si podem quedar i em fas cinc cèntims de com funcio0na tot...gracies nois!! :çsalut:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Al TS estem a partir de les 22h, i normalment dissabtes i algun dilluns i divendres. El reste de dies no solem entrar. El millor que pots fer per quedar es unir-te al grup del whatsapp que tenim. Dóna'm el teu mòbil per privat i et fico. També pots agregar-nos als amics d'Steam, el meu es Legolasindar.