Si el títol es una mica hyper, però es el que diu sempre el seu creador, Chris Roberts, i de moment tot avala a que pot ser molt cert.
ACTUALMENT ESTÀ EN DESENVOLUPAMENT
[vimeo]73365240[/vimeo]
Star Citizen es un joc/sim (de moment no es pot dir una cosa o l'altre, perquè te molt de les dues categories), que es desenvolupa en una època futura i fictícia, a l'espai. Es a dir, uns univers tipus, Star Wars, Star Trek, Firefly, etc... Concretament l'univers que Chris va començar amb la saga Wing Commander.
En aquest univers tindrem una campanya Single Player, l'Esquadró 42, que esta pensat per iniciar-se al mon d'Star Citizen, i el PU (Persistent Universe), Univers Persistent, on el joc/sim passa a ser un MMORPG en primera persona.
Al joc/sim podrem explorar l'espai amb naus que podrem pilotar i manegar en primera persona, a nivells de complexitat molt elevats, si cap li dona a simuladors com DCS World, Falcon, etc... doncs la cabina tindrà un nivell proper a aquest (tot i que no crec que tant bestia). El model de vol es bassa en físiques reals (una miqueta modificades per fer interessant el combat a l'espai). Ells basen el combat en els avions de la 2ª Guerra Mundial i els seus Dogfights.
Però ara be lo bo, no nomes tenim caces d'una sola cabina, tenim naus de dos cabines, de 4 seients, i aixi fins a naus capitals. I en tots els casos aquests seients podran se ocupats i manegat per jugadors. Es a dir, en una
F7C-M Super Hornet, un es pot encarregar de pilotar i combatre, m'entre l'altre s'encarrega del radar i comunicacions, per exemple.
I no nomes això, naus com la Idris permeten fins a 30 jugadors a dintre de la pròpia nau.
Aquí veiem el pont de comandament d'una Idris.
Totes les naus son funcionals per dintre, es pot caminar per tota la nau, no seran nomes una cabina. A mes son completament funcionals, tu podràs anar a la sala de maquines, accedir al panell o panells de control d'allà, i variar paràmetres dels motors. El jugador que faci de comandant podrà demanar al seu oficial de comunicacions (que pot ser un jugador) que obri un canal amb la nau Constellation. Si la nau sofreix massa danys, haureu de córrer fins les capsules d'escapament per salvar la vida.
Aquest es el nivell de realisme i sofisticació de les naus de SC. Si mai heu somiat emular a Picard o a l'Almirall Ackbar (It's a trap!), o sempre heu volgut fer d'oficial d'armes a un submarí nuclear, seguiu la pista d'aquest joc/sim.
Star Citizen no nomes es basa en naus, podrem aterrar a planetes, comerciar, robar, fer operacions militars, segrestar (pots segrestar i ficar l'hostatge al seient de copilot de la F7C-M Super Hornet), transportar VIP's, etc... L'univers es basa en un sistema d'Economia dinàmic que afecta a tot.
[youtube]r0qXEAqYIH8[/youtube]
Aixi per exemple, una fabrica que crea motors, necessita components d'altres fabriques, i cada component, necessita matèries primeres que poden arribar de diferents llocs. Aquí teniu un gràfic orientatiu (això nomes es una petita mostra).
Tot el sistema econòmic està intern-relacionat, i per tant afecta als llocs de treball i l'activitat criminal i de seguretat.
De tal manera, que si una fabrica que crea microprocessadors, necessita materials X, Y i Z, pot veure com pirates (IA o humans) ataquen les rutes físiques (els bens no viatgen màgicament, veurem els transports a l'espai) d'una estació minera a una fabrica que refina materials que fan servir els microprocessadors. Amb lo qual no poden suplir la demanda diària, lo que dispara el preu d'aquest component, el que afecta també a la plantilla de treball, etc...
A mes de l'economia i la simulació de vol, tenim un FPS, un shooter. Com ja he dit, per pujar a una nau has de caminar fins a ella, i entrar i caminar fins a la cabina, potser passants per moltes altres habitacions (segon lo gran que sigui). I SC també te combat d'infanteria en primera persona, tenint en compte que fa servir el motor gràfic del Crysis, el Cryengine, en la seva ultima versió. A mes el amos de Cryengine treball molt estretament amb CIG (Cloud Imperium Games, la desenvolupadora del joc/sim), per donar tot el que necessitin per el joc/sim. Com dic podrem fer per exemple abordatges a naus enemigues, es a dir, podem agafar les nostres armes, sortir a l'espai, i saltar o be fer servir un vestit EVA (Extra Vehicular Activity) per arribar fins la nau enemiga, aconseguir entrar, i combatre dintre de la nau amb fusells, granades, i tot lo que un shooter necessita.
A mes Star Citizen serà plenament compatible amb Oculus Rift. I tenen equips de treball per incorporacions futures com Generació Procedural (o com es digui), que permetrà entre d'altres coses poder fer la reentrada a un planeta o sortir de forma manual (no com al llançament que serà una seqüencia), i explorar mons sencers.
I moltes coses mes que hem deixo, però son masses per recordar-ho tot. Nomes comentar que el jocs/sim està finançat exclusivament per aportacions del propis usuaris, va començar amb Kickstarter recaptant 2 milions cent mil del 500 mil dolars que demanava, el 427%, i ara ja porta 42 milions de dòlars, tot amb aportacions dels usuaris.
Star Citizen estarà completament localitzat al Castellà (al Català no, una llastima), amb text i veus, a mes volen fer un bon doblatge, ficant diferents accents inclòs en la versió en Castellà.
Això si, a la web a Organitzacions teniu els grups diferenciats per idiomes, inclòs el Català, on hi han uns pocs grups.
La nostre comunitat te un, però de moment com no ha sortit el joc/sim no tenim activitat.
El nostre fil al fòrum:
https://forums.robertsspaceindustri...llers-del-cel-comunitat-catalana-de-simulacio
I la nostre pagina d'Organització d'SC:
https://robertsspaceindustries.com/orgs/CAVALLERSC
Us deixo alguns vídeos, que no representat la qualitat final, i tot i aixi son genials.
El primer trailer que van treure, la qualitat no es ni de broma la final que tindrà.
[youtube]uN6LSz9D3kk[/youtube]
Anunci d'un model de les seves naus.
[youtube]JrQ0qMRZ_1Q[/youtube]
Anunci d'un altre dels models.
[youtube]g0gZES2pTWk[/youtube]
I un altre.
[youtube]UvDs7RDKCag[/youtube]
Aquí podeu veure una mica del desenvolupament actual de part de la IA.
[youtube]2aokaaWeRjc[/youtube]