STAR CITIZEN (RSI)

#62
Viper said:
Vaig veure fa temps una conferencia de CIG (ells), que explicaven precisament com el mode de treballar d'ells, gràcies al diferent finançament, era molt diferent del tradicional, i mes productiu, no ancorat en pressions antigues, i mes pensat en donar al client un producte intermedi i final com deu mana.
Si, soc pessimista per natura :çrubl: i mira que ja estic curat d'espants amb DCS i l'EDGE per exemple... :çulle: però aquesta gent em sorprèn encara més. El que em comentes em sona molt a marqueting i encara em posa més nerviós... ç:D

Persisament, al no estar lligats a una productora i per tant a dates, pq carai s'hi emmerden d'aquesta manera? Si no ho veuen clar que hi afegeixin un més o dos al plaç previst i s'asseguren que ho poden alliberar... cap de nosaltres els hi posarà pegues.

I com dic Viper, ja no és aquest retard del mòdul AC, sinó el fet que des de l'inici del projecte encara no han complert cap del plaços ni promeses fetes. Si el primer mòdul (hangar) ja va sortir amb alguns mesos de retard, aquest segon ja amb més de mig any... i encara han de fer el Univers Persistent, planetes, combat, EVA, economia, NPC, campanya SP, Naus Multi-crew, etc... quant temps creus que es pot endarrerir la versió final de joc? Ja puc calcular que més d'un any, sinó varis!

A part d'això suposo que estic encès per el fet de tanta indolència que hi ha en els fòrums oficials, demano disculpes si en desfogo aquí.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#63
madelf said:
Persisament, al no estar lligats a una productora i per tant a dates, pq carai s'hi emmerden d'aquesta manera? Si no ho veuen clar que hi afegeixin un més o dos al plaç previst i s'asseguren que ho poden alliberar... cap de nosaltres els hi posarà pegues.
Això es el que han fet, afegir temps, ja que no veien clar que estigues llest per sortir.

...quant temps creus que es pot endarrerir la versió final de joc? Ja puc calcular que més d'un any, sinó varis!
Perque una cosa es pugui endarrerir s'ha de tenir una data de llançament, que mai han donat, el projecte que tenen es immens, volen fer un producte al·lucinant, i això trigarà i molt en sortir, millor que ens fem a la idea. Jo realment penso que teniu moltes preses perque surti un producte que nomes te un any i poc mes de desenvolupament, aquestes coses triguen anys en enllestir-se, el que passa que a nosaltres ens informen de l'existència del jocs quan queda un any o aixi per acabar-ho, de vegades encara menys, que es quan entra en joc la campanya de marketing.

Keep calm! and play Wing Commander ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#66
Si us dona error el Launcher i no podeu baixar res, el desinstal·leu i el torneu a instal·lar, a alguns els hi passa i aixi es soluciona.
Es veu que els mapes no s'estan baixant, encara no se si es que no han compilat els mapes per les preses o es que el servidor no els baixa, en qualsevol cas esteu avisant, s'hauria de solucionar.
Mireu be el manual, ja que perque surti la interfície un cop al cockpit, heu de posar-vos el casc, es fa amb la F.
 
#69
Jo he descarregat les 10Gb a la feina i intentaré fer un Copy/paste de la carpeta temporal... a veure si funciona pq si les he de baixar amb la connexió de 1Mb de casa m'hi puc florir!!!

Kopant, odiens... pero amb carinyu! ç;)

A més, per ara crec que no pasarà de ser un shooter del espai. Les naus no estan del tot implementades (faltes molts mòduls, poder fer varies configuracions, etc) ...

En tot cas si aconsegueixo fer-lo anar aquests dies ja us comentaré quines son les impressions.

Per cert Viper, tu tens algun pledge? Podràs volar el Arena Commander? Saps quelcom del que es va apuntar al grup Cavallers?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#70
madelf said:
Per cert Viper, tu tens algun pledge? Podràs volar el Arena Commander? Saps quelcom del que es va apuntar al grup Cavallers?
Tinc l'Aurora LN des de fa uns mesos. Si podré volar l'Arena Commander. No se res dels apuntats, però es normal, sense sim es difícil que hi hagi activitat.

Kopant said:
Sou uns manguis....Ja m'he estat mirant l'Aurora LN...i aixo es mala senyal.....i tot per culpa vostra....us odío!! xD ;)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#71
Nomes per refrescar la memoria l'arena commander es el mòdul de combat i soposadament ha de ser funcional single player, no? Aquesta setmana no tinc temps per provar-ho :_(
 
#73
Ara no us ho aseguraré (questa tarda si ç;) ) però el AC ja porta varies opcions multiplayer i de partides privades, el que no se és si ja son actives... al menys al manual hi apareixen.

Aquí hi ha una noticia amb FAQs, perfils per al Wartthog i per al X55, i el manual de AC

Aquesta tarda intentaré donar-hi una ullada al joc, per ara tan sols he verificat que em funciona.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#74
Be, despres de prova-ho, i deixant de banda els errors, bugs i problemes que son mes que normals ja que parlem de una pre-Alpha, el simulador no te mala pinta. Encara s'ha de polir moltíssim, però no està malament per començar. El HUD costa de llegir, lletres massa petites, i massa coses en 3D que dificulten l'enteniment de la informació.
Els hi he posat ja als fòrums uns quants consells sobre el HUD.
https://forums.robertsspaceindustries.c ... d-feedback

El model de vol també necessita molts retocs, no té gaire sentit tenir turbulències constantment en l'espai, sembla més una fallada dels propulsors auxiliars. A més em va sorprendre molt que amb les tecles actuals, si volem desplaçar lateralment o verticalment haguem desactivar el IFCS, no dic que sigui dolent, però pensava que l'opció de desactivar només donava un major control, no era l'única manera. Però ja dic que vaig fer la prova sense el HOTAS.

Bé, no ha estat una prova tan interessant com esperava, però com repeteixo sempre, és una pre-Alpha, es tracta d'avançar a partir d'aquí, i queda molt camí.

Les tecles no es poden configurar, i per defecte no sempre detecte els perifèrics. Per solucionar-ho de moment heu de crear o baixar els fitxers XML, i carregar-los segons les instruccions del fil que ha posat en Madelf al post anterior.

Concretament per habilitar els Pedals o qualsevol altre perifèric, primer heu de saber quin numero es el vostre, en el meu cas per exemple el Cougar es js1 i els Pro Pedals js2. Llavors al xml es posaria això.

Codi:
<action name="v_yaw">
	<rebind device="joystick" input="js2_z" />
</action>
En tot cas, els que tingueu Cougar, he creat un perfil simple en xml.
http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem ... Cougar.zip

 
#75
Per ara tan sols hi ha l'opció de single player, i després de volar-hi una estoneta veig que com dius queda molt per polir.

A nivell de fisques de vol m'agrada molt més l'Evochrom. Els controls son un pel estranys, ja que en el Evochrom al desactiva l'assistent tenies control total sobre els propulsors, aquí en canvi sembla que es dediquin tan sols a mantenir el vector de velocitat (si apliques potència en una direcció diferent, tan sols fas un canvi temporal de vector, un cop deixes de donar gas el vector de moviment torna a ser exactament l'inicial).

La dificultat és bastant baixa per ara (amb un parell d'horetes ja aguantes forces "onades" de Vanduuls)

Les interfícies del aparell encara estan a mitges, no està en funcionament la gestió d'energia ni d'escuts i tan sols funciona el sistema d'agrupar armes. A més, quan exprimeixes el sistema de radar i fas seguiment de varis objectius et trobes amb sobre-informació i en cap moment destaca l'objectiu que tens sel·leccionat com a primari.

El model de danys sembla força interessant. M'he trobat amb el sistema d'armament malmés, el de navegació o simplement els escuts. Algun cop m'he quedat "tirat" sense poder fer res a part d'eyectar-me. En conjunt sembla força complexe i pot donar lloc a situacions molt interessants.

A la llarga els aparells seran més complexos (més diversitat d'armament, de mòduls especials, etc) i suposo que el combat també creixerà en proporció. A part, a mí m'interessa més tot el que rodeja el combat que no pas ell mateix (comerç, estratègies, construcció, mineria, etc... és a dir tot el UP).

Serà interessant veure com evoluciona.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#77
Acaben de publicar la informació de la MISC Freelancer, que es preciosa. Amb diferents variants, es una de les naus en la meva opinió mes interessants de l'SC, a mi hem recorda molt a la Serenity de Firefly, però armada i mes maca.
Personalment crec que es la nau ideal per fer negocis a l'espai com a "PIME", es una nau versàtil. Si voleu mes informació visiteu l'enllaç. Hi han imatges i fins i tot un PDF.
https://robertsspaceindustries.com/comm ... er-Line-Up

 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#80
Encara no he tingut temps de provar-ho, vaig de cul :?

El vídeo està molt xulo, m'ha agradat molt :çruc: